Jump to content
IGNORERAD

Felande tvättmaskin cylinda ft33


scorpio63

Recommended Posts

On 2016-10-09 at 07:31, skrev rolba:

Min tvättmaskin i Sverige pajade för ett par år sedan. Lagret till trumman. Skall fixas tror jag, mest för att den står så illa till för att byta ut.

Under tiden kör jag en toppmatad Cylinda som jag hade haft stående ute på gården några år. Jag höll knappt på att få in den i garaget då den var helt full med vatten från regn och snö. Jag bara kopplade in den och pumpade ur den sen gick den som ny. Jag är mest förundrad över att inget frysit sönder när den stått ute.

 

Satan vad det började skramla och låta i tvättstugan igår samt en stickande brännande lukt.

 

 

När jag fått stopp på åbäket och fått ut tvätten så låter det och ser ut så här från min driftsäkra Miele från 2009...

 

/Enis

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 102
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • scorpio63

    24

  • Tallviking

    8

  • Wangthong

    7

  • Benriach

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

8 timmar sedan, skrev Enis:

 

Satan vad det började skramla och låta i tvättstugan igår samt en stickande brännande lukt.

 

 

När jag fått stopp på åbäket och fått ut tvätten så låter det och ser ut så här från min driftsäkra Miele från 2009...

 

/Enis

LAGRET TILL TRUMMAN HAR GETT OPP, LUKTEN KOMMER ANTAGLIGEN FRÅN EN SLIRANDE GUMMI-REM SOM INTE orkade driva, när lagret kärvade...

Achmed på hörnan fixar det för ett par hundra...

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-05-16 at 08:16, skrev Enis:

 

Satan vad det började skramla och låta i tvättstugan igår samt en stickande brännande lukt.

 

 

När jag fått stopp på åbäket och fått ut tvätten så låter det och ser ut så här från min driftsäkra Miele från 2009...

 

/Enis

Låter som den är full med sten och grus. Den där har väl ett filter nertill. Hur ser det ut? Säg till personalen att tömma fickorna innan de tvättar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...