Jump to content
IGNORERAD

Trafiken


Batting

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Jag skiter i vad du räknar någon till eller framstår som, så länge jag inte som dig, som ibland framstår som en fullständig idi*t.

 

Blir tokigt ibland då man skriver på telefonen, men hade du vart lite skarpare hade du kunna tytt det ändå. Jag lyckades iaf tyda farbrors OAVSÄTT

Som sagt, kan tänka mig hur hysterisk en gaggig HP som du ska vara bakom ratten i trafiken.

Vafan ska man hoppa o göra vågen för det för, för den delen var jag grinig för att jag blev ett år längre o pungen börjar bli längre än metmasken om man har otur.

Blir så trött ibland då man ser bittra HP:s gnäll o bekymmer, troligen beror de på inskränkt liv med litet socialt liv, inga grannar och så....

Troligen mår pendlande HP:s och vi som bor i Thailand och jobbar utrikes bättre än HP:s som fastnat i tristessen. Inte alla, men många.

Jag har tydligen feltolkning dej som person, du framstår mer och mer som dom andra dårarna på detta forumet, va fan vet du om tristess,  tror det är du som har det trist, med tanke på hur du beter dej, väldigt bitter nu för tiden.

Chan2014

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    13

  • Nemo

    10

  • frogfish

    9

  • Batting

    9

Mest aktiva i denna tråd

2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Det måste vare ett litet helsike att bara vara en turist nisse som bara varit i Thailand en femtiolapp :big_smile:

Bollskallen, är du nu här och stör också, hur går det med din rehab, är du tillbaka i tjänst ännu, jäkla lipsill.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
Bollskallen, är du nu här och stör också, hur går det med din rehab, är du tillbaka i tjänst ännu, jäkla lipsill.

Chan2014

Ärligt talat borde du söka för din hjärnskada. Tycker faktiskt lite synd om dig

Skickat från min GT-I9300

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tydligen feltolkning dej som person, du framstår mer och mer som dom andra dårarna på detta forumet, va fan vet du om tristess,  tror det är du som har det trist, med tanke på hur du beter dej, väldigt bitter nu för tiden.

Chan2014

 

Vet inte mycket om tristess, tydligen du om du tog åt dig.

Somsagt många men inte alla.

Men iofs tar du ju torskhuvudet i CP i försvar, så helt frisk e du nog inte.

För övrigt tycker jag det mesta om trafiken ör överdrivet, man får helt enkelt släppa sättet man kör på i väst.

Jag kör bil i Thailand som jag kör mc i sverige, betraktar alla andra som fullkommliga idi*ter här i Thailand och är aktiv i speglar, huvud o blinkers, tveka aldrig så funkar det.

Det är ett annat land o kultur, jag försöker inte ändra på det.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att många Thai saknar trafikvett är väl inget nytt fenomen..

Som när vi var Bangkok frugan skulle gå över övergångsställe med grönt sken..

Hon skulle bara gå över, tur som tusan fick jag tag i hennes arm i sista sekunden.

Det kom en buss i full fart o körde mot rött,, ganska säker på att jag räddade hennes liv då..

 

      FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Soengsang:

Vet inte mycket om tristess, tydligen du om du tog åt dig.

Somsagt många men inte alla.

Men iofs tar du ju torskhuvudet i CP i försvar, så helt frisk e du nog inte.

För övrigt tycker jag det mesta om trafiken ör överdrivet, man får helt enkelt släppa sättet man kör på i väst.

Jag kör bil i Thailand som jag kör mc i sverige, betraktar alla andra som fullkommliga idi*ter här i Thailand och är aktiv i speglar, huvud o blinkers, tveka aldrig så funkar det.

Det är ett annat land o kultur, jag försöker inte ändra på det.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

 

Hur fan pallar du att åka till Thailand egentligen? Det är ju bara fullkomliga idi*ter i trafiken och dessutom flyger Norwegian dit :rap:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
23 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Hur fan pallar du att åka till Thailand egentligen? Det är ju bara fullkomliga idi*ter i trafiken och dessutom flyger Norwegian dit :rap:

Han bor ju där :big_smile:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Soengsang:

Vet inte mycket om tristess, tydligen du om du tog åt dig.

Somsagt många men inte alla.

Men iofs tar du ju torskhuvudet i CP i försvar, så helt frisk e du nog inte.

För övrigt tycker jag det mesta om trafiken ör överdrivet, man får helt enkelt släppa sättet man kör på i väst.

Jag kör bil i Thailand som jag kör mc i sverige, betraktar alla andra som fullkommliga idi*ter här i Thailand och är aktiv i speglar, huvud o blinkers, tveka aldrig så funkar det.

Det är ett annat land o kultur, jag försöker inte ändra på det.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Öh...jag tyckte iallafall att det var liiite obehagligt när ett helt gäng thailändare med motorfordon vred gasen i botten och kom framrusande rakt mot mig.
Det är inte överdrivet att påstå att de kör vårdslöst. Folk dör som flugor i den Thailändska trafiken. Vad är det som är så farligt med att nämna det?
Vad fan är detta?
Om du inte gillar ämnet så är det väl bara att ignorera det!  :559bdc410ef75_thatdoodisuptosomething:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Batting:

Öh...jag tyckte iallafall att det var liiite obehagligt när ett helt gäng thailändare med motorfordon vred gasen i botten och kom framrusande rakt mot mig.
Det är inte överdrivet att påstå att de kör vårdslöst. Folk dör som flugor i den Thailändska trafiken. Vad är det som är så farligt med att nämna det?
Vad fan är detta?
Om du inte gillar ämnet så är det väl bara att ignorera det!  :559bdc410ef75_thatdoodisuptosomething:

 

Reste du med Norwegian till Thailand? I så fall har du förklaringen till aggressionerna mot dig :)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Batting:

Öh...jag tyckte iallafall att det var liiite obehagligt när ett helt gäng thailändare med motorfordon vred gasen i botten och kom framrusande rakt mot mig.
Det är inte överdrivet att påstå att de kör vårdslöst. Folk dör som flugor i den Thailändska trafiken. Vad är det som är så farligt med att nämna det?
Vad fan är detta?
Om du inte gillar ämnet så är det väl bara att ignorera det!  :559bdc410ef75_thatdoodisuptosomething:

 

Trafiken i Thailand är inte som trafiken i Sverige, man kan ej ta med sig vårt tänk.

Eg kör de inte så vårdslöst, de kör bara annorlunda. Tex störst går först gäller rakt av, räkna med att alla är idi*ter bakom ratten. 

 

Folk dör som flugor, men de flesta i fylla, "motosai" och yrkestrafik, tog man bort dessa grupper tror jag siffran skulle vara rätt vettig.

 

Det är inte fel att diskutera.

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har lite problem med svenska trafiken efter jag landat.

Köpte en rejäl familjepizza efter att vi landat så vi slapp tänka på mat direkt men när jag skulle vänta ut bilarna på ett övergångställe så stannade alla bilar.:waaaht:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Galten:

 

Köpte en rejäl familjepizza efter att vi landat så vi slapp tänka på mat direkt

 

Åkte ni med Norwegian?  :laugh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej med Finnair men flygplansmat är Flygplansmat.

De hade nya flygplan med gott om benutrymme men snåla med sprit som vanligt,

Smugglade med in lite för jag visste om det.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Galten:

Nej med Finnair men flygplansmat är Flygplansmat.

De hade nya flygplan med gott om benutrymme men snåla med sprit som vanligt,

Smugglade med in lite för jag visste om det.

Låter som att det var du som var snål med spriten. Går utmärkt att ta fram kortet och betala för öl/vin/sprit om man reser i en klass där det inte ingår i priset för flygbiljetten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...