Jump to content
samet

En Göteborgare på utflykt

Recommended Posts

Esspe    3 542
Esspe
12 timmar sedan, skrev samet:

Vad tråkigt atr du fick en sådan upplevelse. Jag har vara vid ett tillfälle på alla år varit lite missnöjd. Då kördes det lite hetsigt varpå jag sade till honom. Då skärpte han sig. 

Pengar hsr aldrig varit problem för mig. Alltid betalt det överenskomna. Ingen tip. Aldrig haft något strul med det. 

Jaja. Tråkigt. Men jag har inget för att försvara Mr.T  Men bra att du säger ifrån. Så får var och bilda sig sin egen uppfattning.

Inte mycket att göra åt det, sånt händer. Det betyder ju inte att MrT är kass, det betyder bara att en av hans chaufförer är kass, iaf igår.

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
65Selander    1 654
65Selander
Precis nyss, skrev samet:

Att få ut en thai i regn är ju döfött. De kan ju bli sjuka om de får regn på sig.... :go:

Så blev att åka tillbaka in till Siam för lite mat :haha:

20170922_135648.thumb.jpg.84405b3945ec29b40ffafb52a39042b2.jpg

Ser att du har köpt en ros till damen, inget undgår en bildanalytiker på FRA ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Esspe    3 542
Esspe
5 timmar sedan, skrev samet:

Tillbaka på hotellet så gick jag för att inspektera poolen. Visst är den fin. Men eftersom det regnat å allt runtomkring är blött så fick jag ingen feeling för att bada. 

Jag har bott på Samed. Alla hotell under denna resan har haft pool. Badbyxorna har alltid varit med. Har jag badad... nä! Vilken badkruka jag är! :waaaht:

Tillbaka på rummet så hade prinsessan redan slocknat på sängen. Det tar på krafterna att promenera i värmen och solen. När dessutom den dumma falangen inte är helt sanningsenlig om de avstånd som skall avverkas... 555 :sweat:

Klart man måste ha pool. Att man sen kanske inte använder den kvittar, den ska bara va där.

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

• BX.in.th Bitcoin Exchange Thailand
NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll