Jump to content
IGNORERAD

Amnesty hindras från att presentera tortyrrapport


MPR Nyheter

Recommended Posts

Guest Isan Lover
23 timmar sedan, skrev Tallviking:

 

Största frågetecknet är väl från vilken källa det påståendet kommer !

 

Prinsen har bett att inte bli krönt till kung förrn efter ett rås sorg med sin familj så att han i lugn och ro utan att vara kung med alla förpliktelser ka n koncentrera sig på sorgearbetet

 

Det är det enda vi vet och vad som kan pågå bakom ridåerna är rena spekulationer

Hej

 

Hur vet du och inte vi andra att prinsen har bett att inte få tillträda som kung p.g.a sorg?

 

Den ende som har påstått detta är mig veterligen Juntaledaren Prayuth?

 

Vad prinsen själv tycker om detta vet vi väl inte alls innan han själv uttalar sig?

 

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 265
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    31

  • janne_h

    19

  • leifen

    14

  • frogfish

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

59 minuter sedan, skrev Isan Lover:

Hej

 

Hur vet du och inte vi andra att prinsen har bett att inte få tillträda som kung p.g.a sorg?

 

Den ende som har påstått detta är mig veterligen Juntaledaren Prayuth?

 

Vad prinsen själv tycker om detta vet vi väl inte alls innan han själv uttalar sig?

 

Mvh isan lover

 

Nej. Så länge INGEN av oss här personligen har hört vad prinsen sagt är det den officiella källan som kommer närmast

 

Allt annat är extrema spekulationer och diverse snack med troliga "bakomliggande orsaker"

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
12 timmar sedan, skrev Tallviking:

 

Nej. Så länge INGEN av oss här personligen har hört vad prinsen sagt är det den officiella källan som kommer närmast

 

Allt annat är extrema spekulationer och diverse snack med troliga "bakomliggande orsaker"

Hej

Tror inte att många ser en diktator med egna intressen i ämnet som speciellt trobärdig i såna här sammanhang, men jag är definitivt inte överraskad över att du helt okritiskt sväljer allt denne maktfullkomlige general säger med hull och hår.

Själv väntar jag nog med att ta ställning i frågan tills prinsen själv uttalar dig i ämnet.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Tror inte att många ser en diktator med egna intressen i ämnet som speciellt trobärdig i såna här sammanhang, men jag är definitivt inte överraskad över att du helt okritiskt sväljer allt denne maktfullkomlige general säger med hull och hår.

Själv väntar jag nog med att ta ställning i frågan tills prinsen själv uttalar dig i ämnet.

Mvh isan lover

 

Men en politisk mycket färgad journalist med en egen privat agenda och behov av att sälja sina böcker tror du på blint och sväljer med hull och hår allt han påstår !

Och du snackar om att du skall "vänta med att ta ställning"

 

Vad har du sysslat med den största delen av den här tråden då isåfall ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
10 timmar sedan, skrev Tallviking:

 

Men en politisk mycket färgad journalist med en egen privat agenda och behov av att sälja sina böcker tror du på blint och sväljer med hull och hår allt han påstår !

 

Och du snackar om att du skall "vänta med att ta ställning"

 

Vad har du sysslat med den största delen av den här tråden då isåfall ?

Hej

Det har inte minst under den långa politiska konflikten som nu har pågått i 10 år visat sig att det många gånger visar sig vara rätt att vänta lite innan man tar ställning till dom uppgifter som en part med egna intressen tillhandahåller.

Hur det verkligen ligger till här tycker jag allt att något annat än uppgifter ifrån en diktator får avgöra, helst vill jag nog höra vad huvudpersonen själv tycker innan jag tar diktatorns ord som sanning.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Det har inte minst under den långa politiska konflikten som nu har pågått i 10 år visat sig att det många gånger visar sig vara rätt att vänta lite innan man tar ställning till dom uppgifter som en part med egna intressen tillhandahåller.

Hur det verkligen ligger till här tycker jag allt att något annat än uppgifter ifrån en diktator får avgöra, helst vill jag nog höra vad huvudpersonen själv tycker innan jag tar diktatorns ord som sanning.

Mvh isan lover

Det är skillnad på folk och folk :sure:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
6 timmar sedan, skrev måne:

Det är skillnad på folk och folk :sure:

Hej

Ja det är det verkligen, trovärdigheten hos en militärjunta är i mina ögon noll.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Det har inte minst under den långa politiska konflikten som nu har pågått i 10 år visat sig att det många gånger visar sig vara rätt att vänta lite innan man tar ställning till dom uppgifter som en part med egna intressen tillhandahåller.

Hur det verkligen ligger till här tycker jag allt att något annat än uppgifter ifrån en diktator får avgöra, helst vill jag nog höra vad huvudpersonen själv tycker innan jag tar diktatorns ord som sanning.

Mvh isan lover

 

Så varför "tar du ställning" så stenhårt för ena sidan alltid då långt innan fakta ligger på bordet ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
5 minuter sedan, skrev Tallviking:

 

Så varför "tar du ställning" så stenhårt för ena sidan alltid då långt innan fakta ligger på bordet ?

Hej

Det är ingen hemlighet att kuppmakarna med Preem och Prayuth i spetsen helst inte vill se prinsen efterträda sin far och många oroar sig nog för vad dessa har för baktankar när dom uttalar sig å prinsens vägnar, varför ska man inte följa dom traditioner som normalt gäller och har gällt i hundratals år denna gång

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Det är ingen hemlighet att kuppmakarna med Preem och Prayuth i spetsen helst inte vill se prinsen efterträda sin far och många oroar sig nog för vad dessa har för baktankar när dom uttalar sig å prinsens vägnar, varför ska man inte följa dom traditioner som normalt gäller och har gällt i hundratals år denna gång

Mvh isan lover

 

På vilket sätt var det inlägget kopplat till mitt ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Det är ingen hemlighet att kuppmakarna med Preem och Prayuth i spetsen helst inte vill se prinsen efterträda sin far och många oroar sig nog för vad dessa har för baktankar när dom uttalar sig å prinsens vägnar, varför ska man inte följa dom traditioner som normalt gäller och har gällt i hundratals år denna gång

Mvh isan lover

 

Prayuth verkar ju stå på prinsens sida i spelet som pågår, enligt dina egna källor. Läser du inte det du länkar till?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
1 minut sedan, skrev SatanG:

 

Prayuth verkar ju stå på prinsens sida i spelet som pågår, enligt dina egna källor. Läser du inte det du länkar till?

 

/ SatanG

Hej

Det kan ju se så ut just nu eftersom prinsen är den rättmätige tronarvingen, men innerst inne finns nog samma ovilja kvar hos diktatorn.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Det kan ju se så ut just nu eftersom prinsen är den rättmätige tronarvingen, men innerst inne finns nog samma ovilja kvar hos diktatorn.

Mvh isan lover

 

Menar du att källan du uppgav har fel?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
7 timmar sedan, skrev SatanG:

 

Menar du att källan du uppgav har fel?

 

/ SatanG

Hej

Ibland tror jag inte att alla människor säger precis allt och inte heller alltid vad dom tycker innerst inne, jag litar inte alls på diktatorns uttalanden här.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...