Jump to content
IGNORERAD

hygglige brorsan


Lion Woods

Recommended Posts

När jag besökte tjejens hemby utanför Buriram var vi ett antal gånger ute och  :party: festade och kikade på olika liveband i trakten. Vi var bl.a på Putawan Restaurant och även vid gränsövergången till Laos, Khongchaim tror jag det hette.

En sak som gjorde mig lite konfunderad var varför alltid tjejens brorsa följde med till toaletterna. Har aldrig kännt något speciellt obehag inför de besöken. Senare förklarade tjejen och brorsan att det var pga. rånriskerna som han agerade bodyguard. Särskilt vid gränstrakterna kunde detta tydligen ske.

Vore kul att höra om någon annan här känner till något om dessa företeelser.

Brodern, en föredetta thaiboxare :tommy: , precis som sin far och farfar. Annars en genomsymptisk herre som jag alltid har skoj med.

En annan gång var vi på väg ner från något mindre berg med en stor buddaskulptur i närheten av Buriram. När två kobror kom krälande över vägen, hastig inbromsning.och vad händer, jo brodern skyndar sig snabbt ur bilen. Jaha tänkte jag, nu skall han fånga orm, men icke sa nicke. Plötsligt tar han av sig t-shirten och slänger den över en av ormarna och går ner i bön. Hans dag var fullbordad. En kvart före hade han just fått sin framtid utstakad av någon siare med kortlek och fått höra idel goda framtidslöften.

Här går han dock bet i mötet med falangen. Det krävs nog ett åtskilligt antal glas regency för en en förlust här. Han förklarar dock att dom använder sig av lite annorlunda regler här. Han var dock relativt lättlärd och tjatade ofta om revenge här ute på balkongen

DSC00527.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...