Jump to content
IGNORERAD

Bärs i BKK i helgen?


noBuzz

Recommended Posts

Quote

Hej!

Vid första ögonkastet på detta inlägg blev jag urlycklig. Jag hade räknat med att övertala Vaxet att närvara vid mötet för att fullända millenniets ondskans möte. Då skulle jag tycka att det vore värt att flyga ner och ta med mig Church of Satans överstepräst, AC/DC för att spela ”Hell ain’t a bad Place to be”, Black Sabbath för att ta med sig sina upp- och nedvända korsar och Alice Cooper för att drycka blod.  :crazy:

Men vid lite eftertanke kom jag på att Vaxets närvara skulle tvärtom förminska ondskenivå avsevärt särskilt om hans förtjusande fru och barn skulle också komma. Och denna minskning skulle ske från en låg nivå då NoBuzz och hans lika förtjusande tjej har redan sänkt ondskemetermätningen med flera 100 procent. Hur ond övriga deltagande kan jag inte uttala mig då jag inte har träffa dem. Men utifrån inläggen på forumet är jag inte så imponerad. Utifrån det lilla påpekandet som jag har skrivit behövs det mycket mer för att jämföras med extremhögern i Tyskland och Japan under andra världskriget!  :D

Trevligt möte! Dryck några bärs i min heder - gärna TT-öl om det finns.

Svarten

Ond stockholmnomenklaturmedlem

Joru Svarten, det var snällt sagt, fast vi vet ju båda två att den däringa Buzzen kan var lite trilsk ibland. ;)

I övrigt har förutsättningarna precis ändrats lite. så vem vet, kanske det kan bli Bangkok på fredag i allafall. :yes:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    14

  • Vaxet

    6

  • MaiChai

    6

  • soiwalker

    3

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Joru Svarten, det var snällt sagt, fast vi vet ju båda två att den däringa Buzzen kan var lite trilsk ibland. ;)

I övrigt har förutsättningarna precis ändrats lite. så vem vet. kanske det kan bli Bangkok på fredag i allafall. :yes:

Jooo... jag kan nog vara en ond jävel jag... fråga min dotter vad hon tyckte när jag gömde hennes häst idag. :)

Kul kul om du kommer. Då återstår bara att skicka några PAD'are till Charles De Gaulle.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jooo... jag kan nog vara en ond jävel jag... fråga min dotter vad hon tyckte när jag gömde hennes häst idag. :)

Kul kul om du kommer. Då återstår bara att skicka några PAD'are till Charles De Gaulle.

Underbar tanke!

Vi som har kontakter med de gule kanske kunde få till en blockad på Suvarnabhumi så där typ emellan 16 00 och 18 00 på fredag. Kan väl inte vara så svårt att fixa?

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Underbar tanke!

Vi som har kontakter med de gule kanske kunde få till en blockad på Suvarnabhumi så där typ emellan 16 00 och 18 00 på fredag. Kan väl inte vara så svårt att fixa?

Försökte få tillstånd något liknande först men enligt di gule så var Suvvan bokad för belägring just den tiden.

Det var någon Newin Djingdjop eller liknande som skulle haffa någon obskyr farangjournalist som hade förtalat

honom på något obskyrt skandinaviskt forum eller så... typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Försökte få tillstånd något liknande först men enligt di gule så var Suvvan bokad för belägring just den tiden.

Det var någon Newin Djingdjop eller liknande som skulle haffa någon obskyr farangjournalist som hade förtalat

honom på något obskyrt skandinaviskt forum eller så... typ.

Jasså han! Ja det är då för väl att farangjournalister och andra motståndare till folket åker till Paris på fredag. Kan dock tänka mig att utanför Seveneleven dricka lite sur mjölk och säga skål till Mai chai på fredag, typ kanske?

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

:drinks:   Ni har det bra ni

Hälsar en som varit ute och skottat snö

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej!

Vid första ögonkastet på detta inlägg blev jag urlycklig. Jag hade räknat med att övertala Vaxet att närvara vid mötet för att fullända millenniets ondskans möte. Då skulle jag tycka att det vore värt att flyga ner och ta med mig Church of Satans överstepräst, AC/DC för att spela ”Hell ain’t a bad Place to be”, Black Sabbath för att ta med sig sina upp- och nedvända korsar och Alice Cooper för att drycka blod.  :crazy:

Men vid lite eftertanke kom jag på att Vaxets närvara skulle tvärtom förminska ondskenivå avsevärt särskilt om hans förtjusande fru och barn skulle också komma. Och denna minskning skulle ske från en låg nivå då NoBuzz och hans lika förtjusande tjej har redan sänkt ondskemetermätningen med flera 100 procent. Hur ond övriga deltagande kan jag inte uttala mig då jag inte har träffa dem. Men utifrån inläggen på forumet är jag inte så imponerad. Utifrån det lilla påpekandet som jag har skrivit behövs det mycket mer för att jämföras med extremhögern i Tyskland och Japan under andra världskriget!  :D

Trevligt möte! Dryck några bärs i min heder - gärna TT-öl om det finns.

Svarten

Ond stockholmnomenklaturmedlem

MaiChai har jag aldrig traffat men jag utgar fran att han ar ond, han ar ju till och med journalist och det vet man ju hur de ar. Jag ar riktigt ond, jag har bla stulit min dotters smeknamn for att sprida hogerextremistpropaganda har pa MPR. Jag har lite svarare att kalla wille ond, det far val bli "by association" isf  ;) . Det hade givetvis varit kul om en simpel proletar som Svarten kunnat komma men din barbariska arbetarmusik hade du nog fatt lamna hemma. Vi i PAD, forlat Bangkoknomenklaturen lyssnar enbart pa klassisk musik och kungssangen, bade den thailandska och den svenska.

Vore kul om du kunde komma Vaxet, ta med dig Jive ocksa, han verkar lite smaond  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt uppdrag i Paris blir ju att kräva en förklaring av grodätarna varför de började med att ha deomkrati och republik där alla kan rösta och göra sin röst hörd. Kommer att kräva att de genast avskaffar detta alternativt världspatentsöker begreppet så att man kan slippa ofoget i andra länder för att man i lugn och ro ska kunna återinföra feodalväldet...

Naturligtvis kan ingen liten småpåve från Buri ram stoppa mig på min väg till Paris, skulle flygplatsen vara stängd så tar jag helt enkelt en "Highway to hell" mot Paris!

Sen säger ryktet att kvinnorna i Paris är lössläppta och frigjorda sexuellt, inte som i Bangkok och Pattaya vilka ju måste betecknas som moralens högborgar i världen. Fy för de syndiga kvinnorna i Paris!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om folk bara visste vilket svårt kall det är att vara påve i Buriram.

Så fort jag sätter på mig påvehatten kommer folk fram och ska köpa glass.

Tycker också att maichai ofta skriver bra men ibland blir det lite bakvänt.

Varför är det t.ex så bra att kvinnorna är lössläppta när det är ett sånt helvete att hämta hem dem?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Varför är det t.ex så bra att kvinnorna är lössläppta när det är ett sånt helvete att hämta hem dem?

När ska du fatta?

De ska inte hämtas hem, de ska avnjutas på plats.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sa konfirmerade ar jag, noBuzz, wille och Xposweden. Dessutom raknar vi med forstarkning fran Jomtien samt Maichai via videolank. Inga fler?

Jag ar pa Emporium (gangavstand fran Basilico) for lite kompensationsshopping med frugan och dottern fran 5-tiden sa om det ar nagon som ar sugen pa en kaffe innan sa hoer av er. En latte pa Emporium forstarker ju dessutom imagen som girig bortskamd overklass  ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest 113BOM

Jag kommer också laddar upp med en goulaschsoppa med thaksin på beergarden så man är i form när man kommer ska bli kul att träffa lillpåven igen

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, jag ska ocksa forsoka dyka upp. imorgon, 19:00, Basilico, Soi 33, ratt eller fel? Vore kul att traffa lite MPR folk "in real life".

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ar valkommen Soiwalker, 19:00 fredag den 13:e pa Soi 33 (later illavarslande) Basilico ar det som galler med en mojlighet till kaffe pa Emporium (med familj) innan.

Hur blir det med Vaxet och Jive?

Link to comment
Dela på andra sajter

Atom, later bra. Kaffe med familjen maste jag tyvarr passa pa, lite mat och gott sallskap later dock intressant. Efter mat & tjat drar jag vidare till nattlivets frojder, forhoppningsvis i sallskap av flera MPR medlemmar!

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Har precis kommit fram till BKK och är nyincheckad på rummet efter några timmars vanlig mardrömstrafik.

Synd att jag inte hann med att ta en fika på Emporium med Atom men bra att det inte var alltför mycket

sump i kaffet jag fick i Saraburi istället.

Har pratat med Vaxet som, om jag förstog det rätt, satt på Suvvan på väntelista på planet till Sverige.

Det ser alltså inte så bra ut för hans medverkan ikväll.

ExpoSweden kommer och tar med sig en trevlig polare som heter Chuck. Mitt mobnr är

08 1175 1190 om någon kommer sent, inte hittar oss andra, eller bara rent uttråkat vill ringa.

Ses utanför entren till Basilico kl 19.00.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jala lyxlirare... Jag dreglar av avund... :girl_devil:

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har precis kommit fram till BKK och är nyincheckad på rummet efter några timmars vanlig mardrömstrafik.

Synd att jag inte hann med att ta en fika på Emporium med Atom men bra att det inte var alltför mycket

sump i kaffet jag fick i Saraburi istället.

Har pratat med Vaxet som, om jag förstog det rätt, satt på Suvvan på väntelista på planet till Sverige.

Det ser alltså inte så bra ut för hans medverkan ikväll.

ExpoSweden kommer och tar med sig en trevlig polare som heter Chuck. Mitt mobnr är

Kan tyvärr inte komma, då jobbet denna gång får gå före.

Ha det så trevligt.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, NoBuzz skrev ju att man kan ringa om man har tråkigt... så det gjorde jag! Han, Atom och Wille finns på plats just nu.

Jag som sitter i Göteborg kan trösta mig med lite after-work med Bibben plus några andra forumfilurer 17.00 idag. Den som har lust att hänga på kan skicka PM!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänker själv partaja utanför Pressbyrån i Flen om nån har vägarna förbi.

[move]

Sjutielvaren Arne

[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv sitter man i loungen på Noibai flygplatsen och väntar på att kommunisterna här i Hanoi ska får videolänken att fungera :D

Skål på er grabbar, skål för Bangkoknomenklaturen och risbonderomantikerna på MPR!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag tackar noBuzz, wille, soiwaker och Xposweden for en trevlig kvall  :wai:

Jo.. visst tackar man! Tack t.ex soiwalker för smisken i biljard. Och tack wille för smisken i golf.

Och Xposweden + Chuck, också för smisk i golf. Det var jättekul att inte få vinna någonting alls.

Inga gentlemannafasoner här inte. Tyvärr. ;)

Det var definitivt trevligt att sitta och snacka lite.  Gör gärna om det. Kul att ha fått träffa er.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tack t.ex soiwalker för smisken i biljard.

Det var som fan. Han måste ju minst ha haft en egen pinne med sej.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det var som fan. Han måste ju minst ha haft en egen pinne med sej.

Nej då... han kunde göra boll. :)

Men han har lovat revanchmöjlighet - och då jä**ar blir det andra bullar! ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...