Jump to content
Stefan

Stefans lilla äventyr

Recommended Posts

Soengsang
2 minuter sedan, skrev kycklingen:

Tur för Antwerpen att han tog med sig några öl till bungen inatt så han har kalla o goda öl nu på morgonen när ni andra sover Stefan.image.jpeg

Vafan nu börjar jag bli orolig, se nu till att A fyller slabben ordentligt till nästa vecka 555555

• Fint 5

kitungmakmak
1 timme sedan, skrev Soengsang:

Vafan nu börjar jag bli orolig, se nu till att A fyller slabben ordentligt till nästa vecka 555555

Brukar nog inte bli ett problem, SC ser till att ha förrådet fyllt - men ibland kan en sån buddha grej hända. Denhär vet jag inte ens vad dom kallade, hon sa bara big buddha days eller nåt ditåt innan hon wattade resten av dagen/dagarna.

Men jag anar att SC har ett litet privat förråd av svartvinbärsbrännvin. Kan ju vara ett tips. ;)

• Fint 8

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

kycklingen
1 timme sedan, skrev Soengsang:

On har redan fyllt upp kylen igen, men med A och oss där får hon fylla den dagligen, nästa vecka lär hon fylla den stora blå isboxen också :).

• Fint 7

kitungmakmak

Jag fick ju trava över vägen då ägarna rymt iväg nånstans och lämnat mig ensam med stället. Så kan det gå åxå.

• Fint 4

Stefan
7 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

helvete Lill Burmesiskan hitta kulhål i väggen med.. farligt i Khao lak när det finns Nyköpings gubbar i byn..

P1010910.JPG

Spriden men symmetrisk träffbild!

• Fint 8

kycklingen
13 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Jag fick ju trava över vägen då ägarna rymt iväg nånstans och lämnat mig ensam med stället. Så kan det gå åxå.

Oj, när ägarna rymmer från oss så är kylen öppen eller också lämnar On nyckeln till mig till hänglåset på kylen. Självservering.

• Fint 8

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

kitungmakmak
2 minuter sedan, skrev kycklingen:

Oj, när ägarna rymmer från oss så är kylen öppen eller också lämnar On nyckeln till mig till hänglåset på kylen. Självservering.

Jag vet, men det bär mig emot att göra på det viset.

Kan säkert ta nån öl och skriva upp det i on:s bok, men om jag glömmer... det vill jag inte. Så jag chansar inte.

Edited by kitungmakmak
  • Fint 7