Jump to content
IGNORERAD

Fotbolls-EM 2016


spooncreek

Recommended Posts

Och andra sidan så tycker jag inte det minsta synd om engelsmännen som får smaka på egen medicin.

Skulle inte förundras mig om Putin har skickat  elitsoldater som organiserar ryssarnas hulliganer.

Skulle inte alls bli förvånad om så vore fallet.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 362
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • GreenValley

    22

  • stefan5300

    20

  • Nilsson68

    19

  • Soengsang

    18

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Uppsnacket inför Sveriges första match på måndag är såklart i full gång. Man hade gärna vart där och supportat, tydligen är det styggt mycket irländare på plats.

Stängda träningar nu, så svårare att spekulera kring startelvan.  Intressantast avseende det är väl vem som startar bredvid Zlatan, Guidetti eller Berg? Fördel Berg som det verkar.

 

Gillar Mattias Luhr, krönikör i Expressen. Intressant idag apropå hans funderingar kring hur man motiverar spelare:

 

"Till sist:
Det var intressant att höra hur Marcus Berg resonerade kring Erik Hamréns lite oväntade stöd i Båstad, när förbundskaptenen förklarade att just Berg var snäppet före John Guidetti i kampen om platsen bredvid Zlatan Ibrahimovic på topp.
Panathinaikos-stjärnan medgav att det var ett oväntat utspel:
- Men det är också kanske för att bygga en känsla för de som ska starta. Det blir en skillnad om man känner den tryggheten lite mer.
Tryggheten, alltså.
Är det verkligen bara den som får spelare att prestera lite extra på den här utsatta nivån?
Jag är inte lika säker."

 

http://www.expressen.se/sport/kronikorer/mathias-luhr/luhr-kan-inte-ra-pa-70-000-irlandare/

Link to comment
Dela på andra sajter

Polen-Nordirland. En typisk match där man egentligen inte bryr sig så mycket om vem som vinner, men  blir glad när spel mot ett mål till slut lönar sig. Gristråkigt spelande Nordirland, verkligen.

 

IMG_20160613_000655.jpg

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Idag är det tre grymma matcher! Börjar redan bli nervös för Sveriges match! Måste match i mitt tycke! Fotboll kan vara underbart men lika helvetiskt också! Hoppas det blir en underbar dag för Sverige! :)

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Sänder Harrys fotbollen? Lär ju kolla några matcher både i Men Pattis och Bangkok.

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack vare de där jäkla SAS-piloterna skall hålla på och strejka så sitter jag nu fast i Oslo, det blir att se matchen i utrikesterminalen.

Hoppas Olearys visar matchen

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Tack vare de där jäkla SAS-piloterna skall hålla på och strejka så sitter jag nu fast i Oslo, det blir att se matchen i utrikesterminalen.

Hoppas Olearys visar matchen

Olearys och fotboll och öl. Det fungerar. Men det är väl lite dyrt där du är. Hoppas SAS betalar för dina omkostnader. 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Olearys och fotboll och öl. Det fungerar. Men det är väl lite dyrt där du är. Hoppas SAS betalar för dina omkostnader. 


Jag har fått 3st kuponger idag, 100sek för frukost, 150nok lunch och 250nok middag av SAS

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter med en killkennys på olearys och kollar in spanien-tjeckien på storbild just nu, men det är folk som fan, jag tror jag glider tillbaks in i loungen och ser sverige matchen

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev wUThai:

Sänder Harrys fotbollen? Lär ju kolla några matcher både i Men Pattis och Bangkok.

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

 

Enligt sin FB-sida så visar Harrys de flesta EM-matcherna. I BKK samlas det tydligen svenskar, ikväll i alla fall, på Margaritha Storm, soi 13.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
11 minuter sedan, skrev spooncreek:

 

Enligt sin FB-sida så visar Harrys de flesta EM-matcherna. I BKK samlas det tydligen svenskar, ikväll i alla fall, på Margaritha Storm, soi 13.

Pratade med Tobbe och dom  ska visa alla Sveriges matcher och övriga efter önskemål så han

Link to comment
Dela på andra sajter

Olearys och fotboll och öl. Det fungerar. Men det är väl lite dyrt där du är. Hoppas SAS betalar för dina omkostnader. 

Drabbar ingen pankis ;)

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som någon uttryckte innan, det är ju skönt att svenska fans sköter sig utomlands i alla fall. Tydligen skön stämning mellan svenska och irländska fans inför matchen. Men svenskarna lär få det svårt att överrösta irländarna även efter matchstart :-)

'

 

One of the most heartening aspects of the revelry must be the way Irish and Swedish fans have mingled so well together.

Both sets of fans gathered at the Parisian 'Fan Zone' to catch that day's football action and, once there, they engaged in trading songs, jerseys and hugs.

Great to see.

 

   http://www.joe.co.uk/sport/watch-joyous-soaring-footage-of-irish-and-swedish-fans-uniting-through-song/66468

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev thaiola:

är det någon som vet om TRU sänder fotbollen i TH och vilken kanal

Kanal 33 på Truevision. Lika med Thai-tv kanal 3. Du kan välja om du vill ha Thai eller Engelska kommentatorer!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev thomas001:

Kanal 33 på Truevision. Lika med Thai-tv kanal 3. Du kan välja om du vill ha Thai eller Engelska kommentatorer!

 

Fast jag tror Sverige-Irland kommer att gå på kanal 28. De varvar mellan 13, 28 och 33 som jag fattat det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev spooncreek:

 

Fast jag tror Sverige-Irland kommer att gå på kanal 28. De varvar mellan 13, 28 och 33 som jag fattat det.

Stämmer säkert! Såg Spanien på kanal 33

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är det nära!

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Big Screen Stortorget Örebro !!!

Heja Go Go So Svergie !!!!!!!!

image.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige sämst när det gäller än så länge

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Fy fan vilket bedrövligt mittfält vi har. Det tar ju alldeles för lång tid att spela upp. Riktigt uselt. Som förhandstippat så lär inte Sverige gå vidare från gruppen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...