Jump to content
IGNORERAD

Thai Movie Tips!


Skibi

Recommended Posts

Jag tittade på denna film med Jeeja Yanin idag!

Chocolate Trailer ("ช็อคโกแลต")

Brutaltbra!  :good:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    7

  • Farang

    7

  • Skibi

    4

  • Enis

    4

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Jag tittade på denna film med Jeeja Yanin idag!

Chocolate Trailer ("ช็อคโกแลต")

Brutaltbra!  :good:

Mvh

Kimmo

Tittade på den nyss, riktigt bra . :good:

Tack för tipset skibi :wai:

Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som vet något om OngBak 2 ?

Premiär i Thailand i December 2008

När kommer den hit ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Någon som vet något om OngBak 2 ?

Grymtbra!  :good:

Jag och tanten såg den i Bangkok på Ngamwongwan.

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ong Bak 3, på bio typ 3 - 5 December 2009!  :yes:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Quote

Ong Bak 3, på bio typ 3 - 5 December 2009!  :yes:

Mvh

Kimmo

Om jag forstar ratt sa ar den i princip klarinspelad redan. Familjen var och kikade pa del av inspelningen en dag i tidigt i ar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga till Herr Chang

Får jag lägga ut en adress till en thaihub här?

Jag kommer respektera ditt svar.

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Fråga till Herr Chang

Får jag lägga ut en adress till en thaihub här?

Jag kommer respektera ditt svar.

Direkt adress ej tillåten. Jag tror dock säkert du vet hur du med lite omskrivningar kan åstadkomma samma sak...

Alternativt kan du be intresserade personer kontakta dig via PM och sen den vägen få direkt länk.

För den som undrar kan jag meddela att dessa restriktioner inte beror på att jag ogillar fildelning. Forumet, med Kim och P3 som ansvariga, bör akta sig för att associeras med detta av ren självbevarelsedrift.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Halloj HC, omskrivningar till hubadresser funkar inte (tror jag)

Men som sagt, jag respekterar ditt svar och tolkar det som att ifall någon är intresserad så är sdet ok ifall dom skickar mig ett PM?

PS, snart är det första april och då börjar IPRED gälla, och det är inget april-skämt...

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Farang,

Jag är ingen expert på IPRED, så jag vet inte om kommunikation över PM omfattas av den.

Jag ser dock att du angivit emailadress i din profil, så då kan jag ju föreslå att medlemmar intresserade av länkar till hubbar kontaktar dig den vägen.

Mai Pen Rai kan väl knappast klandras för vad medlemmar skickar i email till varandra. Å andra sidan är det väl inte så bra om du hela tiden på detta forum skulle annonsera att "jag vet var du kan kopiera denna film, skicka email till mig så får du länken!".

Besvärlig fråga detta, får nog be Kim eller P3 att fastställa vad som gäller på detta forum.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Marsupilami

Hej ! 

Förslag på bra filmer..

Nai Khanom Tom

Muay Thai Chaiya

Nang Nak(1999)

Sai Lor Fah

Suriyothai

Mae Bia

Bang Rajan

The Letters of Death

/Marsupilami

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Farang,

Jag är ingen expert på IPRED, så jag vet inte om kommunikation över PM omfattas av den.

Jag ser dock att du angivit emailadress i din profil, så då kan jag ju föreslå att medlemmar intresserade av länkar till hubbar kontaktar dig den vägen.

Mai Pen Rai kan väl knappast klandras för vad medlemmar skickar i email till varandra. Å andra sidan är det väl inte så bra om du hela tiden på detta forum skulle annonsera att "jag vet var du kan kopiera denna film, skicka email till mig så får du länken!".

Besvärlig fråga detta, får nog be Kim eller P3 att fastställa vad som gäller på detta forum.

Herr Chang har talat.

Halloj HC, med IPRED menade jag inte MPR utan menade vad man lägger ut på hubbarna :)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, min dryga svåger jobbar med sånt och han säger att det räcker med att skriva pirate och bay i samma mening på ett forum för att det skall vara mer eller mindre kört för den sajten.

[move]

Piratvikaren Arne

[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Någon som vet något om OngBak 2 ?

VCD på G imon 25/03.  :yes:

http://www.ethaicd.c...w.php?pid=45388

DVD same same.  :mdr:

http://www.ethaicd.c...w.php?pid=45389

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Ongbak 2 med svensk text finns att tanka nu  :clapping: . Leta får ni göra själva, då det tydligen strider mot reglerna att länka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ongbak 2 med svensk text finns att tanka nu  :clapping: . Leta får ni göra själva, då det tydligen strider mot reglerna att länka.

Rätt uppfattat Knasen! Själv tänker jag inhandla filmen vid nästa besök i Thailand 21 april.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Rätt uppfattat Knasen! Själv tänker jag inhandla filmen vid nästa besök i Thailand 21 april.

Herr Chang har talat.

Tror inte du hittar Ong Bak 2 med svensk text där...

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nepp, och inte ens med engelsk text, då den thailändska original dvd'n som precis släpptes inte har detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

.. bara för att det skall bli lättare att leta

Ong.Bak.2.2008.CUSTOM.SWESUB.NTSC.DVDR-BoT

;)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Svensk text kan jag väl klara mig utan, men det är ju illa om det inte finns engelsk text. Vad är det för klantar som producerat denna DVD?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...