Jump to content
IGNORERAD

Hotell tips Udon Thani


sanuuk555

Recommended Posts

Hallå! jag undrar om det finns någon här som kan tipsa om boende i udon Thani? det bör var ett hotell som har skapligt  läge helst med pool i prisklassen upp till ca 1200 bath/dag.

samt lite allmänna tips på vart man kan hitta lite schysst nightlife och lite annat att se och göra! :dance:

Mvh Sanuuk555

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man vill bo lite utanför nattlivet, c:a 5-10 min med Tuctuc så är nog BanChiang det bästa alternativet, snyggt, helt o rent, förträfflig frukost pool och gym, prisläge under eller C.a 1000 bath/natt. Några 100ingar billigare än Charonsri Gran men myckwet fräsht.

Nöjeslivet finns ganska centraliserat runt 2 stora enheter. UDON DAY AND NIGHT och NUTTY PARK. På samma gata som Day and Night finner man dessutom ett ganska stort utbud av allt från tyå blowjobbars till sportsbars. Bara att ta för sig.

Ha det bra i "min" stad.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar bo på Top Mansion :) utan pool men as sjyssta rum :) för 300b ;) med ac :):slow_en:

THE ONE AND ONLY!

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Jag bodde också på Top mansion. Tyckte det var kanon. betalade 350 bath natten. Enkelt och bra. Och nära till allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar så mycket för alla svar! det ska bli riktigt kul att testa ett nytt ställe :drinks::drinks:

mvh sanuuk555

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...