Jump to content
IGNORERAD

Bärs i BKK i helgen?


noBuzz

Recommended Posts

Var är bilderna? Eller kanske bäst att vi inte får se dom, vad vet jag ;-)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    14

  • Vaxet

    6

  • MaiChai

    6

  • soiwalker

    3

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Var är bilderna? Eller kanske bäst att vi inte får se dom, vad vet jag ;-)

Herr Chang har talat.

threadworthlesswithoutpics.gif

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jo.. visst tackar man! Tack t.ex soiwalker för smisken i biljard. Och tack wille för smisken i golf.

Och Xposweden + Chuck, också för smisk i golf. Det var jättekul att inte få vinna någonting alls.

Inga gentlemannafasoner här inte. Tyvärr. ;)

Det var definitivt trevligt att sitta och snacka lite.  Gör gärna om det. Kul att ha fått träffa er.

Drack ni inga öl?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Drack ni inga öl?

Öl är inget för Bangkoknomenklaturen, Chateau Lafite 89 en och annan Opus one kan duga till vardags...

Fast biljard? Känns det inte lite väl mycket landsort och risbonderomantiskt? Jag har ju till och med spelat biljard i Udon Thani!

Varför inte baccarat och lite lerduve skytte? Lite rävjakt i Benjasiri park hade ju funkat som avslutning...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter en weekend i bilen, Pak Chong - Pattaya - Bangkok ar jag nu ater framfor den kara datorn och vill halsa till de nyfunna vannerna NoBuzz, Atom och Wille. Vi hade en trevlig kvall med gott kak, mycket barsa och allmant tjat samt tendenser till osande politiska debatter, tackar for allt detta!

NoBuzz var en duktig biljardspelare sa jag far nog passa mig i returen. Tavlingsmomentet 'flest ladydrinks pa 1 timme pa Shark a-gogo' vann jag klart. Motstandet var dock klent... Jag ser fram emot nasta traff, kanske fler medlemmar kan dyka upp?

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

ar i bkk nu. stannar har till den 19 da aker jag till chiang mai, nagon som ar sugen att ta ett krus den 18 pa kvallen lamnar mitt thai nummer senare tappade luren i taxin sa jag masta skaffa ett nytt kort... sallan man tappar saker, var in pa en resebyra 3 timmar efter och glomde kameran dar, man den har jag fatt tillbaka..  :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...