Jump to content
IGNORERAD

Vad tycker er thaidam om att ni svamlar på forumen?


Herr Chang

Är det acceptabelt för thaidamen att man lägger mycket tid på forumdeltagande?  

69 röster

  1. 1. Är det acceptabelt för thaidamen att man lägger mycket tid på forumdeltagande?

    • Min thaidam vet inte att jag skriver på forumen
      2
    • Hon bryr sig inte om vad jag gör på datorn
      30
    • Hon tycker det är trevligt jag har en hobby jag trivs med
      14
    • Hon tycker det är något besvärande att jag avslöjar diverse detaljer
      4
    • Hon tycker att jag borde tillbringa tid med henne istället
      19


Recommended Posts

Min tjej bryr sig inte om jag surfar runt och är aktiv på dessa forum, hon älskar själv att surfa på sina thaisajter med thaifilmer och annat skvaller..no problem för oss alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    4

  • Herr Chang

    3

  • Vikingen73

    2

  • lars60

    2

Mest aktiva i denna tråd

1. Kan inte tycka så mycket eftersom jag själv varit värre och i en ännu längre period.

2. Det är en snabb avkopplande aktivietet, speciellt när man jobbar mycket med datorn. Men om man blir involverad i en het diskussion tar det för mycket kraft och tid.

3. Det är mysigt att kramas till sömn. Om besök hos olika forum står i vägen för den mysiga stunden kan man bli lite lite sotis, kanske.

4. Mina bästa vänner har jag lärt känna via internetforum. Har fått träffa många trevliga människor via internetforum också. Tycker personligen att man kan i lugn och ro välja vem men vill lära känna mer genom att läsa personernas inlägg.

Mvh

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom hon inte behärskar det västerländska alfabete mer än mariginellt så skiter hon i vad jag läser och skriver, bara hon får sista ordet innan sängdax. :crazy:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja, hur är det för er?

Fru Chang tycker jag spenderar alldeles för mycket tid på detta och andra forum. Lite lamt brukar jag försvara mig med att jag får mycket värdefull information på detta vis som är till nytta för oss båda. Vilket i och för sig är sant. Fru Chang hävdar dock att jag kunde fått denna information snabbare på annat sätt.

Nu blir jag ledsen. Är det någon som kan ge bra argument för frekvent forumläsande och skrivande?

Eller för all del varför man inte bör vara så aktiv?

Herr Chang har talat.

Jag har endast besökt LOS en gång (charter) och är ny forummedlem och tycker därför att dylika forum är kanon för att lära sig mera om landet. Resebyråernas guider är ju inte värt ett smack! På forum får man ofta flera personers åsikt och man får även se sånt som inte tas med i mera "officiella" publikationer. Allt detta är ju dessutom gratis!

För egen del har det varit de olika reseberättelserna och husbyggen som varit mest intressant att följa. 

Så fortsätt och skriv för du/ni glädjer inte bara dom som aktivt deltar i diskussionen!

/Mathias

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:whistle: Hon tror jag har en Mia Noi  :rofl:

hahaha ja det är säkert rätt vanligt att dom tror det...när hon säger nåt sånt så svarar jag SJÄLVKLART.så nu blir det mest på skämt

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag misstänker att det var lite känsligare på gamla thaitjejer. Bara namnet tar ju förmodligen ett tag att förklara för frugan att det inte handlar om matafay.

Mai Pen Rai är inte så känsloladdat ju.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...