Jump to content
IGNORERAD

Tack till alla

måne
 Dela

Recommended Posts

Hej gubben

Har du några tips på sluta röka cigg. kan tänkas att det är samma del av hjärnan

som styr där oxå.

Har gjort en ny attack mot rökningen.Det är idag 12:e rökfria dagen,en stor hjälp på traven är att inte inmundiga några starka drycker under försöksperioden(själv blev senaste stopp i samband med västgötaträffen)Drickat är den lätta biten men att hålla upp med rökat är ett helvete(men det går)det far runt i kolan hela tiden,va gott det skulle vara med en cig....men det var väl f-n om jag inte ska lyckas någon gång.Trägen vinner hoppas jag.Några tips??Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Hej Måne.

Har du klarat 12 dagar klarar du också den 13 dagen

det är så du får tänka.

Fan har jag klarat 12 dagar så kan jag väl för fan klara en dag till.

Good Luck

Sjöqvist

Dela på andra sajter

Testa att äta en morot när röksuget blir för stort, nåt att sysselsätta sig med, och rätt nyttigt också.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

jag fick en e.sigarett sluta på dagen å har hålt mig i två månader nu ,prova en sådan du med så ska du se att det går an å sluta ..

Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg

Dela på andra sajter

Ge dig bara fan på:t så fixar det sig, jag har nu vart rökfri i snart 4 år och tycker bara det luktar illa med cigg.

heja på, ge inte upp :iloveyou:

Ändrades av husse

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Se till så det inte går så här :crazy:

post-5552-0-36954200-1317835009.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Som jag skrev tidigare 2009 så hade jag kanske fördelen med att jag använde AA´s program Tolv Steg, satte tobak istället för alkohol. Sedan gjorde jag som ASG skriver: "har jag klarat 12 dagar så kan jag klara 1 dagar och kan jag klara 13 dagar så kan jag klara 1 dag till. Du ska oxå att dricka alkohol under din avgiftning från tobak, där ingår snus oxå.

:14: Jag har i dagarna varit rökfri drygt 16 år :14:

gubben

Ändrades av gubben4906

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Har inte slutat med snus,f-n kan inte sluta med allt.Snart får jag väl börja gå i kyrkan oxå(gud förbjude,ej medlem)Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...