Jump to content
IGNORERAD

Blir det någon MPR kryssning i Juli ?


HajKaj

Recommended Posts

Funderar lite på om det blir nån kryssning i år ?

 

M.L.S var ju med för två år sedan och förra året vart man ju så djävla full att man knappt kommer ihåg hur fyllecellen såg ut....

 

Så därför undrar jag om det blir nått kryssande i juli ?

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dra igång med ett datum och se hur många som hänger på. 

Lördag - Söndag kan passa mig. Vikingline. 

Då dom har bäst tillägsplats 

Hyfsad färja 

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom kryssningseliten inte är på plats (eller inte orkar svara), så bokade jag en hytt till mig och M.L.S

 

det blir mitt i veckan, onsdag 13 / 7 till fredag 15 / 7 med Siljaline. OM någon annan vill följa med så skulle det vara skoj.

 

Annars kan vi supa och äta gott själva.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

BTT brukar ju åka båt sista biten, han kanske hänger med. ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-06-28 at 01:10, skrev HajKaj:

Funderar lite på om det blir nån kryssning i år ?

 

M.L.S var ju med för två år sedan och förra året vart man ju så djävla full att man knappt kommer ihåg hur fyllecellen såg ut....

 

Så därför undrar jag om det blir nått kryssande i juli ?

Hade vart trevligt, men...

Får bli en kall på Mellis ikväll ist om det passar herrn.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev HajKaj:

Eftersom kryssningseliten inte är på plats (eller inte orkar svara), så bokade jag en hytt till mig och M.L.S

 

det blir mitt i veckan, onsdag 13 / 7 till fredag 15 / 7 med Siljaline. OM någon annan vill följa med så skulle det vara skoj.

 

Annars kan vi supa och äta gott själva.

 

Hej 

Du får nog ge ut en bättre körplan om du vill att nogon eller nogra ska hänga på. 

 

Ska det vara Åbo, Hälsingfors, Riga eller Tallin 

 

 

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev pigge01:

 

Hej 

Du får nog ge ut en bättre körplan om du vill att nogon eller nogra ska hänga på. 

 

Ska det vara Åbo, Hälsingfors, Riga eller Tallin 

 

 

sorry att det inte framgick, men det blir en kryss till Helsingfors för oss. (är bostadslös dom 2 dagarna pga flytt) så om någon vill styra upp någon mera kryssning typ dagsutflykt till Åland senare i juli så är vi intresserade.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...