Jump to content
IGNORERAD

Forumträff i Göteborg lördag 3 september 14.00


Herr Chang

Recommended Posts

Snart dags för årets kanske sista träff utomhus i Göteborg (vi får väl se hur det ser ut i början av oktober).

 

Vi samlas vid Polisvakten i Slottsskogen lördag 3 september 14.00. Det går förstås bra att komma tidigare eller senare, och ingen anmälan behövs. Men som alltid trevligt att veta vilka som planerar att delta. Var och en tar med sig önskad mat och dryck.

 

Vi får hoppas att Moder Natur är vänligare än på Västgötaträffen :) Alla är varmt välkomna!

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    6

  • Krafta

    6

  • L64

    4

  • samet

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ingen som anmält något intresse än så länge för denna träff ?

 

Jag anmäler mig själv som hemlig gäst då eftersom jag nu är hemma igen efter nästan 6 månader i Thailand.

 

Jag kommer INTE att kommentera något alls om detta här på forumet, (svammeltrådar finns i överflöd ändå)

 

Intresserad av mitt senaste Thailandsäventyr ?

 

Kom till forumträffen i Slottskogen 3/9 kl. 14.00 medtag gärna förutom gott humör och omdöme, fint väder och något att dricka. :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Micke031:

Ingen som anmält något intresse än så länge för denna träff ?

 

Jag anmäler mig själv som hemlig gäst då eftersom jag nu är hemma igen efter nästan 6 månader i Thailand.

 

Jag kommer INTE att kommentera något alls om detta här på forumet, (svammeltrådar finns i överflöd ändå)

 

Intresserad av mitt senaste Thailandsäventyr ?

 

Kom till forumträffen i Slottskogen 3/9 kl. 14.00 medtag gärna förutom gott humör och omdöme, fint väder och något att dricka. :big_smile:

Men vi som inte kan vara i GBG den 3/9? Hur ska vi få höra senaste skvaller? 

 

Ha det bra. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Men vi som inte kan vara i GBG den 3/9? Hur ska vi få höra senaste skvaller? 

 

Ha det bra. 

 

Fråga om rese kamraten har nått att skvallra om.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur länge brukar träffen vara? Funderar på om jag kommer om jag ska ta bilen. (När jag kan köra dagen efter)

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Micke031:

Ingen som anmält något intresse än så länge för denna träff ?

 

Jag anmäler mig själv som hemlig gäst då eftersom jag nu är hemma igen efter nästan 6 månader i Thailand.

 

Jag kommer INTE att kommentera något alls om detta här på forumet, (svammeltrådar finns i överflöd ändå)

 

Intresserad av mitt senaste Thailandsäventyr ?

 

Kom till forumträffen i Slottskogen 3/9 kl. 14.00 medtag gärna förutom gott humör och omdöme, fint väder och något att dricka. :big_smile:

 

Ja - man blir aldrig förvånad numera över hur vuxna personer tror att dom blir världsbäst bara för att dom har gjort något mer än några andra.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Krafta:

 

Ja - man blir aldrig förvånad numera över hur vuxna personer tror att dom blir världsbäst bara för att dom har gjort något mer än några andra.

Vad menar du med ditt inlägg?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev kycklingen:

Vad menar du med ditt inlägg?

 

Jag anmäler mig själv som hemlig gäst då eftersom jag nu är hemma igen efter nästan 6 månader i Thailand.

 

Jag kommer INTE att kommentera något alls om detta här på forumet, (svammeltrådar finns i överflöd ändå)

 

Intresserad av mitt senaste Thailandsäventyr ?

 

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Krafta:

 

Jag anmäler mig själv som hemlig gäst då eftersom jag nu är hemma igen efter nästan 6 månader i Thailand.

 

Jag kommer INTE att kommentera något alls om detta här på forumet, (svammeltrådar finns i överflöd ändå)

 

Intresserad av mitt senaste Thailandsäventyr ?

 

Ja. Och?

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Ja. Och?

För det första så anmäler han ju sig själv som en hemlig gäst... vilket känns lite annorlunda, sen säger han ju att han inte kommer att kommentera något alls om detta på forumet dvs han skiter fullständigt i det här forumet men avslutar med" Intresserad av mitt senaste Thailandsäventyr ?

 

Och i förebyggande syfte: Jante - Tror knappast det..

 

 

 

 

Ändrades av Krafta

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Krafta:

För det första så anmäler han ju sig själv som en hemlig gäst... vilket känns lite annorlunda, sen säger han ju att han inte kommer att kommentera något alls om detta på forumet dvs han skiter fullständigt i det här forumet men avslutar med" Intresserad av mitt senaste Thailandsäventyr ?

 

 

 

 

Tyckte det var roligt skrivet att anmäla sig själv som hemlig gäst.

 

Och de flesta MPR medlemmar skriver ingenting så det är inget konstigt om han inte vill skriva mera. 

Även om jag tycker det är tråkigt. 

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

Tyckte det var roligt skrivet att anmäla sig själv som hemlig gäst.

 

Och de flesta MPR medlemmar skriver ingenting så det är inget konstigt om han inte vill skriva mera. 

Ja -då kanske vi inte har samma humor, jag kanske hade tyckt det varit lite roligare om han hade skrivit något de senaste månaderna.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Krafta:

Ja -då kanske vi inte har samma humor, jag kanske hade tyckt det varit lite roligare om han hade skrivit något de senaste månaderna.

 

Är alltid så på forum. 90% vill bara se och läsa om andra för att få skvallret. Inte dela med sig av något själva.

Är precis som Se och Hör och Facebook.

 

Läsa och se allt om andra men bidra inte själv. Bara acceptera att verkligheten är sådan.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev samet:

 

Är alltid så på forum. 90% vill bara se och läsa om andra för att få skvallret. Inte dela med sig av något själva.

Är precis som Se och Hör och Facebook.

 

Läsa och se allt om andra men bidra inte själv. Bara acceptera att verkligheten är sådan.

 

En stor skillnad i det här fallet är ju att han befinner sig mitt i smeten där alla i det här forumet vill vara.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Krafta:

 

En stor skillnad i det här fallet är ju att han befinner sig mitt i smeten där alla i det här forumet vill vara.

 

Göteborg?

 

Tillåt mig tvivla :look_down:

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Enis:

 

Göteborg?

 

Tillåt mig tvivla :look_down:

 

Enis

Göteborg är väl inte helt fel men Bangkok är kanske snäppet bättre!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev kycklingen:

Hur länge brukar träffen vara? Funderar på om jag kommer om jag ska ta bilen. (När jag kan köra dagen efter)

 

Det beror förstås mycket på vädret och deltagarnas allmänna humör samt tillgång till alkoholhaltigt :)

 

Det har hänt att en del tappra varit kvar till cirka 22.30. Men en del lämnar betydligt tidigare.

 

1 timme sedan, skrev samet:

Inte varit i Slottskogen på nått år eller så... Har de stenbord nu? Så att alla känner sig hemma... :big_smile:

 

Nej, det är fortfarande det gamla träbordet. Tyvärr nu med väl mycket graffiti inkarvat.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎08‎-‎26 at 20:06, skrev kycklingen:

Hur länge brukar träffen vara? Funderar på om jag kommer om jag ska ta bilen. (När jag kan köra dagen efter)

Så länge andan faller runt 6 7 snåret  men vid fint väder kan det bli lägre

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎08‎-‎21 at 14:37, skrev Herr Chang:

Snart dags för årets kanske sista träff utomhus i Göteborg (vi får väl se hur det ser ut i början av oktober).

 

Vi samlas vid Polisvakten i Slottsskogen lördag 3 september 14.00. Det går förstås bra att komma tidigare eller senare, och ingen anmälan behövs. Men som alltid trevligt att veta vilka som planerar att delta. Var och en tar med sig önskad mat och dryck.

 

Vi får hoppas att Moder Natur är vänligare än på Västgötaträffen :) Alla är varmt välkomna!

 

Herr Chang har talat.

 

Blir det något idag? Inte sett många som anmält sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-08-27 at 08:18, skrev L64:

Jag dyker upp om vädret tillåter

Kör du med 2 tuber eller 1 tub? Vad har du för märke på cyklopen? Märke på dykar ur frågas åxå? :rotfl::big_smile: 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...