Jump to content
IGNORERAD

Note 7


scorpio63

Recommended Posts

Samsung fimpar Note 7 – fiaskot tros kosta 150 miljarder

http://computersweden.idg.se/2.2683/1.667265/note-7-kostar-samsung-miljarder

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    9

  • scorpio63

    9

  • Tallviking

    8

  • uptoyou

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Att skaffa något från Apple skulle vara helt främmande för mig och absolut inte att tänka på.

Det lutar nog snarare på att behålla Note4 eftersom det inte verkar finnas något som kan konkurrera med den nu enligt mig.

 

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

sunshine11281
1 timme sedan, skrev scorpio63:

Att skaffa något från Apple skulle vara helt främmande för mig och absolut inte att tänka på.

Det lutar nog snarare på att behålla Note4 eftersom det inte verkar finnas något som kan konkurrera med den nu enligt mig.

 

Hej!

Jag väntade också på note 7 och tänker samma som dig. 

Det blir att vänta på note 8 hahaha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har noll koll på den däringa Sjuan men de tjötas om den på varenda flyg!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju Huawei p9

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen av dom där nallarna verkar ha en penna,så då förstår jag inte hur dom kan kalla det alternativ, eller missade jag något?

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jävlar vilken miss Samsung gjorde, är grymt besviken. Men så besviken att jag byter till Apple går fet bort.  Android är underbart operativ tycker jag. En Google Pixel funderar jag på att byta min Note 4 till. Men jag har inskaffat ett nytt batteri och ett snygg bump gard till den jag har så jag kan vänta lite Telefonen ser nästa ny ut och nu håller batteriet hela dagen. Underbart när man kan byta batteri utan verktyg.

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
On ‎2016‎-‎10‎-‎12 at 23:21, skrev Gustav:

Ja jävlar vilken miss Samsung gjorde, är grymt besviken. Men så besviken att jag byter till Apple går fet bort.  Android är underbart operativ tycker jag. En Google Pixel funderar jag på att byta min Note 4 till. Men jag har inskaffat ett nytt batteri och ett snygg bump gard till den jag har så jag kan vänta lite Telefonen ser nästa ny ut och nu håller batteriet hela dagen. Underbart när man kan byta batteri utan verktyg.

 

Note7 var en helt underbar telefon, har sen tidigare en Note4. Note7 var helt underbar tills en dag man vakande och hade ett meddelande om att man skulle lämna tillbaka den och den laddade bara till 60%. Körde på ändå, ända tills jag skulle ta flyget fån BKK till PVG, och där var det stopp.

 

Frugan fick och åka hämta den på flygplatsen och åkte sen till Samsung (The Mall Bang Kapi) och fick tillbaka pengarna, dock så hade dom svårt att räkna om från WON till THB men det löste sig till slut, så nu väntar jag på att dom skall släppa Note8.

 

Ha en kanonbra dag!

:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte precis Huaweis nya honor 8. Grymt nöjd med den. Har fingeravtrycksläsare som funkar perfekt till skillnad mot Samsung,s dito (om den inte uppdaterats till det bättre på senare modeller?).

Blixtsnabb och har även ir så man kan använda telefonen som vanlig multifjärr hemma.

Skärmen är toppen bra.

 

Och framför allt för mig som flaxar och far mellan Sverige och Thailand. Så har den uttag för 2 sim som dessutom kan vara aktiva samtidigt (för ingående samtal). Vilket var den stora anledningen från att jag bytte från Note 4. Saknar dock pennan lite.

Bra att kunna rita och berätta när man skulle förklara något för en kund.

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev janne_h:

Köpte precis Huaweis nya honor 8. Grymt nöjd med den. Har fingeravtrycksläsare som funkar perfekt till skillnad mot Samsung,s dito (om den inte uppdaterats till det bättre på senare modeller?).

Blixtsnabb och har även ir så man kan använda telefonen som vanlig multifjärr hemma.

Skärmen är toppen bra.

 

Och framför allt för mig som flaxar och far mellan Sverige och Thailand. Så har den uttag för 2 sim som dessutom kan vara aktiva samtidigt (för ingående samtal). Vilket var den stora anledningen från att jag bytte från Note 4. Saknar dock pennan lite.

Bra att kunna rita och berätta när man skulle förklara något för en kund.

 

Har samma fördelar med Samsung A9 pro, Samsunghatare som jag är men ändå otroligt nöjd.

Har svårt att se att jag kan finna någon bättre telefon för mig, 5000 mAh batt slår det mesta.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev janne_h:

Köpte precis Huaweis nya honor 8. Grymt nöjd med den. Har fingeravtrycksläsare som funkar perfekt till skillnad mot Samsung,s dito (om den inte uppdaterats till det bättre på senare modeller?).

Blixtsnabb och har även ir så man kan använda telefonen som vanlig multifjärr hemma.

Skärmen är toppen bra.

 

Och framför allt för mig som flaxar och far mellan Sverige och Thailand. Så har den uttag för 2 sim som dessutom kan vara aktiva samtidigt (för ingående samtal). Vilket var den stora anledningen från att jag bytte från Note 4. Saknar dock pennan lite.

Bra att kunna rita och berätta när man skulle förklara något för en kund.

 Hej Janne,

 

Note4 finns med dubbel SIM ;) I Thailand..

 

Ha en kanonbra dag!

:)

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev stjp8729:

 Hej Janne,

 

Note4 finns med dubbel SIM ;) I Thailand..

 

Ha en kanonbra dag!

:)

 

Har även sett en del andra mobiler med dubbla sim i Asien som säljs med enkel-sim i Europa

 

Microsofts 950 bl.a

 

Verkar vara ett krav i många aseatiska länder med dubbla sim från kunderna

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

On 10/12/2016 at 22:21, skrev Gustav:

Ja jävlar vilken miss Samsung gjorde, är grymt besviken. Men så besviken att jag byter till Apple går fet bort.  Android är underbart operativ tycker jag. En Google Pixel funderar jag på att byta min Note 4 till. Men jag har inskaffat ett nytt batteri och ett snygg bump gard till den jag har så jag kan vänta lite Telefonen ser nästa ny ut och nu håller batteriet hela dagen. Underbart när man kan byta batteri utan verktyg.

 

Bumpgard? Va ä dä?

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Har samma fördelar med Samsung A9 pro, Samsunghatare som jag är men ändå otroligt nöjd.

Har svårt att se att jag kan finna någon bättre telefon för mig, 5000 mAh batt slår det mesta.

 

Ojojoj, snart börjar du väl flyga med Norwegian också nu när du sjunkit så lågt att du börjat nyttja Samsunk :crazy: 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Ojojoj, snart börjar du väl flyga med Norwegian också nu när du sjunkit så lågt att du börjat nyttja Samsunk :crazy: 

 

Tyst!!

Ähhh jag skulle väl kunna flyga med dem, de har ju ändå fördelen med att gå direkt samt enkelresor för bra priser.....

 

Men eftersom jag gillar nya telefoner så är jag lite småsugen på en Huawei P9 eller Oneplus4..... skäms ju o visa att man har Samsung, lika mycket WT-varning på dem som blondin-varning på iPhone :)

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Tyst!!

Ähhh jag skulle väl kunna flyga med dem, de har ju ändå fördelen med att gå direkt samt enkelresor för bra priser.....

 

Men eftersom jag gillar nya telefoner så är jag lite småsugen på en Huawei P9 eller Oneplus4..... skäms ju o visa att man har Samsung, lika mycket WT-varning på dem som blondin-varning på iPhone :)

 

Är dom redan uppe i Oneplus 4? Jag har Oneplus one, har haft den ca 1 1/2 år nu och den fungerar fortfarande klockrent förutom nåt smärre missöde som inträffade efter en uppgradering av Android men som en simpel fabriksåterställning fixade till. Jäkligt välinvesterade pengar må jag säga och jag kommer nog aldrig mer köpa något "premium-märke" som inte är nåt bättre förutom att det är ett välkänt märke men som kostar 2-3 gånger mer...

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Är dom redan uppe i Oneplus 4? Jag har Oneplus one, har haft den ca 1 1/2 år nu och den fungerar fortfarande klockrent förutom nåt smärre missöde som inträffade efter en uppgradering av Android men som en simpel fabriksåterställning fixade till. Jäkligt välinvesterade pengar må jag säga och jag kommer nog aldrig mer köpa något "premium-märke" som inte är nåt bättre förutom att det är ett välkänt märke men som kostar 2-3 gånger mer...

Oneplus 3T.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Är dom redan uppe i Oneplus 4? Jag har Oneplus one, har haft den ca 1 1/2 år nu och den fungerar fortfarande klockrent förutom nåt smärre missöde som inträffade efter en uppgradering av Android men som en simpel fabriksåterställning fixade till. Jäkligt välinvesterade pengar må jag säga och jag kommer nog aldrig mer köpa något "premium-märke" som inte är nåt bättre förutom att det är ett välkänt märke men som kostar 2-3 gånger mer...

 

8 minuter sedan, skrev frason:

Oneplus 3T.

OP4 kommer efter nyår.

 

Har haft en 2:a, var nöjd med den före den hoppade ur min ficka...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

OP4 kommer efter nyår.

 

Har haft en 2:a, var nöjd med den före den hoppade ur min ficka...

Ja, mycket kommer efter nyår. :)

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev wUThai:

Htc 10 är årets lur! emoji4.png

Rappare telefon har jag inte testat!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

 

Och vad fan hjälper det när en sån tröttmössa med korvfingrar ska manövrera den då:big_smile:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Och vad fan hjälper det när en sån tröttmössa med korvfingrar ska manövrera den då:big_smile:



Jag reder iaf ut att manövrera den. Jag behöver inte en handikappanpassad telefon likt en iphone! Förbannade sektbarn! :)

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...