Jump to content
IGNORERAD

Ingen Ren MPR träff.


HajKaj

Recommended Posts

Jag snackade lite löst med en del igår på Uppsalaträffen om att jag ska ha en liten sammankomst nästa helg för att fira att jag förhoppningsvis har flyttat för sista gången inom Sverige.

 

Lovade att lägga ut lite mer info är på MPR.

 

Inflyttningsfest / Lunch startar 1300 den 24/9

Diligensvägen 5 3tr

Jarlaberg

 

Anmäl här om ni har lust att dyka upp så skickar jag portkod och svarar på andra eventuella frågor.

 

Välkomna.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev HajKaj:

Jag snackade lite löst med en del igår på Uppsalaträffen om att jag ska ha en liten sammankomst nästa helg för att fira att jag förhoppningsvis har flyttat för sista gången inom Sverige.

 

Lovade att lägga ut lite mer info är på MPR.

 

Inflyttningsfest / Lunch startar 1300 den 24/9

Diligensvägen 5 3tr

Jarlaberg

 

Anmäl här om ni har lust att dyka upp så skickar jag portkod och svarar på andra eventuella frågor.

 

Välkomna.

Grattis till ditt nya boende i ett jättefint område! Nästan så jag är lite avis. Önskar jag kunde komma.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Jag anmäler mig härmed så att jag inte dyker upp oanmäld som guben i låddan.

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Jive:

Grattis till ditt nya boende i ett jättefint område! Nästan så jag är lite avis. Önskar jag kunde komma.

du är alltid välkommen en annan gång.

 

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Luke the Drifter:

Jag anmäler mig härmed så att jag inte dyker upp oanmäld som guben i låddan.

 

// Luke the Drifter

välkommen. :-D

 

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev HajKaj:

du är alltid välkommen en annan gång.

 

Tack!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Trist som f-n då vi redan är bokade på en födelsedagsfest i rosa stugan redan :doubt:

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Trist som f-n då vi redan är bokade på en födelsedagsfest i rosa stugan redan :doubt:

 

Hade varit skoj annars.
tack för igår och så ses vi en annan gång istället.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter trevligt, så det lutar nog åt att du får stå ut med mig.  Men jag tycker dock att det är lite väl kort framförhållning, fick nyligen en inbjudan till en 50-års fest år 2019, den snubben hade lite vett att planera i god tid...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Benriach:

Det låter trevligt, så det lutar nog åt att du får stå ut med mig.  Men jag tycker dock att det är lite väl kort framförhållning, fick nyligen en inbjudan till en 50-års fest år 2019, den snubben hade lite vett att planera i god tid...

Det fick jag i augusti av en gemensam vän,i Juli-2019 blir det.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Benriach:

Det låter trevligt, så det lutar nog åt att du får stå ut med mig.  Men jag tycker dock att det är lite väl kort framförhållning, fick nyligen en inbjudan till en 50-års fest år 2019, den snubben hade lite vett att planera i god tid...

du är så välkommen !!

50 årfest i Thailand måste utannonseras  MINST 2 år i förväg vet du väl ? ;-D

 

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Snart är det dags att börja förbereda sig för housewarming-party hos HajKaj !

Eftersom jag jobbade min sista arbetsdag för det här året igår så tar jag med mig ett par flaskor cava som jag gärna vill dela med mig av.

 

DSCF4489.JPG

 

Arbetslös, fattig och fri som fågeln  :dance1:

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Det lutar åt att Gorocco och Lillkrabban dyker upp, ska bara dubbelkolla med mamma som får vara barnvakt.

Har vit period hela hösten till Thailandsresan så vi kommer antagligen med bil.

Bilen har tyvärr bara två platser så resten av familjen får stanna hemma...

 

stege.jpg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎09‎-‎18 at 13:45, skrev HajKaj:

Jag snackade lite löst med en del igår på Uppsalaträffen om att jag ska ha en liten sammankomst nästa helg för att fira att jag förhoppningsvis har flyttat för sista gången inom Sverige.

 

Lovade att lägga ut lite mer info är på MPR.

 

Inflyttningsfest / Lunch startar 1300 den 24/9

Diligensvägen 5 3tr

Jarlaberg

 

Anmäl här om ni har lust att dyka upp så skickar jag portkod och svarar på andra eventuella frågor.

 

Välkomna.

En riktig fest håller ju på ett tag, så den 1/10 kan vi dyka upp då vi ändå ska till Jarlaberg på fest :dribble:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får säga välkommen till Nacka Haj Kaj. Här ute har man härjat sedan 1985 typ!:drinks:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev audirs2:

Man får säga välkommen till Nacka Haj Kaj. Här ute har man härjat sedan 1985 typ!:drinks:

Tackar, här blir det förhoppningsvis sista lyan i Sverige. :party1:

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...