Jump to content
IGNORERAD

Nordkorea


Oregistrerad

Recommended Posts

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    7

  • Wanchai

    4

  • Tallviking

    2

  • kitungmakmak

    2

Mest aktiva i denna tråd

4 timmar sedan, skrev Soengsang:

Givetvis säger Toyota så, nu när de på senare år fått så mycket konkurrens av andra märken, för 15 år sedan var ju i princip Toyota o Izusu helt dominerande.

Finns väl inget som blomstrat så mycket de senaste åren som Thailändsk bilindustri, vet inte om du märkt hur det ökat med bilar de sista 15 åren, det sår ju en bil på var mans gård numera, säger det dig någonting?

Funderar lite, offtopic. Hur får IS ta i alla sina pickisar och reservdelar till dem mm... Allt kan ju inte vara beslagtagna fordon. Även somalia har ju mängder med pickisar som de de olika grupperna monterar på kulsprutor på flaket.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev haan:

Vilka andra bilmärken? Jag vet inte och   "Efter skatterabattprogram löpte ut 2012, Toyota har försökt svårt att anpassa sin tillverkning för att klara den tröga känslan." Toyotas nuvarande produktion är endast 60-70% av den totala produktiviteten."  Efter skatterabattsprogramet löpt ut så är tydligen produktionen 60-70%  enligt Toyota själva. Så jag undrar vilka andra bilmärken som tagit 30-40%  av bilmarknaden?  mvh

Honda har tagit massor sista åren, nya Mercedes och nya BMW ser man numera dagligen.

 

Ford och Mazda ökar också.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tekkor:

Funderar lite, offtopic. Hur får IS ta i alla sina pickisar och reservdelar till dem mm... Allt kan ju inte vara beslagtagna fordon. Även somalia har ju mängder med pickisar som de de olika grupperna monterar på kulsprutor på flaket.

Från USA och England. Non-lethal aid till "den goda sidan".

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åk ner till Amata City-området öster om Pattaya så hittar du enorma industriområden som bygger bilar och bildelar. Mitsubishi, Mazda, GM, Ford är stora konkurrenter till Toyota och Isuzu

 

Titta upp när du är ute i trafiken så ser du vilka märken som är vanliga

 

Det byggs bilar som aldrig förr i Thailand och bilbranschen blomstrar. Att Toyota lider av konkurrensen är bara bra för marknaden

By the way, köpte en MG tillverkad i Thailand för nån månad sen.....ingen Toyota ;)

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
By the way, köpte en MG tillverkad i Thailand för nån månad sen.....ingen Toyota [emoji6]

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

MG är väl ägt av Tata i Indien numera tror jag ?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

MG är väl ägt av Tata i Indien numera tror jag ?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Ingen aning...men förutdatt att bilen var tillverkad o Thailand.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Tallviking:

MG är väl ägt av Tata i Indien numera tror jag ?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Ägs av SAIC.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...