Jump to content
IGNORERAD

Cheap charlies soi 11 bkk rivs


Sam sip sam

Recommended Posts

15 timmar sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Det har ju alla Svenskar redan i Sverige, hade besök av Steven ifrån Yashoton i helgen, han fru tyckte att det var mer tiggare här än i Thailand, varenda halvstor och större stad i Sverige har väl snart ett område med kulturellt utbud och mångfald, som yttrar sig i stenkastning, våld och skottlossning.

Mvh isan lover

 

Ja, så blir det när ingen engagerar sig och gör något åt situationen. Rösta på ett annat parti hjälper ju inte ett dugg, så ni får nog hitta på något mer konkret om ni vill ändra på situationen.    Lycka till! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    5

  • Tallviking

    3

  • leifen

    3

  • M33

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Isan Lover
11 timmar sedan, skrev Tallviking:

 

Sitter du och klagar på att folk inte följer lagar och regler och begär att myndigheterna skall ta tag i sådana som inte följer lagar och regler !? :whistle:

 

Du är allt bra patetisk !!

 

Hej

Du är allt bra patetisk själv ganska ofta hemvärnsmannen.

Du får gärna vurma för tiggeri av sociala turister inom EU, det är upp till dig, men jag tror inte att ni är i majoritet längre.

Mvh isan lover

 

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Du är allt bra patetisk själv ganska ofta hemvärnsmannen.

Du får gärna vurma för tiggeri av sociala turister inom EU, det är upp till dig, men jag tror inte att ni är i majoritet längre.

Mvh isan lover

 

 

Fick du bommen i huvudet när du var ute med båten idag eller ?

 

Du yrar hejdlöst

 

Svara på varför du å ena sidan kräver att folk skall följa lagar och regler och samtidigt hyllar att få slippa detta själv och att det är det som är så bra med Thailand !!

 

Gäller inte samma förutsättningar i Thailand och Sverige ?

 

Om inte, varför ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Fick du bommen i huvudet när du var ute med båten idag eller ?
 
Du yrar hejdlöst
 
Svara på varför du å ena sidan kräver att folk skall följa lagar och regler och samtidigt hyllar att få slippa detta själv och att det är det som är så bra med Thailand !!
 
Gäller inte samma förutsättningar i Thailand och Sverige ?
 
Om inte, varför ?


Ha ha, han har nog fått hybris.....
Han är ju även inne i en massa trådar om Thailand och kräver att folk ska följa lagar, samtidigt som han själv gärna sätter sig på moppen med en öl i handen och utan hjälm, samtidigt som han åker förbi lokala polisen från byn och säger hej. :)

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev janne_h:

 

 


Ha ha, han har nog fått hybris.....
Han är ju även inne i en massa trådar om Thailand och kräver att folk ska följa lagar, samtidigt som han själv gärna sätter sig på moppen med en öl i handen och utan hjälm, samtidigt som han åker förbi lokala polisen från byn och säger hej. :)

Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
 

 

 

Det är lätt att vara idealist i ord, inte lika lätt i handling. :beat_plaster:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Delar inte uppfattningen att man själv kan avgöra vilka regler och lagar man ska följa och t.ex har rätt att riva ned dom skyltar med förbud som man ogillar.

 

Det är enligt mig ingen skillnad alls om man väljer att strunta i hjälm eller kör för fort, båda är brott som kan resulterara i böter.

 

Visst avgör man själv om man vill bryta mot en lag eller regel men man ska då inse att man begår ett brott i lagens mening och inte försöka framställa det som civil olydnad eller något annat.

Mvh isan lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Delar inte uppfattningen att man själv kan avgöra vilka regler och lagar man ska följa och t.ex har rätt att riva ned dom skyltar med förbud som man ogillar.

 

Det är enligt mig ingen skillnad alls om man väljer att strunta i hjälm eller kör för fort, båda är brott som kan resulterara i böter.

 

Visst avgör man själv om man vill bryta mot en lag eller regel men man ska då inse att man begår ett brott i lagens mening och inte försöka framställa det som civil olydnad eller något annat.

Mvh isan lover

 

Nu låter du precis som mig ju ! ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...