Jump to content
IGNORERAD

Top Gear vs Grand Tour


Bibben

Recommended Posts

Sett första avsnittet av "nya TG". Var iofs ingen frekvent tittare av "gamla TG" men tyckte om de gänget. Kan inte säga det om de nya, kanske blir bättre men tvivlar. Tycker inte om när de drar in en jänke, även om jag tycker han är ok i övrigt.

Vad tycker ni?

 

En bra artikel om det nya GT, frågan är hur man ska kunna se det, men kanske kommer på en torrentsajt nära mig :)

http://www.telegraph.co.uk/cars/top-gear/jeremy-clarkson-new-amazon-show-latest-news-and-rumours/

 

 

TheGrandTour_UK-large_trans++3O2e19HNBfPKSoBaWzShZR4TVcFTcRVcwdMzUrW67lc.jpg

 

image (3).jpg

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara sett första avsnittet jag också men det var riktigt illa tyckte jag som inbiten TG tittare.

Chris Evans var gapig och tyckte han var rolig,var väl inte så egentligen.

Påminde tyvärr väldigt mycket om amerikanska TG.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Bara sett första avsnittet jag också men det var riktigt illa tyckte jag som inbiten TG tittare.

Chris Evans var gapig och tyckte han var rolig,var väl inte så egentligen.

Påminde tyvärr väldigt mycket om amerikanska TG.

Evans har någon slags flams & trams humor som går hem hos små barn.

Tycker att han påminner om hemlige Arne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Tycker mycket om gamla Top Gear. Nya var ingen höjdare. Han Matt LeBlanc känns dryg och självgod. Nä, det var bättre förr - med den fina kemin som var mellan de tre programledarna.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hiskeliga summor och därmed blir "The Grand Tour" också bättre.

 

Citat

Clarkson's salary hasn't been revealed, but the new show is said to have a budget of £160 million.

Spread over 36 episodes, that's 4.5 million a show – more than four times the budget of Top Gear when Clarkson, Hammond and May were presenting it.

 

Ska bli riktigt kul att dem igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Jag instämmer! programledarna var ungefär lika karismatiska som Lars Ohly i sina sämsta stunder!

Sabine Schmitz var dock bra i sin del.
Link to comment
Dela på andra sajter

Chris Harris har eller kanske hade en bra Youtube kanal som jag har tittat mycket på!

Tycker man om sportbilar så måste ni se hans grymma test av Mclaren P1, Porsche 918 och LaFerrari. En timma bilporr....

 

För övrigt så finns det inget som slår gamla härliga Traffikmagasinet med Glenning och Perstad, en svensk klassiker!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Den ryska är bäst

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Chris Harris har eller kanske hade en bra Youtube kanal som jag har tittat mycket på!

Tycker man om sportbilar så måste ni se hans grymma test av Mclaren P1, Porsche 918 och LaFerrari. En timma bilporr....

 

För övrigt så finns det inget som slår gamla härliga Traffikmagasinet med Glenning och Perstad, en svensk klassiker!

Chris Harris eget garage hemma med 8 st svindyra vita Ferrari -bilar går inte av för hackor

Han har dessutom en Ferrari som kostade honom 7 miljoner pund (en svart Daytona Spider)

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Tallviking:

 

 

Chris Harris eget garage hemma med 8 st svindyra vita Ferrari -bilar går inte av för hackor

 

Han har dessutom en Ferrari som kostade honom 7 miljoner pund (en svart Daytona Spider)

Jag menar Chris Harris killen som kan köra bil och inte bara prata som Chris Evans.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna serien är riktigt bra, med Seinfeldt...

Comedians in cars getting coffe, detta avsnittet är kändast:

"Just tell him your the president"

 

 

MVH Tommy

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
Jag menar Chris Harris killen som kan köra bil och inte bara prata som Chris Evans.

 

Sorry, blandade ihop dom

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66
On 2016-06-07 at 09:20, skrev Naam kaeng:

Tycker mycket om gamla Top Gear. Nya var ingen höjdare. Han Matt LeBlanc känns dryg och självgod. Nä, det var bättre förr - med den fina kemin som var mellan de tre programledarna.

 

 

Vadå menar du att Joey från Vänner är med i TG?

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev jlh66:

Vadå menar du att Joey från Vänner är med i TG?

 

Ja.

 

Sett avsnitt två nu, håller med föregående om att det var ingen höjdare, CE är ju ett jävla skämt. Matt ska hela tiden vara så amerikanskt stöddig samt försöker sig på samma skämt som i Vänner. Hoppades på Eddie Jordan men har var ju ännu tråkigare. Lägg ner skiten.

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Går inte bra för TG nu tydligen.

 

Nya ”Top gear” ställs redan inför en ny programledarkris.

Profilerna Matt LeBlanc och Chris Evans kommer forfarande inte överens.

Och nu kan produktionen tvingas välja mellan dem.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article23071954.ab

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådärja...

 

c evans out.PNG

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Ja, vad tyckte ni om GT?

 

Överlag bra, nåt lite fånigt inslag men de sparar inte på bensinen direkt. Öppningsscenen var mäktig.

9 av 12 cylindrar säger jag.

 

Eboladrome var lite kul :)

 

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...