Jump to content
IGNORERAD

Microträff i Partille Fredag 9/9-2016


Tommy

Recommended Posts

Jag å Kongo kör en pubträff i Nya Partille Arenas sportbar "John Scotts" ikväll kl 19.00.

Det blir antagligen den minsta Forumtrffen hittills (BTTs icke inräknade), men alla som har tid och lust är välkomna!

http://johnscotts.se/partille/

 

Ta buss eller bil, finns hållplats och parkeringar alldeles vid Arenan.

 

MVH Tommy

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska se Frölunda mot nått  Tyskt lag på tv 24 med start 20.00 annars hade jag nog dykt upp lite sent med trådstarten också Changen är ju i Irland och Kuppari  sitter väl och titar på x hamster ha ha

Link to comment
Dela på andra sajter

Imponerande ställe!

Verkligen fräscht med schysst Bar och stor Restaurang, PLUS Bowlingbanor i elitklass, kan vara ett ställe för en bowlingträff!

Käkade en hyfsad 360gramms hamburgare och några IPA (klart inte i min smak) samt några andra öl, "Höga Kusten" vart nog favorit!

I ett obevakat ögonblick handlade Kongo ett par Sofiero, de gick ner, men ingen favvo pilsner.

 

Är skyldig Kongo en pubkväll... Han pröjsade.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev kongo24:

Tommy nu

Christer
 

Ja, det där jävla Tapatalk funkade sådär... Inga bilder i Kongos inlägg...

Tror jag la in nåt inlägg, men vete fasen vart de hamnade???

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...