Jump to content
IGNORERAD

Midsommar träff vid polisvakten 2016


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Tja jag annonserar väll den i år 2016 klockan 13.00 ja det går ju bra både före och senare men vi får ju tjinga bordet   

Jo vi stammisar brukar ju ha trevligt där på midsommar speciellt när L 64 kommer med sin grill och drycker .Förra året då kom han med jacka och de gula shortsen .Han kommer ju alltid sent

Så jag missade ju spektaklet  vid hans ankomst Jag tog väll mig en långlutare  som vanligt När herrn packade upp div drycker och tog grill gaffeln och öppna en vin pava  :haha:OCH DE SÅG JA INTE :yarr:

Nåväl den söta Webern brukar han ju släpa med sig och det blev korvar förra året SOM JA OCKSÅ MISSA Jävla lutare

Nåväl alla är välkomna De 2 sista Nja de var väll då vi starta Då betyder det att det har varigt väldigt kul på detta Event  

Ändrades av clion
feltext

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    10

  • L64

    9

  • Jive

    7

  • Bibben

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Cavemannen

Ser du tråden nu Clion?

Så fort du öppnat tråden så "försvinner" den för dig tills nästa person skriver något i tråden, då dyker den upp igen........

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Har bestämt för mig att jag var på Koh Samui eller nåt förra året men jag kan ha fel [emoji2]

Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
14 timmar sedan, skrev L64:

Har bestämt för mig att jag var på Koh Samui eller nåt förra året men jag kan ha fel emoji2.png

Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk

Möjligt jag brukar ju ha min lutare när du kommer:go: Så jag kan ha blandat ihop dagar:misdoubt:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Jag kommer förstås att delta i vår årliga träff för oss socialt handikappade :)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu syns tråden.

 

 nej fan nu var den borta igen :o

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Mankan:

Nu syns tråden.

Den har synts hela tiden för mej, men däremot inget "24" och om det nu är knappen 24 tim som menas med detta, så tycker jag det vore mer intressant att få ett svar på den frågan än huruvida Herr Chang kommer att delta i midsommar träffen eller ej.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Drivern:

Då måste ni träna på "små grodorna" nu då

Den träningen tycker jag pågår ständigt här nuförtiden och aggresiva har de kräken blivit.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Jive:

Den har synts hela tiden för mej, men däremot inget "24" och om det nu är knappen 24 tim som menas med detta, så tycker jag det vore mer intressant att få ett svar på den frågan än huruvida Herr Chang kommer att delta i midsommar träffen eller ej.

Vart är 24 knappen? Jag trodde den var borttagen.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Mankan:

Vart är 24 knappen? Jag trodde den var borttagen.

Precis! Vart är 24 knappen? Jag trodde det var den du menade med din fråga till HC tidigare, men han bryr sej nog inte att svara.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart är 24 knappen? Jag trodde den var borttagen.

Precis! Vart är 24 knappen? Jag trodde det var den du menade med din fråga till HC tidigare, men han bryr sej nog inte att svara.

Den "monterar" o väljer ni själva i inställningarna för det.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Den "monterar" o väljer ni själva i inställningarna för det.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Tack för svaret! Det måste jag leta upp nånstans.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Jive:

Tack för svaret! Det måste jag leta upp nånstans.

24_1.JPG

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Soengsang:

24_1.JPG

Tack, nu hittade jag det, men hade föredragit en knapp som tidigare ner vid "nytt innehåll".

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Soengsang:

24_1.JPG

Ursäkta att jag besvärar dej, men eftersom ingen av moddarna behagar svara på min fråga i ett särskilt meddelande till dem så ser jag ingen annan råd än att få din hjälp igen.

Jo, jag lyckes få i 24 h uppe i raden till vänster, men när jag sedan går till meddelanden och klickar mej vidare med "Nytt innehåll" knappen, så försvinner 24 h fån raden där uppe och jag måste alltså göra om proceduren varje gång jag läser ett nytt meddeland. Hur får jag 24 h till att stanna kvar?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Jive:

Ursäkta att jag besvärar dej, men eftersom ingen av moddarna behagar svara på min fråga i ett särskilt meddelande till dem så ser jag ingen annan råd än att få din hjälp igen.

Jo, jag lyckes få i 24 h uppe i raden till vänster, men när jag sedan går till meddelanden och klickar mej vidare med "Nytt innehåll" knappen, så försvinner 24 h fån raden där uppe och jag måste alltså göra om proceduren varje gång jag läser ett nytt meddeland. Hur får jag 24 h till att stanna kvar?

fel....

 

Ändrades av M33
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Jive:

Ursäkta att jag besvärar dej, men eftersom ingen av moddarna behagar svara på min fråga i ett särskilt meddelande till dem så ser jag ingen annan råd än att få din hjälp igen.

Jo, jag lyckes få i 24 h uppe i raden till vänster, men när jag sedan går till meddelanden och klickar mej vidare med "Nytt innehåll" knappen, så försvinner 24 h fån raden där uppe och jag måste alltså göra om proceduren varje gång jag läser ett nytt meddeland. Hur får jag 24 h till att stanna kvar?

 

Du får knappen 24 borta till höger, både uppe och nere.....

 

Fungerar jättebra när man vant sig vid det..

spara.JPG

 

spara2.JPG

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Du får knappen 24 borta till höger, både uppe och nere.....

 

Fungerar jättebra när man vant sig vid det..

spara.JPG

 

spara2.JPG

Nej, det får jag inte. Bara uppe till vänster och den försvinner hela tiden.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Avregistrerad clion
Citat

 

Trådlyft Ser ut att bli skapligt väder på fredag enl yr:boast:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu börjar det närma sig, och vädret kanske inte blir helt perfekt men ändå fullt acceptabelt för oss luttrade svenskar :)

 

Så varför inte köra några bilder i repris från förra årets midsommarträff? Till en början ser det lite dystert ut, men lägg märke till att det finns en öppning i molntäcket precis över polisvakten!

 

P1000801.jpg

 

Vi var beredda på regn, och lämpligt regnskydd fanns. Tror dock inte jag orkar släpa med mig det i år, speciellt då våra händiga montörer Minne00 och Micke031 av naturliga skäl inte kan delta denna gång.

 

P1000806.jpg

 

Jag tror inte det är något fel på min kamera, det var ganska mörkt i början av träffen.

 

P1000816.jpg

 

Stämningen är väl inte direkt på topp...

 

P1000817.jpg

 

Men det ljusnar allt eftersom, och nu finns det Jägermeister!

 

P1000819.jpg

 

Dessutom rikligt med snaps, och nu kommer solen fram så då blir det gladare miner :)

 

P1000820.jpg

 

Men det fanns även rikligt med mat, och denna träff ska alltså ses som ett knytkalas.

 

P1000823.jpg

 

Som vanligt kan man även grilla på plats, bara det inte regnar.

 

P1000826.jpg

 

Vi har en del original bland deltagarna.

 

P1000839.jpg

 

Så varmt välkomna till polisvakten i Slottsskogen på fredag! Jag kommer att vara där oavsett väder.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag dyker upp om det inte pissregnar eller snöar.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev L64:

Jag dyker upp om det inte pissregnar eller snöar.

 

Mailade du Mix Megapol och hälsade till dig själv imorse.... ;) 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev M33:

 

Mailade du Mix Megapol och hälsade till dig själv imorse.... ;) 

 

Typ, var en del garv på jobbet under dagen  :D

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...