Jump to content
IGNORERAD

Köpa medicin


vilja

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev kitungmakmak:

Skulle gärna träffa dig, jag antar att vi har lite gemensamt inom yrket åxå. Du pillar väl med datorer anar jag.

Det skall bli JÄVULSKT inressant att träffa dig, jag kommer att kasta upp KNARKARE i ögonen på dig och har du ingen bra ursäkt för att du kallade mig Pedofil så sänker jag dig där o då! vi ses........

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 342
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kitungmakmak

    24

  • broder tuk tuk

    20

  • SatanG

    20

  • Tallviking

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

kitungmakmak
2 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Det skall bli JÄVULSKT inressant att träffa dig, jag kommer att kasta upp KNARKARE i ögonen på dig och har du ingen bra ursäkt för att du kallade mig Pedofil så sänker jag dig där o då! vi ses........

Det var en liknelse - dvs att damer har varit underåriga en gång i tiden och då off limits. Men du fattar väl inte det. Ska du slåss så får vi träffas nära en polisstation, så dom kan låsa in oss efter ett tag.

 

Att du kallar mig knarkare för att jag har pejl på vad jag stoppar i mig är fortfarande ett mysterium.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Raggmunken:

 

Nu blir jag lite smått förundrad. Har du ett till nick där du kallar dig för Sangwal, för det var väl ändå Sangwal som blev kallad pedofil så vitt jag kan se? 

Cavemannen blir väldigt arg bara för att starta ett bråk så skit i hans nick han söker bråk den lilla fittan

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev kitungmakmak:

Det var en liknelse - dvs att damer har varit underåriga en gång i tiden och då off limits. Men du fattar väl inte det. Ska du slåss så får vi träffas nära en polisstation, så dom kan låsa in oss efter ett tag.

Jävla idi*t!

Du kallade mig för ordet pedofil, och det skall du få sota för..........

Du är nog inte istånd att välja var vi träffas, men var säker på att vi gör det :D

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

Jag tror att Bengan behöver gå in i den här tråden och lägga några visdomsord^_^

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
1 minut sedan, skrev KaiserBlood:

Jag tror att Bengan behöver gå in i den här tråden och lägga några visdomsord^_^

Skulle nog behövas, grottmannen verkar lite korkad - kan tydligen kalla mig vad han vill men jag får inte göra detsamma. Tja, det är väl bara ta med kniven igen.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev KaiserBlood:

Jag tror att Bengan behöver gå in i den här tråden och lägga några visdomsord^_^

Haha vill ha får 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Det var en liknelse - dvs att damer har varit underåriga en gång i tiden och då off limits. Men du fattar väl inte det. Ska du slåss så får vi träffas nära en polisstation, så dom kan låsa in oss efter ett tag.

 

Att du kallar mig knarkare för att jag har pejl på vad jag stoppar i mig är fortfarande ett mysterium.

Jag tippar på att det går fort........

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Jag tippar på att det går fort........

Jag tror det slutar med att vi sitter och hinkar bärs tillsammans nånstans.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Jag tror det slutar med att vi sitter och hinkar bärs tillsammans nånstans.

Ja eller inte! vi ses........

Men du skall få stå för att du kallade mig PEDOFIL, och det kommer göra ONT!

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev Cavemannen:

 

 

Ps. blir du inte avstängd en LÅNG stund så blir jag förvånad, i såna fall är det ju fritt fram att kalla andra forummedlemmar för PEDOFILER..........

 

 

Tror att du själv kan ha en ganska lång avstängning att vänta när moderatorn vakna. Sån här hotfull stämning kan väl inte få förekomma på ett forum? 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Raggmunken:

 

Tror att du själv kan ha en ganska lång avstängning att vänta när moderatorn vakna. Sån här hotfull stämning kan väl inte få förekomma på ett forum? 

Det skiter jag blanka fan i ,om någon kallat mig Peofil, när moderatorern inte gör sitt jobb så får man ta lagen i egna händer, och jag lovar att denna pösmunk aldrig mer kommer att ens titta åt mitt håll efter våran träff..........

Man får stå för vad man skriver.........

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som Cavemannen är ute efter sin tredje ”livstidbanning” med sina kraftiga hot.

 

Han hoppas väl på att sin kompis P3 ger fördelar ;) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som några glömt att ta sin lithiumdos ikväll. Den ene kan inte sluta att ordbajsa och den andre håller på att spräcka några ådror. Det händer ju iaf saker på forumet, vem var det som sa att det nästan var dött....:waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev leifen:

Verkar som Cavemannen är ute efter sin tredje ”livstidbanning” med sina kraftiga hot.

 

Han hoppas väl på att sin kompis P3 ger fördelar ;) 

Ja och kan kompisen inte göra sitt jobb så får man ta lagen i egna händer....

Men jag finns kvar på FB och där heter jag Caveman .....

Pösmunken finns också där, fast som christery ...........

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

En bägare eller två så är allt glömt. Kikar han på vad jag skriver så fattar nog han vad jag menar.

Jag gör en liknelse, men den var nog inte en av mina bästa. Fortfarande så borde tröttmössan fatta lite vad jag menar. Men nu skall jag åka på storstryk istället... Tja, så är livet ibland.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är var ett av de värsta hot på senare tid,hoppas moderaterna slänger ut den skitstöveln.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Much ado about nothing.

 

Lite väl häftig reaktion kanske (särskilt när han inte var målet). MEN, peddokortet ska man hålla borta från Thailandforum (eller alla forum). Det borde även chatterbox förstå.

Ändrades av frogfish
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, om jag satt vid en riktig dator åkte dåren ut.

Men ser detta sorgliga kapitel på en telefon.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
Precis nyss, skrev frogfish:

Much ado about nothing.

 

Lite väl häftig reaktion kanske (särskilt när han inte var målet). MEN, peddokortet ska man hålla borta från Thailandforum (eller alla forum). Det borde även chatterbox veta.

Det var inte genomtänkt, och jag reagerade i affekt då jag blev kallad knarkare. Men lite dumt av mig i alla fall.

 

Blir bara lite känslosam när ett par vänner gått bort pga detta, men jag är helt ren - och så får jag skit för det i alla fall.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev kitungmakmak:

Det var inte genomtänkt, och jag reagerade i affekt då jag blev kallad knarkare. Men lite dumt av mig i alla fall.

 

Blir bara lite känslosam när ett par vänner gått bort pga detta, men jag är helt ren - och så får jag skit för det i alla fall.

Det går att editera inlägg. Prova det nästa gång.

 

Självklart blev du oproportioneligt påhoppad, men du hjälpte ju inte till med att lugna ner situationen heller.

 

Ta en paus och återkom när affekten lagt sig (i all välmening).

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
7 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Det var inte genomtänkt, och jag reagerade i affekt då jag blev kallad knarkare. Men lite dumt av mig i alla fall.

 

Blir bara lite känslosam när ett par vänner gått bort pga detta, men jag är helt ren - och så får jag skit för det i alla fall.

Självinsikt verkar du ha i alla fall.

 

Karma för det.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Nicholas:

Ja, om jag satt vid en riktig dator åkte dåren ut.

Men ser detta sorgliga kapitel på en telefon.

Så länge någon kallar mig för Pedofil på MPR så kommer jag sänka personen ifråga, spelar ingen roll vem det är........så funkar jag!

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎07‎-‎20 at 14:08, skrev SatanG:

 

Ok "Räven", för att uppdatera mig så gick jag till sjukhuset i obygden (statligt) idag och hämtade ut 30 st Lorazepam. Lagligt alltså och inte några opålitliga pakistankopior.

Kostnad inkl allt 65 Baht. Slår dina 3000B/700B ganska rejält, vad säger "rävarna" om det?

 

/ SatanG

Underbart!!!

5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Du hittar inte samma priser i Pattaya eller på Phuket.

 

BTT

Klart du gör om du har medicinen på recept från en läkare.

Eller tror du att Apotekare i Thailand kan köpa knark helt fritt, och sen sälja detta till vem som helst? Kanske du är en papphatt?

Vi känner några Apotekare i Bangkok, och de vet att allt receptbelagt de säljer måste vara utskrivet av en läkare.

 

Sen finns förstås möjligheten att några läkare och apotekare jobbar ihop, för att sälja knark till BTT och andra, som inte fattar att det går att få sina mediciner via sjukhusen, och sno honom på 600% överpris?

Riktigt dumma människor betalar alltid för mycket, på fel sätt, för att de är för korkade för att göra rätt (nu har jag ju inga bevis på att BTT är korkad, men en  del indicier stöder min teori...)

 

FUBTT

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...