Jump to content
IGNORERAD

ZLATAN slutar!


thomas001

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Bibben:

 

Visst, att ta sig till ett mästerskap är hedervärt men det är ju där som man verkligen ska prestera, inte funkat så bra där va?

Nu skrev du att han aldrig lyckats i landslaget. Jag gav dig 3 videos där han avgjort. Mig  veterligen består inte landslagsfotboll av bara slutspel, är det annorlunda i cricket? 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 147
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bibben

    17

  • conservator

    16

  • Trident

    13

  • Soengsang

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

13 minuter sedan, skrev Trident:

Nu skrev du att han aldrig lyckats i landslaget. Jag gav dig 3 videos där han avgjort. Mig  veterligen består inte landslagsfotboll av bara slutspel, är det annorlunda i cricket? 

 

Japp, det är det. Där är mästerskapen av största vikt. Att kvala är förvisso nödvändigt men helt bortkastat om man inte kan prestera i själva mästerskapet. Lite som att vinna ligan men konstant misslyckas i CL ;)

 

PS, lite som att alltid misslyckas citera nån :)

 

 

Ändrades av Bibben

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Japp, det är det. Där är mästerskapen av största vikt. Att kvala är förvisso nödvändigt men helt bortkastat om man inte kan prestera i själva mästerskapet. Lite som att vinna ligan men konstant misslyckas i CL ;)

 

PS, lite som att alltid misslyckas citera nån :)

 

 

Bra starta en tråd om cricket då så fortsätter vi som har lite koll på fotboll i denna 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Trident:

Bra starta en tråd om cricket då så fortsätter vi som har lite koll på fotboll i denna 

 

Exakt vad i fotboll har du bra koll på?

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Exakt vad i fotboll har du bra koll på?

 

 

Till skillnad mot dig kan jag se när en spelare är bra. Titta på den här videon och njut av hans 3e mål. 4e målet får bli orgssmen 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Trident:

Till skillnad mot dig kan jag se när en spelare är bra. Titta på den här videon och njut av hans 3e mål. 4e målet får bli orgssmen 

 

Till skillnad från dig så kan jag läsa och förstå. 

Har aldrig sagt att han är en dålig spelare men... (igen)

Än en gång: " Där är mästerskapen av största vikt. Att kvala är förvisso nödvändigt men helt bortkastat om man inte kan prestera i själva mästerskapet. Lite som att vinna ligan men konstant misslyckas i CL"

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Bibben:

 

Till skillnad från dig så kan jag läsa och förstå. 

Har aldrig sagt att han är en dålig spelare men... (igen)

Än en gång: " Där är mästerskapen av största vikt. Att kvala är förvisso nödvändigt men helt bortkastat om man inte kan prestera i själva mästerskapet. Lite som att vinna ligan men konstant misslyckas i CL"

 

 

Nej så här började du din entré i denna tråden

Nej, är ingen expert på nåt vis, men visst har jag rätt att tycka.... att han inte presterat nåt vettigt i landslaget då det gäller, någonsin. Sen att han spelar hyfsat i klubblag har ju inget med detta att göra, att han slutar i landslaget alltså, eller hur?“

Jag har visat med ett antal videos att du hade fel i din analys. Han har presterat att påstå annat är bara korkat. Att du nu senare lägger till mästerskap är bara larvigt. Är Messi också usel? 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Trident:

han inte presterat nåt vettigt i landslaget då det gäller

 

Det är väl i mästerskap som det gäller, eller? Inte nån invigning av en arena.

 

5 minuter sedan, skrev Trident:

Är Messi också usel? 

 

Han har väl iaf vunnit CL samt FIFA Ballon d'Or några gånger, Z har väl inte ens varit nominerad dit, säger ju en del isf.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Det är väl i mästerskap som det gäller, eller? Inte nån invigning av en arena.

 

 

Han har väl iaf vunnit CL samt FIFA Ballon d'Or några gånger, Z har väl inte ens varit nominerad dit, säger ju en del isf.

 

 

Seriöst?  Vet du vad du snackar om nu? Först snackar du om att Zlatan ALDRIG presterat i landslaget. När jag sedan visar videos på det ändrar du till slutspel.  Ett tips dock Zlatan har varit nominerad till ballon Ballon d'Or. Men nu pratar vi ju om landslaget. Zlatan har ju enligt dig inte gjort ett dugg. Så då återstår det att se vad din analys av messis karriär i landslaget är.  Kanske är han också en sopa? 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Benriach:

Synd att det var efter EM och inte före...

Ja de borde ha ersatt han med......med......hmmmm.....med HYSEN! :D

Kanske nån i Bajen hade kunnat glänst? du är fan dummare än jag trodde ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Trident:

Först snackar du om att Zlatan ALDRIG presterat i landslaget. När jag sedan visar videos på det ändrar du till slutspel

 

Nej, du får läsa bättre, sade från första början att det var när det gäller, alltså i mästerskap. 

Hur var det, skulle vi hålla det till Z och svenska landslaget? Tror inte Z är 100% med där faktiskt.

 

 

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev Bibben:

 

 

Funkar inte med citering, stabilt script admin :)

Hur som. När det "gäller"  borde väl även innebära avgörande kval matcher till ett EM slutspel? Med din logik är ju både Messi och Ronaldo helt usla. 

 

En liten fråga till dig. Vilket lag håller du på i Sverige? 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Trident:

När det "gäller"  borde väl även innebära avgörande kval matcher till ett EM slutspel?

 

Nej

 

8 minuter sedan, skrev Trident:

Med din logik är ju både Messi och Ronaldo helt usla

 

I landslaget ja. Men de har båda vunnit CL som väl får klassas som en typ av mästerskap samt båda vunnit  Ballon d'Or några gånger var, vilket Z ej varit i närheten av.

 

EDIT: IFK GBG då jag bor i götet men är ingen fantast (går aldrig på några matcher).

 

Ändrades av Bibben

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bibben, du började med att Zlatan inte presterade i landslaget. Jag visade video på annat. Då ändrade du det till slutspel. Jag sa det har inte Messi och Ronaldo heller gjort. Då drar du upp ballon d'Or och cl.  Hur var det nu, är det landslaget eller klubblaget vi skall fokusera på?  Tänk dig noga för nu :)

 

Ändrades av Trident
Link to comment
Dela på andra sajter

@Benriach Kan vi få din drömelva som "förbundskapten" med tillgängliga spelare idag?

Jag förstår att du skulle ha petat bl. a Zlatan från truppen, vilka skulle du ha ersatt de med?

Link to comment
Dela på andra sajter

Zlatan är en mycket duktig bollsparkare synd bara att han tar för mycket plats.Så de andra ⚽ sparkarna inte vågar ta sitt spel fullt ut.Istället så lutar de sig tillbaks och bara litar på att det löser sig men det kan det aldrig göra när det är hela laget som behövs 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Trident:

Funkar inte med citering, stabilt script admin :)

Hur som. När det "gäller"  borde väl även innebära avgörande kval matcher till ett EM slutspel? Med din logik är ju både Messi och Ronaldo helt usla. 

 

En liten fråga till dig. Vilket lag håller du på i Sverige? 

 

 

Du kan fråga i supportforumet hur man citerar. Ser att du gör en del konstigheter. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Att Zlatan slutar är naturligtvis en stor förlust, han är ju den bäste någonsin som har spelat för Sverige, men jag förstår honom.

Just nu saknas det en omgivning som gör honom rättvisa, han börjar komma upp i åren, han känner nog att han bör lägga all energi på sin nya klubb och sina affärer.

Vi får tacka för allt han har bjudit oss på och ingen av oss som är i livet nu kommer med största sannolikhet inte att få se någon av hans klass i Sveriges landslag igen under vår livstid, inte ens dom som nu är under 10 år.

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
8 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Ja de borde ha ersatt han med......med......hmmmm.....med HYSEN! :D

Kanske nån i Bajen hade kunnat glänst? du är fan dummare än jag trodde ;-)

Faktum är att en spelare från Bajen gjort mål i EM, tyvärr var det i det egna målet! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Varför är alla så förvånade att Ibra slutar i landslaget? Han kommer vara 37 åt gammal till nästa stora mästerskap vilket inte är purungt direkt. Han hade iof platsat tills han är 60 år i landslaget. Största stjärnan vi nånsin haft i ett svenskt landslag och som gjort flest mål i landslaget! Inte illa gjort av en som aldrig presterar i landslaget! Vem såg till att vi ens kom till EM? Fråga danskarna om ni inte vet?

Sen kan man ju inte lyssna på bajenfans och cricketfans! Det är ju helt orimligt.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Zlatan är ju ändå klassad som EM:s näst bäste spelare.

 

Så här gör Ronaldo, som är klassad som den bäste i EM.

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror faktiskt det kan bli ett lyft för landslaget när han slutar.

Vi kommer ju inte spela med 10 man.Nu får andra kliva fram och kommer garanterat att göra det,Zlatan känns som ett ok när inte spelet funkar,det mesta ska gå genom honom och när han inte är på topp så skadar det övriga laget.

Lika barn leka bäst,Z är ju klassen bättre än övriga och det funkar bara inte ibland ,förstår hans frustration i vissa situationer.

Bort med Källström,Seb larsson,M Olsson,Durmaz,Zengin m.m..

Bygg nytt vi har framtiden för oss med u21 lagets EM triumf,ett bra kollektiv kan vara bättre en självgod stjärna.

EM i Ryssland 2018 ska bil Sveriges turnering utan Z.

Heja Sverige

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Så här gör Ronaldo, som är klassad som den bäste i EM.

 

Visar ju bara hur mångsidig han är, ett klassiskt cricketkast kallat Pondthrow.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Noterar att Zlatan i en viss bilreklam proklamerar att han har slitigt och kämpat hårdare än andra! Mja jag skulle kunna bjuda in han i min verklighet: Uppstigning KL 02.20 och knega 10 tim. Jobb var 3:e helg och diverse Jul, påsk, midsomrar,nyår bee my guest....hehe

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...