Jump to content
IGNORERAD

Dykare saknas efter olycka


Molle

Recommended Posts

"Dykare saknas efter olycka      En transportbåt för utländska dykare sjönk utanför thailändska turistorten Phuket sent i går kväll. Sex av dykarna som var ombord saknas fortfarande.

Det är oklart om det fanns några svenskar ombord.    Båten var på väg till Chalong Pier på Phukets södra spets. Den skulle han anlänt i natt, men kom aldrig fram, skriver Phuket Gazette.  Sex personer saknas  Dykföretaget skickade ett team för att kontrollera fartyget. Gruppen fann då 25 dykare i vattnet. De räddades och skickades till ett lokalt sjukhus.

Men sex personer saknades och hade fortfarande på måndagsförmiddagen svensk tid inte hittats.

– Det stämmer att sex personer saknas. Det är ännu inte känt vilken nationalitet de har, säger Maria Nordström vid svenska konsulatet i Phuket." 

Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jävla kul när aftonbladet och KVP skriver..  först skriver dom rädda 25 personer samt kvp skriver 20 och sen skriver aftonbladet dom saknar 6 personer sen skriver kvp 7 idi*ti det kan vara!

THE ONE AND ONLY!

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.phuketgaz...dex.asp?id=7144

...Police have issued the following list of seven people who were on the boat but remain unaccounted for:

German national Ms Jetzinger Gabrielle;

Japanese national Mr Yuba Hirotsuga;

Austrians Mr Klaus Konradder and Ms Monika Schuster;

Swiss natives Ms Sibylle Bucher and Mr Rolf Niederberge;

Thai national Ms Jumpa “Gen” Sorntat – the boat’s cook.

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...