Jump to content
Benriach

Den stora bra eller anus-tråden

Recommended Posts

Benriach

Skulle vara lite intressant att veta vad panelen tycker om saker och ting. Funkar som så att man ställer en fråga i 2 eller flera inlägg och sen ser man helt enkelt via antal karma vilket som är mest poppis här på MPR.

Jag börjar med en lika enkel som kontroversiell...

Benriach

Zlatan är bäst!

Bra...

• Fint 6

Guest wUThai
Precis nyss, skrev Benriach:

Zlatan är sämst när det gäller...

Anus!

Du kan inget om fotboll. Sant.  

Benriach
7 minuter sedan, skrev wUThai:

Du kan inget om fotboll. Sant.  

9 minuter sedan, skrev Benriach:

Zlatan är bäst!

Bra...

Och din läsförståelse är som en andreklassare från Rosengård. Tryck på karmaknappen i detta inlägg då...

• Fint 6

Galten

Med lite träning kan han nå upp till Ronaldos och messis nivå.

Benriach

Nej, jag fattar fortfarande inte...

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Galten

Stenbord är stabilt.

• Fint 5

Galten

Stenbord är omodernt.

• Fint 4

Bibben

Nu kan jag se denna tråden.

• Fint 5

Bibben

Nu kan jag INTE se denna tråden.

• Fint 6

M33

Business för att jag gillar komfort

• Skål 1
  • Fint 7

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• Tommy
      By Tommy
      Var å handlade en ny dator för strax 14 dagar sedan på Netonnet, den billigaste de hade, skulle ju bara surfa lite och skriva lite dokument i Open Office, så va fan?

Vaff aaan!!! Vilket skräp! Trodde verkligen inte jag skulle märka nåt speciellt, men fy fasen vilken seg sirap!

W8, skaffa Outlook konto osv, inte för att jag tänkte använda det, men bara för att..

Efter ett tag blev det för mycket, igår kollade jag Net on Nets hemsida 14 dagars öppet köp (snålt), kolla kvittot, det är imorgon!!! (idag alltså)...

Gjorde en extra backup av de dokument jag ville behålla, trots att de ligger i nån molntjänst, sen gjorde jag en total återställning till inköpsläget. 

Lämnade tillbaka datorn och sa att "detta måste vara det segaste som finns?", "Ja" sa han som tog emot returen, "jag kollar" sen kollade han på nåt index...

"Denna har hastighets index ca 620 (nånting) som en 10 år gammal dator"... "lägg på en tusing så får du en i3 processor, som har index 3500 (nånting) alltså mer än 5ggr snabbare"
      Tog pengarna och tackade så mycket...

Just ikväll firar Elgiganten  20 år i Götet, insläpp startade 20:00 (kul grej med 20 års Jubileum kl 20), 20 minuter efter att jag lämnat tillbaka skräp-Toshiban, stod jag 300meter från insläppet i kö, med lika lång kö bakom mej när dörrarna öppnades, 10 minuter senare...

Hittade snabbt det som skulle handlas, nån Lenovo med i5 processor, och den största hårddisk jag ägt, 1 Tb, bättre skärm och allt annat jag kunde läsa mej till, gick till kassan som första kund (alla andra stod i kö för att få säljare att stämpla in deras produkter borta vid diverse kundtjänster)...
      Tjejen i kassan skrev upp mej på garantin, var nog inne i butiken i 5 minuter, max.

Men vad skoj, när jag startade upp datorn och loggade in så fick jag frågan "Vill du köra samma inställningar som på "Toshiba ******",( alltså den nyss återlämnade skitdatorn), "JA", sen var det klart, till och med samma skrivbordsbakgrund som på skräpdatorn fanns på plats direkt!
      Säkert inget fantastiskt för en normalbegåvad, men väldigt skönt för mej!
      Jag hade "sett fram emot" att sitta och knappa in alla uppgifter igen, bara några veckor efter mitt senaste datorköp...

Och vilken skillnad i prestanda, har inte kollat det där indexet, det behövs inte denna är blixtsnabb, schysst för" bara nån tusing mer"

Ville inget särskilt, bara väldigt nöjd för tillfället!

MVH Tommy
NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy