Jump to content
IGNORERAD

Köpa medicin


vilja

Recommended Posts

21 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

En riktig räv köper under bordet på stamapoteket. 30 tabletter för ca 700 baht

 

BTT

 

Ok "Räven", för att uppdatera mig så gick jag till sjukhuset i obygden (statligt) idag och hämtade ut 30 st Lorazepam. Lagligt alltså och inte några opålitliga pakistankopior.

Kostnad inkl allt 65 Baht. Slår dina 3000B/700B ganska rejält, vad säger "rävarna" om det?

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 342
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kitungmakmak

    24

  • broder tuk tuk

    20

  • SatanG

    20

  • Tallviking

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 timmar sedan, skrev SatanG:

 

Ok "Räven", för att uppdatera mig så gick jag till sjukhuset i obygden (statligt) idag och hämtade ut 30 st Lorazepam. Lagligt alltså och inte några opålitliga pakistankopior.

Kostnad inkl allt 65 Baht. Slår dina 3000B/700B ganska rejält, vad säger "rävarna" om det?

 

/ SatanG

Verkligheten slår Google :)

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2016-07-20 at 14:08, skrev SatanG:

 

Ok "Räven", för att uppdatera mig så gick jag till sjukhuset i obygden (statligt) idag och hämtade ut 30 st Lorazepam. Lagligt alltså och inte några opålitliga pakistankopior.

Kostnad inkl allt 65 Baht. Slår dina 3000B/700B ganska rejält, vad säger "rävarna" om det?

 

/ SatanG

 

Du hittar inte samma priser i Pattaya eller på Phuket.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
On 2016-07-20 at 06:40, skrev stefan5300:

 

 

Bra tips Kenneth, tycker det var värre förr när jag kom hem till en dödstyst lägenhet efter att ha varit i Thailand några månader och låg och lyssnade efter ljud när jag skulle sova, hade en knappnål trillat på golvet så hade jag nog skitit på mig.

Ja, fy fasiken vad hemskt. Bästa medicinen är nog att boka en ny resa.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja en del här låter ju som värsta knarkarna, de har t.o.m lärt sig de kemiska namnen för knarket!

Ps. Jag står för ett knarkfritt Sverige!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kanske man skulle göra distinktionen mellan Läkemedelsmissbrukare och knarkare. Knarkare är någon som missbrukar icke förskrivningsbara narkotiska preparat. Här har hittills endast, tack och lov, diskuterats förskrivningsbara mediciner.

Jag är för läkemedel det har räddat liv och hjälpt mänskligheten något otroligt.

Sent from fiskebyn using Tapatalk HD

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
55 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ja en del här låter ju som värsta knarkarna, de har t.o.m lärt sig de kemiska namnen för knarket!

Ps. Jag står för ett knarkfritt Sverige!

Hmm, så om jag kollar upp läkemedel eller den aktiva substansen jag fått förskrivet av läkare i Sverige gör mig till en knarkare... Det var en märklig slutledning, jag käkar helst inte nåt jag inte vet vad det gör med mig. Oavsett om det är en läkare som skriver ut det eller inte.

 

Söker även på naturläkemedel som kan påverka andra mediciner, eller icke receptbelagda sådana som tex paracetamol som man inte bör blanda med alkohol/etanol om man vill att levern skall fungera.

 

Prova köpa voltaren i asien, mycket enklare att fråga efter diklofenak. Men det tyder du ju som att jag är en dödsknarkare som skjuter heroin i mig varje timme. Du kan ju prova köpa samarin, du kommer inte att få det du tror om du handlar det i Thailand (för att lugna magen lite). Har för mig att det är nåt som ges åt hepatitpatienter när jag sökte på det sist. Oreda funkade om jag inte kommer ihåg fel.

 

Men du vet ju bäst, inga problem och inga sjukdagar. Lyfter 4000kg i bänkpress och har 10 ungar som alla är elitidrottare.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Hmm, så om jag kollar upp läkemedel eller den aktiva substansen jag fått förskrivet av läkare i Sverige gör mig till en knarkare... Det var en märklig slutledning, jag käkar helst inte nåt jag inte vet vad det gör med mig. Oavsett om det är en läkare som skriver ut det eller inte.

 

Söker även på naturläkemedel som kan påverka andra mediciner, eller icke receptbelagda sådana som tex paracetamol som man inte bör blanda med alkohol/etanol om man vill att levern skall fungera.

 

Prova köpa voltaren i asien, mycket enklare att fråga efter diklofenak. Men det tyder du ju som att jag är en dödsknarkare som skjuter heroin i mig varje timme. Du kan ju prova köpa samarin, du kommer inte att få det du tror om du handlar det i Thailand (för att lugna magen lite). Har för mig att det är nåt som ges åt hepatitpatienter när jag sökte på det sist. Oreda funkade om jag inte kommer ihåg fel.

 

Men du vet ju bäst, inga problem och inga sjukdagar. Lyfter 4000kg i bänkpress och har 10 ungar som alla är elitidrottare.

Jag orkar inte läsa allt svammel du svarar med, jag tror fan det är längre än FASS.......

Jag tar en hederlig fylla de ev. kvällar jag inte skulle kunna sova, men de är få(ej fyllorna)

Har man arbetat 40h och har rent i påsen så sover man gott, Detta borde vara Hamnois ordspråk nr45!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Jag orkar inte läsa allt svammel du svarar med, jag tror fan det är längre än FASS.......

Jag tar en hederlig fylla de ev. kvällar jag inte skulle kunna sova, men de är få(ej fyllorna)

Har man arbetat 40h och har rent i påsen så sover man gott, Detta borde vara Hamnois ordspråk nr45!

 

Du ids inte läsa - det räcker för mig. Du kommer att vara en som inte vet mycket resten av livet. Så enkelt är det.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Du ids inte läsa - det räcker för mig. Du kommer att vara en som inte vet mycket resten av livet. Så enkelt är det.

Men läser man det du skriver, så är du en blandmissbrukare, vilket förklarar en endel...

Sen blanda allt med en massa öl,,, Hmmmm, spelar nog ingen roll hur mycket du läser på, det kan inte vara hälsosamt att hålla på så där.....

 

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-07-20 at 05:47, skrev Soengsang:

 

Hahah hur hittar alla stolpskott till mpr, undrar från vilken stubbe wasteras har krupit upp?

 

Med bara den minsta lilla gnutta av självinsikt så borde du själv kunna svara på hur ett stolpskott hittar hit :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Du ids inte läsa - det räcker för mig. Du kommer att vara en som inte vet mycket resten av livet. Så enkelt är det.

I mina ögon är du en knarkare bland många andra, punkt slut!

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
16 minuter sedan, skrev Sangwal:

Men läser man det du skriver, så är du en blandmissbrukare, vilket förklarar en endel...

Sen blanda allt med en massa öl,,, Hmmmm, spelar nog ingen roll hur mycket du läser på, det kan inte vara hälsosamt att hålla på så där.....

 

Rock on!

Hmm, z analoger använder jag inte längre för dom funkade inte bra. Men har fått dess förskrivna och testat, men antihistaminer för allergiproblem och ibland för att sova på. 

Kalla mig en blandmissbrukare pga av detta är nog att dra det lite väl långt. Då kallar jag dig för pedofil för damen du tillbringar tid med nu har ju varit underårig.

 

Nötter stör jag mig på, jag verkar vara allergisk mot dom både i fysisk form och på nätet.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
2 minuter sedan, skrev Cavemannen:

I mina ögon är du en knarkare bland många andra, punkt slut!

Och du är en nolla, så det är inget problem för mig vad du tycker. Häv i dig tabletter utan att kolla vad det är och var lycklig med dina renar i svalbard.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Hmm, z analoger använder jag inte men har fått dess förskrivna och testat, men antihistaminer för allergiproblem och ibland för att sova på. 

Kalla mig en blandmissbrukare pga av detta är nog att dra det lite väl långt. Då kallar jag dig för pedofil för damen du tillbringar tid med nu har ju varit underårig.

 

Du får kalla mig för vad du vill för utom PEDOFIL!

HUR FAN! fick du ihop ditt värdelösa inlägg?

Hädanefter kommer jag skanna ditt liv på forumen, inte bara här utan även ditt nick på Flashback.

Du är en jävla NOLLA! men du är fan inte värd att kalla mig för PEDOFIL! ditt jävla AS!

Du skall fan få!!!!!

 

Ps. blir du inte avstängd en LÅNG stund så blir jag förvånad, i såna fall är det ju fritt fram att kalla andra forummedlemmar för PEDOFILER..........

 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Hmm, z analoger använder jag inte längre för dom funkade inte bra. Men har fått dess förskrivna och testat, men antihistaminer för allergiproblem och ibland för att sova på. 

Kalla mig en blandmissbrukare pga av detta är nog att dra det lite väl långt. Då kallar jag dig för pedofil för damen du tillbringar tid med nu har ju varit underårig.

 

Nötter stör jag mig på, jag verkar vara allergisk mot dom både i fysisk form och på nätet.

pedofil??

Vi kanske är jämngamla, så där sprack din teori.... ?

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
5 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Du får kalla mig för vad du vill för utom PEDOFIL!

HUR FAN! fick du ihop ditt värdelösa inlägg?

Hädanefter kommer jag skanna ditt liv på forumen, inte bara här utan även ditt nick på Flashback.

Du är en jävla NOLLA! men du är fan inte värd att kalla mig för PEDOFIL! ditt jävla AS!

Du skall fan få!!!!!

 

Kallar du mig för knarkare så får du igen med samma mynt. Gråt inte för mycket innan du tänkt över vad du själv skrivit.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Du får kalla mig för vad du vill för utom PEDOFIL!

HUR FAN! fick du ihop ditt värdelösa inlägg?

Hädanefter kommer jag skanna ditt liv på forumen, inte bara här utan även ditt nick på Flashback.

Du är en jävla NOLLA! men du är fan inte värd att kalla mig för PEDOFIL! ditt jävla AS!

Du skall fan få!!!!!

 

 

Nu var det jag som fick den stämpeln, så du kan pusta ut..... ?

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev kitungmakmak:

Kallar du mig för knarkare så får du igen med samma mynt. Gråt inte för mycket innan du tänkt över vad du själv skrivit.

Håll igen truten din jävla knarkare, du skall få se......

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
3 minuter sedan, skrev Sangwal:

pedofil??

Vi kanske är jämngamla, så där sprack din teori.... ?

 

Rock on!

Det var nog en dålig liknelse, men jag gillar inte att bil kallad knarkare när jag inte är det - men vänner till mig har dött av det.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev kitungmakmak:

Det var nog en dålig liknelse, men jag gillar inte att bil kallad knarkare när jag inte är det - men vänner till mig har dött av det.

Vi springer säkert på varandra nere i Jomtien, då skall jag påminna dig texten om där du kallade mig PEDOFIL!

Jag skall göra det med glädje! din jävla KNARKARE!

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
5 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Håll igen truten din jävla knarkare, du skall få se......

Hmm, jag väntar. Men jag är snäll med personer som är snälla mot mig - du verkar köra motsatt strategi.

 

Enligt dig skulle alla läkare och apotekare åxå vara knarkare - du har nog inte tänkt igenom det du skriver. 

 

Men hota mig, det kan du. Tja, får det dig att känna dig manlig så varför inte.

 

Bara du inte hackar min facebooksida, för då kan jag inte sova. :)

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Hmm, jag väntar. Men jag är snäll med personer som är snälla mot mig - du verkar köra motsatt strategi.

 

Enligt dig skulle alla läkare och apotekare åxå vara knarkare - du har nog inte tänkt igenom det du skriver. 

 

Men hota mig, det kan du. Tja, får det dig att känna dig manlig så varför inte.

Jag blir i Pattis/Jomtien till vintern, vi får diskutera vidare då.......jag finner nog ut dig, just Knarkare brukar vara lätta att hitta, särskilt nära soi 2........

 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
3 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag blir i Pattis/Jomtien till vintern, vi får diskutera vidare då.......jag finner nog ut dig........

 

Skulle gärna träffa dig, jag antar att vi har lite gemensamt inom yrket åxå. Du pillar väl med datorer anar jag. Men hur du hamnade på svalbard kan jag inte riktigt begripa om du gillar värme.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Vi springer säkert på varandra nere i Jomtien, då skall jag påminna dig texten om där du kallade mig PEDOFIL!

Jag skall göra det med glädje! din jävla KNARKARE!

 

Nu blir jag lite smått förundrad. Har du ett till nick där du kallar dig för Sangwal, för det var väl ändå Sangwal som blev kallad pedofil så vitt jag kan se? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...