Jump to content
IGNORERAD

Premier League 2016-17


spooncreek

Recommended Posts

Då kör vi äntligen igång årets säsong av Premier League. Thailandsanknytning från start när regerande mästarna "King Power" möter Hull. 

 

Rättigheterna i Thailand från och med i år hos BeIN TV, vilket gör att man återigen kan se hela säsongen på TrueVision. Tecknade nyss ett tillägg till abonnemanget som ger tillgång till alla matcher för 199 THB i månaden. 

 

I morgon startar Zlatan-show då Man U gör sin första match, men ikväll alltså Leicester till att börja med.

 

PM Leicester.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlust för King Power, första förlusten sedan februari.  Största orsak ett par tveksamma ingripanden av en dansk målvakt. Ett mål på feldömd straff räckte inte. Så kan det gå. 

 

Nu dags för nästa thailändska lag, Team Chang. Risig säsong förra året, ska vi tro på bättre lycka detta år? Man supportar självfallet med en Chang (eller två). 

 

pl everton.jpg

 

Edit: 1-0 redan i femte minuten, kanske behöver man fylla på kvällens förråd av Chang.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev spooncreek:

Då kör vi äntligen igång årets säsong av Premier League. Thailandsanknytning från start när regerande mästarna "King Power" möter Hull. 

 

Rättigheterna i Thailand från och med i år hos BeIN TV, vilket gör att man återigen kan se hela säsongen på TrueVision. Tecknade nyss ett tillägg till abonnemanget som ger tillgång till alla matcher för 199 THB i månaden. 

 

I morgon startar Zlatan-show då Man U gör sin första match, men ikväll alltså Leicester till att börja med.

 

PM Leicester.jpg

Hej Spoon så det är helt omöjligt att se någon match på någon gratis kanal? mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev haan:

Hej Spoon så det är helt omöjligt att se någon match på någon gratis kanal? mvh

Som jag har fattat det, ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev spooncreek:

Som jag har fattat det, ja.

Är övertygad om att flera thaikanaler visar PL som vanligt varje år. Glöm inte att det går att få engelska kommentatorer  med fjärrkontrollen.......

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev thomas001:

Är övertygad om att flera thaikanaler visar PL som vanligt varje år. Glöm inte att det går att få engelska kommentatorer  med fjärrkontrollen.......

 

Engelska kommentatorn har jag koll på nu tack :-). Hittade nyss listan nedan. Arsenal Liverpool ikväll går på PPTV, kanske är det en gratiskanal? I övrigt BeinSports som gäller.

 

pptv.jpg

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Säga vad man vill om Zlatan, men täppa till truten på sina kritiker är han mästare på.

Att bara gå från liga till liga och dominera med sina mål, en fröjd att se. Tittar just nu på Man U - Souton, 1-0 Man U efter första halvlek, å gissa vem som nätat för tredje matchen i rad:boom::boom: Zlatan.

Att satsa en månadslön på att han vinner skytteligan ännu en gång är lätta pengar å plocka in:big_smile::big_smile:

 

Ps  Spik nykter, så diverse skämt om dunk å fredags tråd undanbedes:D;)

 

Just nu 2-0 i början på andra gissa vem........

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är Zlatan bra men Rooney´s inlägg mitt i huvudet på Zlatan var ju inte heller så illa och fällningen så det blev straff var det klantigaste jag sett på länge.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev stefan5300:

Visst är Zlatan bra men Rooney´s inlägg mitt i huvudet på Zlatan var ju inte heller så illa och fällningen så det blev straff var det klantigaste jag sett på länge.

Håller med dig Stefan, kanon inlägg men inte vem som helst har den styrkan å trycka dit den som Zlatan......

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Ban phutsa:

Håller med dig Stefan, kanon inlägg men inte vem som helst har den styrkan å trycka dit den som Zlatan......

 

Ja det gäller ju att våga sätta dit skallen.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...