Jump to content
IGNORERAD

Vad tycker er thaidam om att ni svamlar på forumen?


Herr Chang

Är det acceptabelt för thaidamen att man lägger mycket tid på forumdeltagande?  

69 röster

  1. 1. Är det acceptabelt för thaidamen att man lägger mycket tid på forumdeltagande?

    • Min thaidam vet inte att jag skriver på forumen
      2
    • Hon bryr sig inte om vad jag gör på datorn
      30
    • Hon tycker det är trevligt jag har en hobby jag trivs med
      14
    • Hon tycker det är något besvärande att jag avslöjar diverse detaljer
      4
    • Hon tycker att jag borde tillbringa tid med henne istället
      19


Recommended Posts

Ja, hur är det för er?

Fru Chang tycker jag spenderar alldeles för mycket tid på detta och andra forum. Lite lamt brukar jag försvara mig med att jag får mycket värdefull information på detta vis som är till nytta för oss båda. Vilket i och för sig är sant. Fru Chang hävdar dock att jag kunde fått denna information snabbare på annat sätt.

Nu blir jag ledsen. Är det någon som kan ge bra argument för frekvent forumläsande och skrivande?

Eller för all del varför man inte bör vara så aktiv?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    4

  • Herr Chang

    3

  • Vikingen73

    2

  • lars60

    2

Mest aktiva i denna tråd

HC!

Du bör kanske inte ta med dej laptopen i sängen.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja, hur är det för er?

Fru Chang tycker jag spenderar alldeles för mycket tid på detta och andra forum. Lite lamt brukar jag försvara mig med att jag får mycket värdefull information på detta vis som är till nytta för oss båda. Vilket i och för sig är sant. Fru Chang hävdar dock att jag kunde fått denna information snabbare på annat sätt.

Nu blir jag ledsen. Är det någon som kan ge bra argument för frekvent forumläsande och skrivande?

Eller för all del varför man inte bör vara så aktiv?

Herr Chang har talat.

Fru Chang har rätt, finns inte så mycket att försvara surfande på internet överhuvud taget med egentligen. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Min fru tycker att det är slöseri med tid av mig att försöka förklara och försvara Thailand och Thailändskorna, därför att dom flesta falanger aldrig kommer att låta sig påverkas.

För dom är Thailand Pattaya, några gator i Bangkok och diverse turistorter där allt går att köpa och något annat Thailand vill dom inte veta av.

Och påstår man att ens fru inte har gått att köpa och har en bra utbildning så ljuger man enligt dom flesta falanger.

Mycket tragiskt.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla har vi olika intressen, surfandet kan vara ett och andra väljer sitt.

En del är ute och "rullar hatt", vilket jag inte tror Herr Chang gör...inte

så mycket iaf.  ;)

Herr Chang surfar ju mest på natten, vad jag förstår, då hoppas jag

Fru Chang sover..hehe.

Eller?

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja IL,

Tror du inte att vuxna människor bäst försvarar sig själva?

Ingen har påstått att turistorterna är Thailand, men väl en del av landet.

Absolut ingen har påstått att din fru går att köpas för pengar, vi ifrågasätter ditt sätt att skriva och framställa saker. Anser för egen del att det tragiska är att du känner dig tvingad att skriva detta, är du rädd att hon skall bli förväxlad med en hora?

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej Errki

"Tror du inte att vuxna människor bäst försvarar sig själva?

Ingen har påstått att turistorterna är Thailand, men väl en del av landet.

Absolut ingen har påstått att din fru går att köpas för pengar, vi ifrågasätter ditt sätt att skriva och framställa saker. Anser för egen del att det tragiska är att du känner dig tvingad att skriva detta, är du rädd att hon skall bli förväxlad med en glädjeflicka? "

Som svar på ditt inlägg:

Så tycker jag att Thailändskorna slår ur underläge p.g.a att dom inte deltar i debatten mycket, och är invandrade till Sverige med allt vad det innebär, alla kanske heller inte behärskar språket tillräckligt för att försvara sig.

Att min fru och alla Thailändskor oftast beskrivs som före detta glädjeflickor är väl inget nytt,

och jag tycker ingen människa förtjänar att bli smutskastad, ej heller dom som ev. har varit glädjeflickor.

Min vision är att Thailändskor ska ses och behandlas som alla andra kvinnor, med respekt.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

IL,jag tror nog de flesta här på MPR behandlar sina tgf/fruar på ett bra sätt,sen att vi ventilerar olika episoder ur livet får väl även du ta.Alla kanske inte har så rosenröda erfarenheter som du och forumet är väl till för att en diskution kan klargöra vissa detaljer som man undrar över bla.Att det sedan spårar ur ibland visar bara att vi tycker olika och har olika uppfattningar.Och om jag sitter och svamlar här så måste väl även min fru acceptera det,jag talar inte om för henne vad hon får göra och inte,vi är båda vuxna människor eller.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru tycker jag skall deleta alla konton och dess information samt säga upp mitt internetabonemang. :kort:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, tycker själv oxå att det är för mycket svamlande på forumet.

[move]

Osvamlaren Arne

[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru tycker att det är bra att man diskuterar erfarenheter faranger emellan. Inte alltid rätt att ge urinnevånare full fart att snacka om "egen sak". Jag välkomnar dock båda sidor  :jester:

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill åter igen påminna forumisterna om att dåliga fruntimmer inte är det sämsta.

[move]Påminnaren Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm

Tredje inlägget så kom det upp igen att Thailänskor=glädjeflickor samt Thailand=Pattaya.

Trodde att man ska försvara Thaitjejer inte ta upp sådana saker hela tiden det räcker med media som gör det.

Skulle det vara en svensk massage som skulle var förtäckt skulle media inte säga nåt utan skriva typ en bordelkedja är spräckt men det som hände i Stockholm samt gävle så vad dom direkt och nappa och skrev thaimassage.

Isanlover

Det är klart att Los inte är turistorterna detsamma är väl för fan i Sverige.

Sverige är för fan inte Gotland,Öland samt båstad men en del av Sverige detsamma gäller Los Pattaya samt några gator i Bkk samt patong är inte Thailand utan en del av Los.

Jag har märkt i nästan varje tråd som dyker upp nu så kommer detta igen och igen och åter igen Thailänskor=glädjeflickor samt Thailand=Pattaya om vi själva slutar att påpeka detta och istället försvara kulturarbetare samt fläktägare så slipper ni som skäms att ni träffa er tjej i en lampaffär att påpeka detta varje gång och ljuga för er själva om hur ni träffades för det är dom som alltid tar upp detta i varje tråd.

Mvh

Nerike (som träffa sin tjej i en lampaffär där hon sålde fläktar)

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja IL,

I denna debatt tycker jag inte att thailändare slår i underläge, eftersom de ej medverkar i denna diskussion. De har förmodligen viktigare saker för sig.

Min vision är att Thailändskor ska ses och behandlas som alla andra kvinnor, med respekt

Det visar bara hur trångsynt du är.

I min värld skall alla människor behandlas med respekt oavsett kön eller nationalitet.

För övrigt är det nytt för mig att din fru beskrivs som en före detta glädjeflicka, anledningen till det kan jag inte svara på.

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, man önskar ju att fler thaidamer vore intresserade av att delta i debatterna på detta forum.

Det lär dock inte bli aktuellt för fru Chang, för henne är det ofattbart att jag kan sitta och gagga så mycket med folk som jag oftast inte ens träffat i verkliga livet.

Kanske är tonen här lite för rå (men hjärtlig ;-) för att det ska vara lockande att skriva här.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

thaifrun tycker; "sluta upp och tittat på de där skiten!"  :grrrrrr:

men ibland kan hon uppskatta en bra bildtråd

Phuket 18.5 :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Fodervärd, ni önskar att fler thaidamer deltog ( varför inte fler falangdamer? ) då får Ni allt göra forumet könsneutralt.

Denna och mer än varannan tråd är ju skriven i maskulin form typ: Vad tycker hon ..., var tjäffade du din tjej, är din tjej en bardam osv.

Därför kommer di sk glädjepojkarna i skymundan, var träffar di sådana, äger di fläkt, är familjepojken bättre än barherren osv.   

[move]

Könsneutrumet Arne

[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

"Bäste fodervärd"  :D:D:D

arne e' ball.

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste Fodervärd, ni önskar att fler thaidamer deltog ( varför inte fler falangdamer? ) då får Ni allt göra forumet könsneutralt.

Denna och mer än varannan tråd är ju skriven i maskulin form typ: Vad tycker hon ..., var tjäffade du din tjej, är din tjej en bardam osv.

Därför kommer di sk glädjepojkarna i skymundan, var träffar di sådana, äger di fläkt, är familjepojken bättre än barherren osv.   

[move]

Könsneutrumet Arne

[/move]

Visst Arne,

Borde nog skrivit thaipartner istället för thaidam. Men vi har öppna sinnen på detta forum.

Berätta gärna om dina glädjepojkar om du känner behovet!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågade precis min fru som sitter brevid och äter lunch.

Det beror på hennes humör, blev svaret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Marsupilami

Quote

Visst Arne,

Borde nog skrivit thaipartner istället för thaidam. Men vi har öppna sinnen på detta forum.

Berätta gärna om dina glädjepojkar om du känner behovet!

Herr Chang har talat.

:D:D:D

ban99arne vi väntar med nyfikenhet på ditt inlägg till Herr Changs uppmaning till dig.

(Eller vart du svarslös till Herr Chang) :jester:

/Marsupilami

Link to comment
Dela på andra sajter

Min tjej läser skälva här på MPR!

Hon är medlem här!!!!

pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min sambo är själv ute i rymden ett par timmar

varje kväll och läser på div sajter...det ger

mig själv alibi att hänga på linan.  ;)

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...