Jump to content
IGNORERAD

Nya Zika fall i Thailand.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Hej

 

33 st nya Zika fall i Thailand enligt FOX News.

 

Thailand finds 33 new cases of Zika, says health ministry

Published November 16, 2016 
 Reuters
A city worker fumigates area to control the spread of mosquitoes at a temple in Bangkok

A city worker fumigates area to control the spread of mosquitoes at a temple in Bangkok  (Copyright Reuters 2016)

Bangkok –  Thai health officials on Wednesday said 33 new Zika virus cases have been detected in the country as officials step up screening for groups at high risk from the disease such as pregnant women.

http://www.foxnews.com/health/2016/11/16/Thailand-finds-33-new-cases-zika-says-health-ministry.html

 

Mvh isan lover

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade taxen suttit vid makten hade zika-fallen aldrig hänt,:46: eller så hade någon minister sett till att uppgiften aldrig läckt ut.

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
11 minuter sedan, skrev born41:

Hade taxen suttit vid makten hade zika-fallen aldrig hänt,:46: eller så hade någon minister sett till att uppgiften aldrig läckt ut.

 

Born41

Hej

Det vet jag inte riktigt om jag tror på.

Men det är tråkigt att detta Zika virus dyker upp igen.

Vi får väl se hur det utvecklar sig.

Mvh isan lover

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Det vet jag inte riktigt om jag tror på.

 

 

Inte jag heller , ville bara kolla så du inte sover bort din ungdom..:haha:

 

Borrn41

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

 

Läste i denna artikel att det totala antalet Zika fall för 2016 nu närmar sig 700.

 

http://outbreaknewstoday.com/Thailand-zika-case-count-nears-700-2016/

Thailand Zika case count nears 700 for 2016

Posted by Robert Herriman on November 16, 2016 // Leave Your Comment
 

While Thailand has seen in excess of 50,000 dengue fever cases this year, another virus transmitted by the vector, Aedes aegypti has affected nearly 700 people in the Kingdom, according to a Straits Times report today.

Image/banclinicitzeer

Image/banclinicitzeer

With the addition of 33 Zika cases reported in the past week, the country’s total has surpassed 680 cases since the beginning of the year.

The country is experiencing a lot of travel since national mourning over the death of King Bhumibol Adulyadej last month prompting Thai health officials to step up health campaigns against the mosquito borne virus.

Elsewhere in southeast Asia, the Philippines and Vietnam have reported additional cases in recent days.

Zika virus disease is primarily transmitted via mosquito bites. The Aedes aegypti is responsible for spreading Zika virus and also dengue and chikungunya viruses. In Brazil and other countries, pregnant women who got infected at anytime during their pregnancy have increased risk of giving birth to babies with congenital defects affecting the brain (microcephaly). Sexual transmission was also reported as another means of getting the Zika virus.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

"Sexual transmission was also reported as another means of getting the Zika virus."

 

Hur många av de 700 fallen har smittats den vägen? För om man inte sysslar med sådana aktiviteter och även undviker Pattaya ;-) kanske man går ganska säker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
11 timmar sedan, skrev Chomphoo:

"Sexual transmission was also reported as another means of getting the Zika virus."

 

Hur många av de 700 fallen har smittats den vägen? För om man inte sysslar med sådana aktiviteter och även undviker Pattaya ;-) kanske man går ganska säker.

Hej

Då kommer även jag att ligga bra till i år, lägger man sen till att man inte är gravid så kanske det inte är så farligt.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...