Jump to content
IGNORERAD

Medlemsundersökning


noBuzz

Vilken levnadssituation stämmer bäst in på dig?  

103 röster

  1. 1. Vilken levnadssituation stämmer bäst in på dig?

    • Bor och jobbar i Thailand på heltid - åker sällan till Sverige
      2
    • Är pensionerad i Thailand - åker sällan hem
      4
    • Bor i Thailand - åker hem och jobbar några månader då och då
      3
    • Bor i Sverige - men delar tiden mellan Thailand och Sverige
      4
    • Bor i Sverige - åker till Thailand några månader per år
      31
    • Bor i Sverige- semestrar i Thailand några veckor då och då när jag får tid och råd.
      49
    • Bor i Sverige - åker nästan aldrig till Thailand
      4
    • Annat alternativ som inte passar in
      7


Recommended Posts

Tänkte köra en liten medlemsundersökning för att få se hur närvaron i Thailand ser ut bland medlemmarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hittade bara den som är 3:a nerifrån, jag försöker åka ner 1 månad/år. Nu åker jag ner 27 mars, visst är jag tjatig om det, det finns väll ingen som missat det?

:grrrrrr: gubben :grrrrrr:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tänkte köra en liten medlemsundersökning för att få se hur närvaron i Thailand ser ut bland medlemmarna.

Olika. här alltså

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Det har blivit några månader varje år dom senaste 5 åren . Men nu känner jag mej väldigt mätt på Thailand , så det kommer dröja minst ett år till nästa resa. Och då blir det bara ett par veckor . Kom hem för 2 veckor sen. Efter 2 månader i Roi et och Bangkok. Jisses va skönt det var att komma hem .

Bara tjejen man saknar. Men hon kommer snart hit , så det är bara att bita ihop.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg nu att det var lite olyckligt formulerat för de som bor och jobbar i Thailand.

Åker "sällan" till Sverige hade ju varit bättre än "aldrig". Synd att man inte kan ändra i efterhand.

Kanske herr ubermeister kan ändra i databasen om han får tid/lust?  :wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

Var står det aldrig? ;)

Har själv i genomsnitt lyckats dela tiden Sverige 66%/33% Thailand, 1% i övriga länder dom senaste 12 åren. Fast det blir nog besvärligare framöver när fru och barn måste skolas. 

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, numera blir det väl bara någon månad om året. Mest beroende på fru Chang som föredrar att ackumulera pengar i Sverige via sin verksamhet. Det blir liksom dyrt att åka till Thailand om man räknar förlorad inkomst och så utgifterna där!

Fast jag ska nog kunna baxa iväg henne på bokad resa 20 april... hon måste ju vara ledig någon gång ;-)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att det saknas ett förslag kan inte åka Thailand pga tiden. Vilket inte bettyder att man inte har råd.

Eller är det själv klart att en svenska lever upp sinn lön varje år på resor och övrigt och aldrig buffrar.

Inte undra på att man ser så många svenska miljonärer i Thailand.

Phodee

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...