Jump to content
IGNORERAD

Bärs i BKK i helgen?


noBuzz

Recommended Posts

Kommer vara i Bangkok i helgen och om någon är sugen på att gå ut och svinga en bägare så hör gärna av er.

:drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    14

  • Vaxet

    6

  • MaiChai

    6

  • soiwalker

    3

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Njae... MEN Tisdagen den 17. Mars...?!

Passar det?

Det passar också och var i princip redan bokat. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det ar pa fredag ar jag pa, aker till Solens Rike valdigt tidigt pa sondag morgon sa lordag tror jag inte jag klarar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fredag funkar också för mig...ifall vi dricker bärs på förmiddagen...

Ska iväg till Hanoi och planet lyfter vid 17 tiden.

Får bli nästa gång!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Fredag funkar också för mig...ifall vi dricker bärs på förmiddagen...

Ska iväg till Hanoi och planet lyfter vid 17 tiden.

Får bli nästa gång!

Synd, hade vi lyckats fa upp Vaxet fran Pattaya ocksa sa kunde vi ju haft en riktig Axis of Evil sceans dar vi demokratins och isaans fattigas motstandare kunnat gotta oss at allt elande vara vanner i den nya regeringen, tillsammans med vara vanner i kungahuset och militaren, nu kommer stalla till med. Ja ja, du kanske kan ringa in via videolank fran Hanoi?

Formodligen kommer vi i Bangkoknomenklaturan att traffas hemma hos Sonthi forst for en fordrink, ta med er era gula trojor! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni lyckas pricka in första helgen på en månad som jag inte kan på :great:

Men jag kanske stöter på Vaxet i Jomtien? Åså kan vi ringa in å köra videolänk :drinks:

I Bankok-delen av forumet planeras en träff den 22:a, jag kan antagligen då!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett fortydligande for sakerhets skull:

Vi kommer inte besoka Sonthi och vi, eller iaf jag, kommer inte ha gul skjorta. Eventuella Thaksinanhangare ar mer an valkommna  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha då hänger det på Vaxet om det blir ett miniaxelmaktsmöte. :)

Fredag it is. Förslag på tid och plats?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry men jag kan inte.

Nästan så jag blir lite ledsen i ögat, då jag verkligen velat vara med på detta möte för de elaka.

Tyvärr gör sig lågkonjunkturen påmind och jag åker utan familj och barn till svedala för att genomföra två konferenser och en mässa. Vet inte när jag återkommer till Los, men familjen kommer efter så det tar nog några månader.

Hoppas dock att detta tillfälle återkommer och NoBuzz boka en natt extra för dig själv då det ju brukar gå åt en rehabiliteringsdag efter en natt ute på stan. Typ som sist.

Ha det så trevligt!

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hoppas dock att detta tillfälle återkommer och NoBuzz boka en natt extra för dig själv då det ju brukar gå åt en rehabiliteringsdag efter en natt ute på stan. Typ som sist.

Av erfarenhet så är det bara när jag varit ute med dig jag behövt en extra vilodag.

Tror det kan ha något att göra med det där Jäger-Tequila-Öl-Margarita Daiquiri-mixandet.

Så nu när du inte kan vara med lär jag väl skutta upp som en lärka kl 07.00 på lördag morgon.  ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag som ar ute ifran fororten vet inte sa mycket om vilka stallen som ar bra. Ska vi starta med lite mat tycker jag dock 19-tiden later lampligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

19-tiden låter lagom tycker jag med. Eftersom jag inte är Bangkokbo låter jag gärna er inhemska bestämma plats.

Basilico på 33:an, Oishi buffe (smaskens) på Thonglor 10, Fish 'n Chips på Londoner eller en nygrillad kycklingfot utanför Nana - anything goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Quote

19-tiden låter lagom tycker jag med. Eftersom jag inte är Bangkokbo låter jag gärna er inhemska bestämma plats.

Basilico på 33:an, Oishi buffe (smaskens) på Thonglor 10, Fish 'n Chips på Londoner eller en nygrillad kycklingfot utanför Nana - anything goes.

Basilico funkar alltid - Atom och jag var dar forra manaden  :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar själv gå till L´opera winebar på Soi 39, en av den nyvunna elitvännen Newin Chidchob´s favorit ställen, jag skulle kunna boka ett bord till er andra under "Bangkoknomenklaturen" och sedan ringa in och mässa mitt elitistiska budskap! :mdr:

Rökning är tillåten där, en massa olika viner i olika prisklasser plus ett hyfsat utbud av singlemalts som gör elitkänslan fullständig.

Eller finns det en 7-Eleven mitt över gatan där ni kan dela en sangsom och cola vid plastborden, fast de tar inga bordsreservationer på seven. :rofl:

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Eller finns det en 7-Eleven mitt över gatan där ni kan dela en sangsom och cola vid plastborden, fast de tar inga bordsreservationer på seven. :rofl:

Konstigt, här nere i Pattis kan boka man bord hos Seven och det är nästan alltid fullbokat. :whistle:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

synd att det blev fredag, hade varit trevligt att möta några av er fast boeende, själv landar jag på lördag. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Så basilico 19.00?

Maichai,

Går det inte ett Hanoiplan 05.00 lördag morgon? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Basilico funkar helt klart. Jag och wille var dar for ett antal veckor sedan men det har ju gatt ner nagra padkrapao, somtam och kinesiska delikatesser sedan dess sa det ska inte vara nagra problem.

Jag ska hoera efter om det gar att ordna med videolank for Maichai, om inte sa mailar jag mitt mobilnummer sa far vi kora ditt tal via hogtalaren pa min mobil  ;) . Fran Jomtien funkar det val nastan med roksignaler.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltid kul med dessa sammankomster som jag dock tyvärr aldrig fått tillfälle till eller valt att närvara vid.

Framförallt uppskattas alla tips på nöjesetablissemang man kan uppsöka om man råkar befinna sig i

Thailands huvudstad. :great: Och bra Atom att du är uppmärksam på vissa tangentbords begränsningar

avseende bl a bokstaven ö så att inga otrevliga missuppfattningar sker... :crazy:

Vad gör Basilico till ett ställe som funkar föresten?

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Så basilico 19.00?

Maichai,

Går det inte ett Hanoiplan 05.00 lördag morgon? :)

Det gör det nog men det blir problem att hinna med planet till Paris 23.45 på fredagkvällen...

Vaxet,

jasså, Seven i Pattaya kör med bordreservationer? Här i Bangkok kör de med så kallad "Stockholmskö" där en massa människor står i kör framför en anabolstinn gorilla för att få plats vid något av de hopfällbara borden på trottoaren.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det gör det nog men det blir problem att hinna med planet till Paris 23.45 på fredagkvällen...

Ah Paris! Det är nog vårfint nu! Då förstår jag att du skiter i nomenklaturans sammankomst. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Synd, hade vi lyckats fa upp Vaxet fran Pattaya ocksa sa kunde vi ju haft en riktig Axis of Evil sceans dar vi demokratins och isaans fattigas motstandare kunnat gotta oss at allt elande vara vanner i den nya regeringen, tillsammans med vara vanner i kungahuset och militaren, nu kommer stalla till med. Ja ja, du kanske kan ringa in via videolank fran Hanoi?

Formodligen kommer vi i Bangkoknomenklaturan att traffas hemma hos Sonthi forst for en fordrink, ta med er era gula trojor!

Hej!

Vid första ögonkastet på detta inlägg blev jag urlycklig. Jag hade räknat med att övertala Vaxet att närvara vid mötet för att fullända millenniets ondskans möte. Då skulle jag tycka att det vore värt att flyga ner och ta med mig Church of Satans överstepräst, AC/DC för att spela ”Hell ain’t a bad Place to be”, Black Sabbath för att ta med sig sina upp- och nedvända korsar och Alice Cooper för att drycka blod.  :crazy:

Men vid lite eftertanke kom jag på att Vaxets närvara skulle tvärtom förminska ondskenivå avsevärt särskilt om hans förtjusande fru och barn skulle också komma. Och denna minskning skulle ske från en låg nivå då NoBuzz och hans lika förtjusande tjej har redan sänkt ondskemetermätningen med flera 100 procent. Hur ond övriga deltagande kan jag inte uttala mig då jag inte har träffa dem. Men utifrån inläggen på forumet är jag inte så imponerad. Utifrån det lilla påpekandet som jag har skrivit behövs det mycket mer för att jämföras med extremhögern i Tyskland och Japan under andra världskriget!  :D

Trevligt möte! Dryck några bärs i min heder - gärna TT-öl om det finns.

Svarten

Ond stockholmnomenklaturmedlem

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...