Jump to content
IGNORERAD

Istället för cement?


Jerker

Recommended Posts

33 minuter sedan, skrev Jerker:

På tomten i Thailand tycker min dam vi ska cementera vägen runt huset det tycker inte jag väldigt fult.Är det någon som har tips på något bättre?

 

PICT1313.JPG

Gräs, men det krävs jobb både före och efter, året runt. Gräs hade blivit riktigt snyggt till det huset.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du marken framför och bredvid huset (kanske är en väg)?

Det går ju blanda plattor och cement. Alternativt måla cement.

Eller om du har lite ambitioner gällande landscaping så går det ju piffa till det, finns även typ trädgårdsmästare som är bra på sånt.

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev frogfish:

Menar du marken framför och bredvid huset (kanske är en väg)?

Det går ju blanda plattor och cement. Alternativt måla cement.

Eller om du har lite ambitioner gällande landscaping så går det ju piffa till det, finns även typ trädgårdsmästare som är bra på sånt.

Jag menar framför och bredvid huset. någon trädgårdsmästare lär det inte bli men tack för tipset.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev uptoyou:

Gräs, men det krävs jobb både före och efter, året runt. Gräs hade blivit riktigt snyggt till det huset.

låter jobbigt och dyrt och vi inte där året runt.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Jerker:

Jag menar framför och bredvid huset. någon trädgårdsmästare lär det inte bli men tack för tipset.

Hehe. Jag menade inte att du behöver ha nån permanent, men det finns de med bra idéer hur man fixar till sånt där.

 

Men även om du inte håller med din fru om underlaget, bör ni göra nåt åt det. När det regnar blir det lerpool som det är nu, och vid torrväder dammar det rätt bra. Kolla runt i närheten och se hur andra löst det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Småsten vita i massor. behövs något under så inte växtligheten tar sig igenom men ser snyggt ut.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...