Jump to content
IGNORERAD

Tungt att få massage i Stockholm idag?

Enis

Recommended Posts

Finns det någon lista över ställen där man kan få thaimassage och det INTE erbjuds "andra tjänster"?  Nån slags certifiering liknande "Av branschrådet Svensk Massage Certifierad massör"?

Skulle gärna underkasta mig en lite lagom brutal thaimassage, gissar att det skulle göra underverk för en stel programmerare... men har ingen större lust att råka kliva in på ett ställe med "happy ending".

Dela på andra sajter

Inte för att det angår mig Jolin, men har inte du en thaitjej??  ;)   ;)   ;)  

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Inte för att det angår mig Jolin, men har inte du en thaitjej??  ;)   ;)   ;)  

C;D

Nej, frugan är filippinska. Dessutom befinner hon sig på Filippinerna, så det blir inte mycket massage och inget annat heller...

Dela på andra sajter

testa eniro och hitta.se

sök på thai och massage

Hur svårt kan det vara ??  :kort:

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

testa eniro och hitta.se

sök på thai och massage

Lätt för dig att säga, som kan allting :-)

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Jolin,Bor du i Stockholm så prova Sabai Sabai Spa, Linnégtan, Östermalm.Seriöst och utan hokus pokus.

Phuket18.5 :wai:

Dela på andra sajter

Guest pinnamyr

classicthaimassage heter det på ringvägen i stockholm tror att det är ringvägen 137

Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Kan varmt rekommendera Samruai Thaimassage.Kungsholmsgatan 10

bra och hård massage för stela kroppar,inga happy endings här inte :pleasantry:

Dela på andra sajter

testa eniro och hitta.se

sök på thai och massage

Så långt är det enkelt.. men om det är ett seriöst ställe eller inte får man ju inte reda på genom kataloguppgiften. Det var lixom det som var min poäng...

Tack för Stockholmsförslagen.. jag bor i Linköping så det är en bit bort.

Dela på andra sajter

Tja,

Gillar ni inte happy endings?

Puss

Erkki

Visst är det trevligt med happy ending, men jag skulle inte vilja att fru Chang sysslade med sådant.

För övrigt är man inte duktig på massage bara för att man är från Thailand. Det krävs bland annat utbildning, fallenhet och förmåga att kommunicera med kunden vad som känns bäst för honom eller henne.

Vi har sett thaidamer som även fast dom har fint diplom från massageskolan har stora brister i andra avseenden. En del gillar helt enkelt inte att ge massage (även om farang pojkvän i all välvilja betalat för utbildning), och då ska man inte syssla med det.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Ja, intressant läsning...

Lägg märke till att i båda artiklarna drar man sig inte för att tydligt påpeka att inblandade kvinnor är från Thailand. Uppenbarligen politiskt korrekt! De är ju bara buddhister...

Usch, denna soppa kommer säkert att svärta ner alla thaidamer i Sverige, speciellt de som sysslar med massage.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...