Joints Inlagd Mars 16, 2009 Dela Inlagd Mars 16, 2009 Efter många år av sökande känns det som jag äntligen har hittat hem. Bitarna har fallit på rätt plats och allt ser så logiskt och enkelt ut. http://www.dn.se/nyh...-finns-1.822035 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 16, 2009 Dela Inlagd Mars 16, 2009 Naa.No..Naa...No Mork calling Orson "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Mars 16, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Mars 16, 2009 Åh, en frände. Härligt! Jag har tyvärr inte lärt mig de heliga skriftern ännu men lovar att återkomma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Mars 16, 2009 Dela Inlagd Mars 16, 2009 Sicka nymodigheter och traditionlösa människor, som traditionalist är man asatroende. [move] Thor-Arne [/move] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Mars 21, 2009 Dela Inlagd Mars 21, 2009 Arne upp till bevis nu!! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 21, 2009 Dela Inlagd Mars 21, 2009 Själv så tänkte jag gå med i The dharma initiative "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 21, 2009 Dela Inlagd Mars 21, 2009 QuoteSjälv så tänkte jag gå med i The dharma initiative Har du provsmakat Dharma-ölen? Är nog säkrast innan du går med ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.