Jump to content
IGNORERAD

Bojkotta Turkiet


Benjamas

Recommended Posts

  • Svar 33
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    4

  • Tommy

    3

  • Benjamas

    2

  • UglyFarang

    2

Mest aktiva i denna tråd

1 minut sedan, skrev Benjamas:

Så nu har Turkiet bestämt att det är ok att sätta på barn och alla pedos lär väl dra dit nu.

Vi "normala" bör bojkotta allt som har med Turkiet att göra, även i Sverige, så sluta handla av Turkar och be dem ni stöter på fara åt helvete.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23337983.ab

 

 

Jag bojkottar redan muslimska länder! Lugnast så när det finns så många alternativ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Ja bojkotta Turkiet på grund av den satans Erdogan som håller på att starta tredje världskriget..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är en föregångsman, har bara semestrat i ett muslimskt land 1 gång, och då var jag i land totalt 5-6 timmar på 2 veckor...

En bussresa från flygplatsen i Hurghada och en tillbaka till flygplatsen, plus tiden på flygplatsen, för 20 år sedan.

 

Resten av tiden i Egypten var ombord på ett Svenskt segelfartyg "Amorina", på dykresa på Röda Havet.

 

Däremot har jag besökt Pyramiderna (irriterande och rätt värdelöst, ser bättre ut på TV, sen var Egyptierna jävligt irriterande de med), men det var iaf på betald arbetstid, samma sak med Kartago och i Istanbul...

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Ja bojkotta Turkiet på grund av den satans Erdogan som håller på att starta tredje världskriget..

Skulle aldrig falla mig in att besöka detta skitland.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev Benjamas:

Så nu har Turkiet bestämt att det är ok att sätta på barn och alla pedos lär väl dra dit nu.

Vi "normala" bör bojkotta allt som har med Turkiet att göra, även i Sverige, så sluta handla av Turkar och be dem ni stöter på fara åt helvete.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23337983.ab

 

"Turkar" är ett vitt begrepp, klippte mej hos en Kurd igår, han klippte grabben min också 160 spänn för oss båda, han fick 200, jag fick inget kvitto, men det får man sällan hos frisörer som tar 250 spänn per person heller, han kommer från Turkiet.

Många Turkar jobbar hårt och sliter för bröfödan, i Turkiet men även i Sverige de tillhör knappast det som kallas "Bidrags turister".

Vår lokala Pizzeria är ägd och drivs av en "Turk", fantastiska Pizzor! Han jobbar lika mycket som min fru, dvs alla dagar.

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Tommy:

"Turkar" är ett vitt begrepp, klippte mej hos en Kurd igår, han klippte grabben min också 160 spänn för oss båda, han fick 200, jag fick inget kvitto, men det får man sällan hos frisörer som tar 250 spänn per person heller, han kommer från Turkiet.

Många Turkar jobbar hårt och sliter för bröfödan, i Turkiet men även i Sverige de tillhör knappast det som kallas "Bidrags turister".

Vår lokala Pizzeria är ägd och drivs av en "Turk", fantastiska Pizzor! Han jobbar lika mycket som min fru, dvs alla dagar.

 

 

MVH Tommy

Om han är kurd så vill han nog inte bli kallat turk :buba:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Tommy:

"Turkar" är ett vitt begrepp, klippte mej hos en Kurd igår, han klippte grabben min också 160 spänn för oss båda, han fick 200, jag fick inget kvitto, men det får man sällan hos frisörer som tar 250 spänn per person heller, han kommer från Turkiet.

Många Turkar jobbar hårt och sliter för bröfödan, i Turkiet men även i Sverige de tillhör knappast det som kallas "Bidrags turister".

Vår lokala Pizzeria är ägd och drivs av en "Turk", fantastiska Pizzor! Han jobbar lika mycket som min fru, dvs alla dagar.

 

 

MVH Tommy

 

Har aldrig hört en kurd som kallar sig för turk. En kurd är en kurd och en turk är en turk. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Har aldrig hört en kurd som kallar sig för turk. En kurd är en kurd och en turk är en turk. 

Ja, vem har hört talas om att ta ett bad i herrkurden? 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Har aldrig hört en kurd som kallar sig för turk. En kurd är en kurd och en turk är en turk. 

Har du hört nån Same som kallar sej svensk? Lik förbannat är en stor del av dem svenskar...

En Turkisk Kurd, med Turkiskt medborgarskap och pass, är väl per definition Turk?

 

MVH Göteborgare

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tommy:

Har du hört nån Same som kallar sej svensk? Lik förbannat är en stor del av dem svenskar...

En Turkisk Kurd, med Turkiskt medborgarskap och pass, är väl per definition Turk?

 

MVH Göteborgare

 

Kallar du en kurd för turk så riskerar du att få på käften. 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Kallar du en kurd för turk så riskerar du att få på käften. 

Och säger man åt pizzabagaren att dom får ge fan i kurderna så bli det livat på pizzerian.

Provade det redan på 90talet

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Nicholas:

Och säger man åt pizzabagaren att dom får ge fan i kurderna så bli det livat på pizzerian.

Provade det redan på 90talet

90 talet och det gäller än oj oj

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara för någon idi*t till politiker vill ändra åldersgränsen, så gör det inte dom flesta turkar till pedofiler..

Känner ett gäng turkar och flesta av dom jobbar hårt för sin levebröd, o jag semestrat flera gånger i Turkiet..

Inte gör detta beslut att tycker mindre om dom Turkar som jag känner..

 

   FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara för någon idi*t till politiker vill ändra åldersgränsen, så gör det inte dom flesta turkar till pedofiler..

Känner ett gäng turkar och flesta av dom jobbar hårt för sin levebröd, o jag semestrat flera gånger i Turkiet..

Inte gör detta beslut att tycker mindre om dom Turkar som jag känner..

 

   FF



Klart det gör.
Varför annars skjuta på gränsen?

Normförskjutning kallas det.
Link to comment
Dela på andra sajter

En Turkhistoria.

Den äkta mannen hade varit bortrest och kom hem en dag tidigare än han sagt till sin fru.

Han kommer på kvällen och smyger in och vidare in i sängkammaren.

Han tittar på fruns säng och upptäcker toppen på ett mycket mörkt huvud som syns i sängen.

Bestört över att frun inte är ensam i sängen utropar han :DIN GRIS !

Genast drar den mörkhåriga killen bort lakanet och säger : INTE GREK _ TURK

 

Born41

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej ett klipp från ett skolarbete som handlar om ungdom i turkiet. rösträtt 18 år köpa alkohol 18 år!!!!!!!!!  jag lägger till "Kanske" Incest är vanligt i Turkiet?


Frågor om att vara ung i Turkiet

Har man skolplikt?-Ja.

Har man skoluniform?-Nej, inte längre. För från och med 2013 är det inget tvång med skoluniform.

När är man myndig?-18 år.

Har dem flesta en mobil?-Ja, dom flesta men inte i dom allra fattigaste delarna.

Har dem flesta någon tv?-Ja, dom flesta men inte i dom allra fattigaste delarna.

Vad är åldesgränsen på att dricka alkohol?- 18 år.

Hur mycket kostar ett cigarettpaket?- ca 25kr (i Sverige kostar dom ca 50kr).

Ändrades av haan
Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Raggmunken:

 

Har aldrig hört en kurd som kallar sig för turk. En kurd är en kurd och en turk är en turk. 

 

Är man osäker så kan man säga turd, ungefär samma sak......

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Har också svårt att förstå varför folk väljer att turista i muslimska länder, själv har jag hela livet försökt undvika dessa länder av flera anledningar, t.ex deras negativa inställning till alkohol, dåliga hygien, negativa inställning till alla som inte är muslimer och föråldrade kvinnosyn.

Att nu tillåta sex med barn är väl bara ännu ett skäl att undvika att åka dit.

PS.

Borde ha tagit med deras påflugna och besvärande försäljningstaktik också samt upplevda ohederlighet och brist på respekt för annans egendom.

Mvh isan lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med er om Turkiet,även om det inte går att jämföra landet med dom arabiska när det gäller islam.

Turkiet är väl islam Light isåfall nästan som en brygga mellan araben och europa.

Blev strandsatt i Istanbul i 24 timmar.

Inga problem att köpa öl och alkohol mååånga kvinnor som inte täckte håret,men böneutroparna hördes ofta.

Men mellan östern attityden finns där och Erdogan är på väg att föra landet tillbaka till medeltiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
On ‎2016‎-‎08‎-‎21 at 09:54, skrev Isan Lover:

Har också svårt att förstå varför folk väljer att turista i muslimska länder, själv har jag hela livet försökt undvika dessa länder av flera anledningar, t.ex deras negativa inställning till alkohol, dåliga hygien, negativa inställning till alla som inte är muslimer och föråldrade kvinnosyn.

 

Du glömmer det viktiga!

 

Det är "nära och det är billigt!

Om det sedan är lite taskig människosyn och tveksamma mänskliga rättigheter ser inte svenskarna med skygglapparna på!

 

Som vanligt så är det pengarna som styr och man blundar för allt otrevligt man inte vill se.

Vi kan ju räkna upp många länder på den listan... Turkiet, Egypten, Burma, Indien, Kina osv...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev samet:

 

Du glömmer det viktiga!

 

Det är "nära och det är billigt!

Om det sedan är lite taskig människosyn och tveksamma mänskliga rättigheter ser inte svenskarna med skygglapparna på!

 

Som vanligt så är det pengarna som styr och man blundar för allt otrevligt man inte vill se.

Vi kan ju räkna upp många länder på den listan... Turkiet, Egypten, Burma, Indien, Kina osv...

Turkiet är ett skitland :boom:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...