Jump to content
IGNORERAD

ZLATAN slutar!


thomas001

Recommended Posts

Kollar AB live just nu. Zlatan bekräftar att han slutar efter EM.  Tråkigt enl. mig. I Svenska landslaget alltså!

Ändrades av thomas001
h
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 147
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bibben

    17

  • conservator

    16

  • Trident

    13

  • Soengsang

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Synd att det var efter EM och inte före...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara bra för landslaget.

 

Han har tappat gnistan för det typen av spel.

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

ÄNTLIGEN!!!!

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår Zlatan mer än väl, kan inte vara kul att spela ihop med en grupp som INTE gör sitt bästa - eller verkligen VILL vinna till varje pris.

Tror t.o.m att PSG skulle gjort bättre ifrån sig i EM.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
34 minuter sedan, skrev Bibben:

ÄNTLIGEN!!!!

 

 

Det uttrycket passar bättre till att kommentera Erik Hamréns avgång, Zlatan hade jag gärna sett delta i det kommande VM-kvalet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite kul när folk som uppenbarligen inte kan ett smack om fotboll kommenterar här.  Vilka andra spelare har vi i våran trupp som spelar i ett riktigt stort lag?  Som hint kan jag säga att celta Vigo och Sunderland är inga stora lag 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan fan inget om fotboll. Men jag gillar Zlatan, mer som företeelse än spelare. Hur än du vänder röven så är han det bästa Sverige med hjälp av Juggeland presterat nånsin. 

Kom inte med nån Nacka Skoglund...

Hur som så skapar han reaktioner.

Jag har inte tittat på Fb. på 10 år, men nu har det varit lite roligt ett tag. Förstår att han slutar, men tycker att det är synd.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev Trident:

Lite kul när folk som uppenbarligen inte kan ett smack om fotboll kommenterar här.  Vilka andra spelare har vi i våran trupp som spelar i ett riktigt stort lag?  Som hint kan jag säga att celta Vigo och Sunderland är inga stora lag 

 

Nej, är ingen expert på nåt vis, men visst har jag rätt att tycka.... att han inte presterat nåt vettigt i landslaget då det gäller, någonsin. Sen att han spelar hyfsat i klubblag har ju inget med detta att göra, att han slutar i landslaget alltså, eller hur?

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Odin:

Jag kan fan inget om fotboll. Men jag gillar Zlatan, mer som företeelse än spelare. Hur än du vänder röven så är han det bästa Sverige med hjälp av Juggeland presterat nånsin. 

Kom inte med nån Nacka Skoglund...

Hur som så skapar han reaktioner.

Jag har inte tittat på Fb. på 10 år, men nu har det varit lite roligt ett tag. Förstår att han slutar, men tycker att det är synd.

 

Vi behöver mål, inte reaktioner i kvällspressen.

 

Nä, klart du inte kan nåt om fotboll, på din tid spelade de väl med fårhuvuden din gubbstrutt ;)

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir bara ett gäng medelmåttor kvar i landslaget då. Men det kan ju funka ändå, kanske tom bättre. Dem som fortsätter blir tvungna att höja sig.

Om det blir så värst underhållande är dock en annan sak. Som Bo Hansson en gång uttryckte det: "Svensk fotboll har väl aldrig varit så mycket att yvas över."

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, verkligen synd att en av världens bästa spelare slutar.

 

Men framtiden kan nog bli ljus ändå, vi har en ny generation som faktiskt är EM-mästare, lille Larsson verkar utvecklas enormt just nu, och lär bli nästa Svenska storstjärna....och inte minst, landslaget får efter nästa match en tränare som har en plan!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Nej, är ingen expert på nåt vis, men visst har jag rätt att tycka.... att han inte presterat nåt vettigt i landslaget då det gäller, någonsin. Sen att han spelar hyfsat i klubblag har ju inget med detta att göra, att han slutar i landslaget alltså, eller hur?

 

45 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Nej, är ingen expert på nåt vis, men visst har jag rätt att tycka.... att han inte presterat nåt vettigt i landslaget då det gäller, någonsin. Sen att han spelar hyfsat i klubblag har ju inget med detta att göra, att han slutar i landslaget alltså, eller hur?

 

 

Lol . Du bevisar bara ytterligare en gång att du inte vet vad du snackar om. Håller du på bajen?  http://www.fotbollskanalen.se/sverige/sverige-klart-for-em---briljant-ibrahimovic-fixade-em-biljetten/

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev Bibben:

att han inte presterat nåt vettigt i landslaget då det gäller, någonsin.

 

Hm, ja massor, bla meste målskytt genom tiderna.

 

Samt genom hela kvalet dragit flera spelares uppmärksamhet på sig, och på så sätt öppnat ytor för andra, spelet utan boll ingår också i fotboll.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Forum scriptet behöver en skall vi säga en rejäl "genomkörare"

. För inte Fan funkar det bra 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Hm, ja massor, bla meste målskytt genom tiderna.

 

Samt genom hela kvalet dragit flera spelares uppmärksamhet på sig, och på så sätt öppnat ytor för andra, spelet utan boll ingår också i fotboll.

 

Jo, en bra lirare, absolut, men inte när det gäller i svenska landslaget, kanske hade spelat bättre nån annanstans?

Visst, att ta sig till ett mästerskap är hedervärt men det är ju där som man verkligen ska prestera, inte funkat så bra där va?

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Trident:

Forum scriptet behöver en skall vi säga en rejäl "genomkörare"

. För inte Fan funkar det bra 

 

Är nog Z som misslyckats med det också... ;)

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Bibben:

 

Jo, en bra lirare, absolut, men inte när det gäller i svenska landslaget, kanske hade spelat bättre nån annanstans?

Visst, att ta sig till ett mästerskap är hedervärt men det är ju där som man verkligen ska prestera, inte funkat så bra där va?

 

 

 

Hade du förväntat dig att han skulle gjort så att landslaget skulle dominerat på egen hand, riktigt så bra tor jag inte han är?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Bibben:

 

Vi behöver mål, inte reaktioner i kvällspressen.

 

Nä, klart du inte kan nåt om fotboll, på din tid spelade de väl med fårhuvuden din gubbstrutt ;)

 

 

 

Nänä, vi använde små rundnätta Göteborgare... Hehe.. Puss surunge.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Nej, är ingen expert på nåt vis, men visst har jag rätt att tycka.... att han inte presterat nåt vettigt i landslaget då det gäller, någonsin. Sen att han spelar hyfsat i klubblag har ju inget med detta att göra, att han slutar i landslaget alltså, eller hur?

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Trident:

 

Visst, att ta sig till ett mästerskap är hedervärt men det är ju där som man verkligen ska prestera, inte funkat så bra där va?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Är nog Z som misslyckats med det också... ;)

 

 

Gå tillbaka till cricket eller nått för det begriper du mer av 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Jo, en bra lirare, absolut, men inte när det gäller i svenska landslaget, kanske hade spelat bättre nån annanstans?

Visst, att ta sig till ett mästerskap är hedervärt men det är ju där som man verkligen ska prestera, inte funkat så bra där va?

 

 

Jomenvisst, men är man duktig i ett lag som är rankad som 35:a på FIFA:s ranking så är det nog inte så lätt att bara tjonga in mål på motståndarlag som är bättre, inte ens om man heter Zlatan, eller tänker jag fel nu igen ?

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Trident:

Gå tillbaka till cricket eller nått för det begriper du mer av 

 

Tar jag som en riktig komplimang, tack!! :)

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...