Jump to content
IGNORERAD

Köpa medicin


vilja

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev Sangwal:

Men läser man det du skriver, så är du en blandmissbrukare, vilket förklarar en endel...

Sen blanda allt med en massa öl,,, Hmmmm, spelar nog ingen roll hur mycket du läser på, det kan inte vara hälsosamt att hålla på så där.....

 

Rock on!

 

Jag måste ha missat nåt, vad gör Kitungmakmak till en blandmissbrukare?

 

/ SatanG 

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 342
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kitungmakmak

    24

  • broder tuk tuk

    20

  • SatanG

    20

  • Tallviking

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Du hittar inte samma priser i Pattaya eller på Phuket.

 

BTT

 

Jaså "Räven", finns det inga statliga sjukhus i Phuket eller Pattaya menar du?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Ja en del här låter ju som värsta knarkarna, de har t.o.m lärt sig de kemiska namnen för knarket!

Ps. Jag står för ett knarkfritt Sverige!

 

Är jag en knarkare menar du? Är man alkis om man känner till att Etanol är det kemiska namnet för alkohol?

 

/SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
1 timme sedan, skrev Nicholas:

Ja, om jag satt vid en riktig dator åkte dåren ut.

Men ser detta sorgliga kapitel på en telefon.

Ingen på vakten i kväll då?

 

Fram med dunken!

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Raggmunken:

 

Med bara den minsta lilla gnutta av självinsikt så borde du själv kunna svara på hur ett stolpskott hittar hit :big_smile:

Fan har trollen en union eller....... satans anonyma pajas!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev kitungmakmak:

Att du kallar mig knarkare för att jag har pejl på vad jag stoppar i mig

Alkoholister påstår att de har koll på vad de dricker.

Knarkare är oftast duktiga på de preparat de stoppar i sig, och säger att de har koll.

 

Så det var en dålig undanflykt.

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Alkoholister påstår att de har koll på vad de dricker.

Knarkare är oftast duktiga på de preparat de stoppar i sig, och säger att de har koll.

 

Så det var en dålig undanflykt.

 

 

 

Sällan att jag tar en medicin utskriven i u-länder utan att kolla upp vad det är för innehåll, särskilt här med tanke på all onödig antibiotika t.ex. som ges till alla med snuva eller huvudvärk. Självbevarelsedrift kallar jag det då jag flera gånger fått medicin som jag inte vill trycka i mig pga diverse biverkningar, knappast missbruk som grottmannen verkar vilja ha det till. Likaväl vore jag korkad om jag inte kollar upp vilken sömntablett läkaren ordinerat för långflygningar/sömnrubbningar, skulle t.ex. knappast svälja Valium på väg till ett jobb då de kan påvisas i pisstest 10 dagar efteråt, som sagt, självbevarelsedrift. 

Vad gäller Kitungmakmak så verkar han, i mina ögon, knappast tillhöra gruppen som kan eller bör kallas knarkare likväl som jag anser det om mig. F.ö. ett mycket värdeladdat ord som ofta förknippas med inbrott, kriminalitet, smuggling, inbrott, kanyler och all möjlig jävla skit så man bör nog vara lite försiktig med att kalla okända människor för detta då det knappast berikar någon debatt öht. Mera ett sätt att tysta den på skulle jag säga.   

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Sällan att jag tar en medicin utskriven i u-länder utan att kolla upp vad det är för innehåll, särskilt här med tanke på all onödig antibiotika t.ex. som ges till alla med snuva eller huvudvärk. Självbevarelsedrift kallar jag det då jag flera gånger fått medicin som jag inte vill trycka i mig pga diverse biverkningar, knappast missbruk som grottmannen verkar vilja ha det till. Likaväl vore jag korkad om jag inte kollar upp vilken sömntablett läkaren ordinerat för långflygningar/sömnrubbningar, skulle t.ex. knappast svälja Valium på väg till ett jobb då de kan påvisas i pisstest 10 dagar efteråt, som sagt, självbevarelsedrift. 

Vad gäller Kitungmakmak så verkar han, i mina ögon, knappast tillhöra gruppen som kan eller bör kallas knarkare likväl som jag anser det om mig. F.ö. ett mycket värdeladdat ord som ofta förknippas med inbrott, kriminalitet, smuggling, inbrott, kanyler och all möjlig jävla skit så man bör nog vara lite försiktig med att kalla okända människor för detta då det knappast berikar någon debatt öht. Mera ett sätt att tysta den på skulle jag säga.   

 

/ SatanG

Klart man kollar upp vad man får.

Glömde smiley, ville inte kalla npgon för knarkare.

För övrigt så har jag en härlig vecka på käringön i sept före påm o drillas i medic....hatar kurser.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev leifen:

Verkar som Cavemannen är ute efter sin tredje ”livstidbanning” med sina kraftiga hot.

 

Han hoppas väl på att sin kompis P3 ger fördelar ;) 

2 varningar fick han samtidigt som kitungmakmak fick 1 av Surin P3.

Tycker det är jävligt dåligt rent av ynkligt av P3 att det inte blir avstängning för dessa påhopp och hot på kitungmakmak 

Bättre tag i Nicolas som ville slänga ut dåren 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Soengsang:

Fan har trollen en union eller....... satans anonyma pajas!

 

Är man ett troll bara för att man är anonym? 

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev kenneth073:

2 varningar fick han samtidigt som kitungmakmak fick 1 av Surin P3.

Tycker det är jävligt dåligt rent av ynkligt av P3 att det inte blir avstängning för dessa påhopp och hot på kitungmakmak 

Bättre tag i Nicolas som ville slänga ut dåren 

 

Båda blev avstängda.

Ena fick 3 ggr längre avstängning än den andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Är man ett troll bara för att man är anonym? 

Mja...du gör bort dig under att gamalt nick, kommer tillbaka i samma anda igen....patetiskt.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Soengsang:

Mja...du gör bort dig under att gamalt nick, kommer tillbaka i samma anda igen....patetiskt.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

 

Jaså och vilket nick var det då?

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Jaså och vilket nick var det då?

Är du stolt över att kunna hålla det hemligt än, trolla på du din sopa.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Är du stolt över att kunna hålla det hemligt än, trolla på du din sopa.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

 

Dina hjärnspöken är inte att leka med. Vilken hobbypsykolog som helst kan diagnostisera att du inte mår bra, sök hjälp innan du flippar totalt! 

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Surin P3:

 

Båda blev avstängda.

Ena fick 3 ggr längre avstängning än den andra.

Ok ,jag läste tråden om varningar o bannlysningar och kunde bara se att han fått varningar.

Blev han avstängd så tycker jag du tog rätt beslut ,han har ju fått sina avstängningar förut.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev kenneth073:

Ok ,jag läste tråden om varningar o bannlysningar och kunde bara se att han fått varningar.

Blev han avstängd så tycker jag du tog rätt beslut ,han har ju fått sina avstängningar förut.

 

 

Varning = Avstängning.

 

Ju fler varningspoäng, desto längre avstängning.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-07-19 at 16:43, skrev broder tuk tuk:

 

Är olika från person till person det där.

 

Imovane är inga problem däremot kan man få rejäla minnesförluster om man överdoserar zolpidem.

 

BTT

 

Jasså! Därför du glömmer att du "arrangerar" mpr-fester ibland.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev kenneth073:

Ok ,jag läste tråden om varningar o bannlysningar och kunde bara se att han fått varningar.

Blev han avstängd så tycker jag du tog rätt beslut ,han har ju fått sina avstängningar förut.

 

 

59 minuter sedan, skrev Surin P3:

 

Varning = Avstängning.

 

Ju fler varningspoäng, desto längre avstängning.

 

5 poäng en vecka enl min egen erfarenhet, således borde CM fått tre veckor.

KMM 3 poäng, några dagar då?

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Hmm, så om jag kollar upp läkemedel eller den aktiva substansen jag fått förskrivet av läkare i Sverige gör mig till en knarkare... Det var en märklig slutledning, jag käkar helst inte nåt jag inte vet vad det gör med mig. Oavsett om det är en läkare som skriver ut det eller inte.

 

Söker även på naturläkemedel som kan påverka andra mediciner, eller icke receptbelagda sådana som tex paracetamol som man inte bör blanda med alkohol/etanol om man vill att levern skall fungera.

 

Prova köpa voltaren i asien, mycket enklare att fråga efter diklofenak. Men det tyder du ju som att jag är en dödsknarkare som skjuter heroin i mig varje timme. Du kan ju prova köpa samarin, du kommer inte att få det du tror om du handlar det i Thailand (för att lugna magen lite). Har för mig att det är nåt som ges åt hepatitpatienter när jag sökte på det sist. Oreda funkade om jag inte kommer ihåg fel.

 

Men du vet ju bäst, inga problem och inga sjukdagar. Lyfter 4000kg i bänkpress och har 10 ungar som alla är elitidrottare.

Du borde ju hitta medicin till ditt dåliga lokalsinne.

Eller har du medicinerat bort det?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Jag orkar inte läsa allt svammel du svarar med, jag tror fan det är längre än FASS.......

Jag tar en hederlig fylla de ev. kvällar jag inte skulle kunna sova, men de är få(ej fyllorna)

Har man arbetat 40h och har rent i påsen så sover man gott, Detta borde vara Hamnois ordspråk nr45!

 

Där har du en poäng.

Bengans ordspråk lyder dock:

Har man jobbat 40h så har man allt slösat bort värdefull dryckestid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ville inte trampa in tråden,men om man har kunskaper om substansen om div läkemedel så har man drogproblem.

Om en läkare i Sverige ger mig medicin,för något inte fan går jag in på fass.se och kollar substansen.

Vi normala personer kollar biverkningar...;)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Ville inte trampa in tråden,men om man har kunskaper om substansen om div läkemedel så har man drogproblem.

Om en läkare i Sverige ger mig medicin,för något inte fan går jag in på fass.se och kollar substansen.

Vi normala personer kollar biverkningar...[emoji6]

 

Det heter inte biverkning. Det heter effekt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

Det heter inte biverkning. Det heter effekt!

HaHa

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev L200:

Ville inte trampa in tråden,men om man har kunskaper om substansen om div läkemedel så har man drogproblem.

Om en läkare i Sverige ger mig medicin,för något inte fan går jag in på fass.se och kollar substansen.

Vi normala personer kollar biverkningar...;)

 

 

Nej om en läkare i Sverige ger mig medicin så litar jag sannolikt på honom/henne men nu bor och arbetar ju inte alla i trygga Sverige eller hur? Om en läkare i Sydamerika/Afrika/Thailand ger dig 4-6 olika mediciner för en taskig hosta så sväljer du den bara utan vidare?

Modigt isf av en som inte klarat av att lämna gosedjursstadiet, undrar vilken diagnos det är på det förresten?

 

/ SatanG 

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...