Jump to content
IGNORERAD

Möbler


virgo

Recommended Posts

58 minuter sedan, skrev leifen:

Kan räcka för TS behov. 

Min bästa och skönaste madrass köpte jag på parkeringen vid BigC i Korat.

Och vi köpte våra på Big C´s parkering i Khon Khen :)

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kenneth4618

    4

  • leifen

    4

  • virgo

    3

  • Chan2014

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 timmar sedan, skrev leifen:

Kan räcka för TS behov. 

Min bästa och skönaste madrass köpte jag på parkeringen vid BigC i Korat.

Nu plötsligt har du koll på TS behov, mitt tips var i all välmening till TS , ex. folierad spånplatta, har nu i princip bytt hela vårt möblemang till solid wood uteslutande hardwood, det där med möbler är ju alltid efter tycke och smak, och framför allt hur mycket man vill investera, klart hyr man delvis möblerat och flyttar runt frekvent kanske man inte vill lägga så mycket pengar, vidare kan man ju alltid köpa av dom där last bilarna som kör runt och säljer möbler eller köpa av små butiker no brand, finns ju en uppsjö av leverantörer, sen är det upp till TS att kolla runt och välja.

Den där madrassen från Korat, flyttar du runt den, du har väl bott på flera ställen sedan dess.

Chan2014

Ändrades av Chan2014
Tillägg
Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Chan2014:

Nu plötsligt har du koll på TS behov, mitt tips var i all välmening till TS , ex. folierad spånplatta, har nu i princip bytt hela vårt möblemang till solid wood uteslutande hardwood, det där med möbler är ju alltid efter tycke och smak, och framför allt hur mycket man vill investera, klart hyr man delvis möblerat och flyttar runt frekvent kanske man inte vill lägga så mycket pengar, vidare kan man ju alltid köpa av dom där last bilarna som kör runt och säljer möbler eller köpa av små butiker no brand, finns ju en uppsjö av leverantörer, sen är det upp till TS att kolla runt och välja.

Den där madrassen från Korat, flyttar du runt den, du har väl bott på flera ställen sedan dess.

Chan2014

TS behov står i trådstarten, han finner det han behöver på Home Pro utan tvekan. Finns även dyrare sortiment där. Men Index är en mycket bra kedja.

 

När flyttar tar jag med mig alla mina möbler mm.  Bättre än att köpa nytt ;) särskilt när man trivs med dom.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...