Jump to content

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Oregistrerad

Nordkorea

Recommended Posts

JJC

Alla de sanktioner USA inför drabbar bara vanlig folk.

Dissidenter struntar fullständigt i det. :doubt:  

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Wanchai
18 timmar sedan, skrev haan:

Nu kommer sanktioner mot NORDKOREA för att de har brutit mot de mänskliga rättigheterna och bland annat beslut om avrättningar.  http://www.expressen.se/nyheter/kim-jong-un-uppsatt-pa-svarta-listan-av-usa/  Jag lägger in en art till Nordkoreas svar! http://www.dn.se/nyheter/varlden/nordkorea-sanktionerna-ar-en-krigsforklaring/  mvh

Ha. Vad har det med Thailand att göra, förutom IL:s dröm om ett kommunistiskt nytt shangrilaa? Är det ditt drömsamhälle också?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Boa52
13 minuter sedan, skrev Wanchai:

Ha. Vad har det med Thailand att göra, förutom IL:s dröm om ett kommunistiskt nytt shangrilaa? Är det ditt drömsamhälle också?

13 minuter sedan, skrev Wanchai:

Du har inte många saker hemma, tycker du att nordkorea är rätt att styra ett land

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
kitungmakmak
14 minuter sedan, skrev Boa52:

Du har inte många saker hemma, tycker du att nordkorea är rätt att styra ett land

Nordkorea är väl ett land (område). Den (landmassan) styr ingenting politiskt vad jag vet.

Du uttrycker dig ganska mystiskt i skrift ibland. Lite som DiLeva.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Wanchai
50 minuter sedan, skrev Boa52:

Jag har inte inte så många saker hemma, hehe. Hur kunde du veta det?

Kan du göra ett försök till med vad du vill ha sagt, snälla. Jag förstår uppriktigt sagt ingenting.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Wanchai
42 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Nordkorea är väl ett land (område). Den (landmassan) styr ingenting politiskt vad jag vet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Wanchai
48 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Ja, Di Leva är mer lättförstådd än Boa i de flesta fall och han kommer dessutom från rätt sida om älven som verkar vara viktig i norr.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
kitungmakmak
3 timmar sedan, skrev Wanchai:

Ja, Di Leva är mer lättförstådd än Boa i de flesta fall och han kommer dessutom från rätt sida om älven som verkar vara viktig i norr.

Gävle har jag varit till och det ligger väl i Norrland. Är bara runt 12 timmar med tåg för mig ner dit.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Oregistrerad
4 timmar sedan, skrev Wanchai:

Hej Wan tja mycket på MPR har inte det minsta med Thailand att göra. Men som i Nordkorea likadant som i Thailand!  Länderna bryter mot de mänskliga rättigheterna enligt världen i övrigt. Har du missat det! Nej Nordkorea är en diktatur och diktaturer är aldrig mina favoritländer. mvh

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
b-tung

Måste ge Haan ett stort karma plus då hans inlägg och synpunkter oftast överensstämmer med verkligheten!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Soengsang
1 minut sedan, skrev b-tung:

Måste ge Haan ett stort karma plus då hans inlägg och synpunkter oftast överensstämmer med verkligheten!

Värkligheten menar du väl:)

I övrigt överensstämmer det inte mer än att Thailand är ett land styrt av militären för tillfället, vilket troligen är en nödvändighet för att skydda sitt lands befolkning.

Och nått gör de ju rätt, för landet blomstrar ju, byggs och utvecklas som aldrig förr, folk är nöjda och kan jobba på i lugn och ro.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Oregistrerad
16 minuter sedan, skrev Soengsang:

Värkligheten menar du väl:)

I övrigt överensstämmer det inte mer än att Thailand är ett land styrt av militären för tillfället, vilket troligen är en nödvändighet för att skydda sitt lands befolkning.

Och nått gör de ju rätt, för landet blomstrar ju, byggs och utvecklas som aldrig förr, folk är nöjda och kan jobba på i lugn och ro.

SOENG tja det blommar bra i blom-rabatterna nu när det har börjat regna. Du måste ha missat trådarna som handlat om Thailands problem i sin ekonomi. Har du varit på semester? Eller har du dagsfärska artiklar att nu har det vänt för Thailands dåliga ekonomi. Låt oss titta på dessa artiklar. Jag bara undrar!!!!!!! mvh

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Oregistrerad
6 timmar sedan, skrev JJC:

Alla de sanktioner USA inför drabbar bara vanlig folk.

Dissidenter struntar fullständigt i det. :doubt:  

Hej JJC  Jag säger bara BURMA och SANKTIONER mer behövs inte!!!!!!!!! eller mvh

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Soengsang
9 minuter sedan, skrev haan:

SOENG tja det blommar bra i blom-rabatterna nu när det har börjat regna. Du måste ha missat trådarna som handlat om Thailands problem i sin ekonomi. Har du varit på semester? Eller har du dagsfärska artiklar att nu har det vänt för Thailands dåliga ekonomi. Låt oss titta på dessa artiklar. Jag bara undrar!!!!!!! mvh

Värkligheten är att det inte behövs googlas efter några artiklar, Thailand blomstrar pga att den inhemska marknaden är otroligt stark och den inhemska turismen blomstrar, byggs vägar o fastigheter som aldrig förr, det är fakta man inta kan blunda för.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll