Jump to content
IGNORERAD

Extremt sjuk "människa"


HuaHindinnge

Recommended Posts

On 2016-10-17 at 11:58, skrev Dolle:

 

Tyvärr ser man det i Sverige med.

Tyvärr finns det inget go i dagens yngre (inte alla), dom ska ha ha ha men inte göra något

 

Finns det någon yngre som vill göra slit jobb idag, nu ska alla leka med mobilen arbeta vad är det typ.

 

Mvh.

 

Det har visst blivit så i sverige att 50+ är mycket intressanta på arbetsmarknaden!

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 261
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    29

  • SatanG

    17

  • broder tuk tuk

    13

  • HuaHindinnge

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2016-10-18 at 05:40, skrev Isan Lover:

Hej

Mycket av det man konsumerar i ett hushåll är ju dessutom gratis på landet som t.ex svamp, örter

och annat man kan plocka i naturen,sen kan man ju fiska, fånga räkor, samla krabbor, leta efter honung, samla myrägg ovh andra insekter, plocka sniglar, fånga grodor, ormar och råttor m.m.

Mvh isan lover

 

Ska man leva på detta, då har man knappast tid över till att sköta ett arbete.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
2 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

Ska man leva på detta, då har man knappast tid över till att sköta ett arbete.

Hej

Det kan vara en anledning till att hemmafruar och åldringar ute i byarna sällan har fasta heltidsjobb.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev måne:

Träffade dessa poliser(en man och en kvinna) i mitten på 90-talet på Walkingstreet,de var från stockholmspolisen.de hade då varit där i 3 år.

Jaha å då skickade dom hem dig till ÖrAbro efter 3 år ;)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

Det har visst blivit så i sverige att 50+ är mycket intressanta på arbetsmarknaden!

 

Glömde det det är 50+ som sitter och kolla facebook och Snapchat..

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Det där tror jag inte ett dugg på!

 

Jag vet av egen smärtsam erfarenhet att utan inresestämpel så kan man inte resa ut. Stämpeln måste flyttas från det gamla passet till det nya och det kan man ju inte göra om det gamla är beslagtaget.

 

När vi skulle resa hem till Sverige med ungarna en gång ville vi resa ut på nya svenska pass och hade av idi0terna på Immigration i Pattaya fått besked att det skulle gå bra. Men dom hade rest in på sina då utgångna thailändska pass och då kan man inte resa ut på ett annat pass. Inresestämpeln måste vara i samma pass, eller flyttad till ett pass av samma nationalitet. Så jag tror på goda grunder att du har fel.

 



Just den historien var ganska omtalad på sin tid och det som il skriver stämmer angående passet.
Det var ju rädda barnen som betalade en polis som då tog tjänstlediigt från sin ordinarie tjänst, samt en kvinna, som agerade privat spanare, och tipsade Thailändska polisen. Dom tog en svensk på rummet på bar gärning med en minderårig pojke. Detta vart senare en dokumentär som sändes på tv, då man filmade allt.
Just att han kunde smita ur Thailand med ett nytt pass, var ganska omskrivet.



Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Det var bl.a. reportage på svensk tv om 2 svenska poliser som var stationerade i Thailand för att arbeta mot pedofiler. En man och en kvinna, naturligtvis får de inte gripa någon etc men de kan ju bedriva viss spaning och rapportering. Det här var nog minst 10 år sedan.

 

/ SatanG



Det var mellan 20 och 25 år. Kossan Hellvik var justitieminister i Bildts regering på den tiden. Och vart intervjuad av ett spån till journalist som ställde frågan om man inte kunde kolla upp om personen var pedofil innan resan och stoppa personen i förväg.
Intervju initierades just av att snubben då lyckats fly till Sverige precis.


Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Mankan:

Jaha å då skickade dom hem dig till ÖrAbro efter 3 år ;)

Nä,tog bara nån timme :ironi:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Mikael Johansson
On 2016-10-15 at 15:27, skrev leifen:

Uppe ur bassängen och dricker finspriten nu, de du fulgubbe ;)

Fan jag har för att du är rätt pank.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
7 timmar sedan, skrev Dolle:

 

Glömde det det är 50+ som sitter och kolla facebook och Snapchat..

Översatt till svenska så blir det? 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev janne_h:

 


Det var mellan 20 och 25 år. Kossan Hellvik var justitieminister i Bildts regering på den tiden. Och vart intervjuad av ett spån till journalist som ställde frågan om man inte kunde kolla upp om personen var pedofil innan resan och stoppa personen i förväg.
Intervju initierades just av att snubben då lyckats fly till Sverige precis.


Skickat från min SM-N910F via Tapatalk
 

 

 

Ja det kan nog stämma bra det. Jösses vad tiden går.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-10-22 at 13:25, skrev Dolle:

 

Glömde det det är 50+ som sitter och kolla facebook och Snapchat..

 

Jag har endast sett kvinnor i den åldern göra detta på en arbetsplats, aldrig män.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...