Jump to content
IGNORERAD

2 bomber har smällt på bargata (Selakam) i Hua Hin


Tallviking

Recommended Posts

Vita staketet som Ltd brukar besöka ligger på andra sidan stora leden

inte på själva barstritan , brukar själv gå dit ibland

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 214
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Scandinaviancorner

    19

  • saobaht

    14

  • Khun Ken

    13

  • kitungmakmak

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 minuter sedan, skrev frason:

Håller med, hade det varit lite drag i moderatorerna så hade det bara funnits en. Men så är det här. ;)

Ursäkta Frason.Det blev visst 2 trådar av det hela,men du var före mig.Kan någon fodervärd stryka min tråd,så kan vi diskutera detta i Frasons tråd tack.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

En moderator har blivit en Astrid Lindgren. Minst 1 sover och vad de andra gör vet jag inte. 

De är så pass hemliga att de vet inte ens själva om att de är moderatorer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ähh, det är väl bara kärleksbomber från fredens religion...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

LTD är i Sverige just nu

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

LTD är i Sverige just nu

Skönt att höra. Det räckte med Ronnys bortgång för mig. Pallar inte en till.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

6 hours ago, Benriach said:

Ähh, det är väl bara kärleksbomber från fredens religion...

Nä, nu tänker du på bilbränderna i malmö?

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Baa:

Nej. långt därifrån

Skönt att höra, även om han nu tydligen är i Swe just nu - men med LTD vet man aldrig.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

En bomb i Trang också med döda  och just nu brinner det på turistmarknaden i Khao Lak     vet i helvete vad som händer här just nu..

Link to comment
Dela på andra sajter

En bomb i Trang också med döda  och just nu brinner det på turistmarknaden i Khao Lak     vet i helvete vad som händer här just nu..



bojkotta all handel med mussarna.

Tvinga dom flytta.
Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Tre bomer i hua hin   en i Trang med dödsfall  även en i Patong.    Och nu en till på turist marknaden här i Khao Lak

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter
8 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

LTD är i Sverige just nu

Yes, jag befinner mig i Sverige för närvarande.

Min telefon gick varm igår på grund av bomberna i Hua Hin och det var inte kul att höra vad som har hänt.

 

Det har detonerat två bomber på Phuket ( Patong ), två bomber i Surat Thani och så dessa två i Hua Hin igår kväll.

Som om inte det skulle räcka så har det enligt rykten smällts ytterligare två bomber i Hua Hin nu på morgonen. Den ena i närheten av polisstationen och den andra ute vid 19 Rai, där immigration ligger.

 

Riktigt obehagligt !

 

// Luke the Drifter

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen rolig utveckling i Thailand just nu, vi kan nog utesluta någon lokal uppgörelse bland maffia småpåvar utan det här är organiserat av någon med kunskap ochj precision för att visa "Att" de kan sätta skräck i Thailand.

 

Känns som om det antingen har bildats en ny och mycket mer radikal separatiströrelse som på allvar plockat konflikten från södra Thailand till turistorterna, eller de maffiagrupperingar som sysslat med människosmuggling som känner sig pressade och vill markera för att få vara i fred eller någon som vill markera mot folkomröstningens resultat mitt i Sutheps starka områden.

 

Det poppar in info och tips från höger och vänster, tur man ska köra bil från Oslo till Köpenhamn idag så man slipper att hålla sig uppdaterad under färden...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Varning över radion att hålla sig väck ifrån Patong

 

Den borde de ju köra dagligen.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...