Jump to content
IGNORERAD

Thailåtar som ni själva gillar, inte er fru.


Changnoi

Recommended Posts

Den här tycker jag är helt ok, frugan gillar inte den:)

 

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 78
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Pingislover

    16

  • Esspe

    7

  • Khun Ken

    6

  • Boa52

    4

Mest aktiva i denna tråd

Hade redan lagt in den 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-08-12 at 14:30, skrev Fredman:

Det finns några saker som verkligen suger i Thailand. 

Musik, tv-serier/film och efterrätter har jag inte hittat något som duger. 

Finns kanske 10-15 låtar som är lyssningsbara av allt jag hört.

 

Som den här.

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-08-12 at 09:30, skrev Fredman:

Det finns några saker som verkligen suger i Thailand. 

Musik, tv-serier/film och efterrätter har jag inte hittat något som duger. 

 

Inte mycket att säga om varken tv-serier/film eller efterrätter eftersom jag knappt konsumerat några men mango och sticky rice är ju väldigt gott.

 

Tycker väl att du borde kunnat hitta ngt som är lyssningsbart när det gäller musik eller är det helt enkelt thailändskan som inte låter så bra ihop med musiken kanske? 

Finns ju ganska många stilar att välja mellan annars. Själv skulle jag nog med lätthet få ihop en 15-20 låtar inspelade av thailändska artister som uppskattats genom åren.

Inte varit så angelägen eller intresserad de senaste resorna dock. Senaste låten jag riktigt gick igång på var nog denna med Poi Fai. Den var annorlunda, medryckande

och kul då men inte lika mycket nu kanske. Fast det är säkert en 8-9 år sedan.

 

 

Att jag gillar de här två låtarna med Thongchai Bird och Jintara kan säkert bero på nostalgi i och med att de är så kopplade till den första Thailandsresan då intresset för

att åka till Siam inleddes. Eller också är de bara jävligt bra poplåtar... Spelades dem inte på barerna runt i Lamai så gick skivan varm hemma på rummet.

Möjligt att de skulle låtit lika bra även om man inte hittat dit men det är ju svårt att veta. Riktig medryckande partylåtar är det i alla fall! Sådana man dricker Sangsum

och chokladmjölk till ;)

 

 

 

 

 

 

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...