Jump to content
IGNORERAD

Bilskojare i farten!


audirs2

Recommended Posts

3 timmar sedan, skrev uptoyou:

Ser ut så på den lilla bilden, men kanske inte ???

 

Står ju i texten att han är en "litau"

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Så därja, vinterhjul på! Vad gillar ni, bultar att skruva dit som inte vill eller med mutter? Jag tycker mutter e bättre, man slänger upp fälgen på bultarna och sedan muttrar man!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev audirs2:

Så därja, vinterhjul på! Vad gillar ni, bultar att skruva dit som inte vill eller med mutter? Jag tycker mutter e bättre, man slänger upp fälgen på bultarna och sedan muttrar man!

Finns ju folk som fixar detta för en billig peng ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Finns ju folk som fixar detta för en billig peng ;)

 

Själv gav jag bara 200 för en 10 dagar sedan. Vet inte om jag någonsin kommit undan så billigt - om man nu inte fixar det själv.

Sedan är det väl så att dessa däckkrängare kikar lite efter ev. merförsäljning. Nya ventiler? Smörja in? Dåligt mönster, köp nytt däck! Saknas mycket dubb... Balansera? Hjullås? Osv.....

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

 

Själv gav jag bara 200 för en 10 dagar sedan. Vet inte om jag någonsin kommit undan så billigt - om man nu inte fixar det själv.

Sedan är det väl så att dessa däckkrängare kikar lite efter ev. merförsäljning. Nya ventiler? Smörja in? Dåligt mönster, köp nytt däck! Saknas mycket dubb... Balansera? Hjullås? Osv.....

 

 

 

Du är fan smålänning!:big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju gratis!

Fast egentligen inte, jag betalar för det indirekt genom billeasingkostnaden/löneavdraget.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev audirs2:

Du är fan smålänning!:big_smile:

 

Jag är den förste att erkänna (fast jag vet inte om jag någonsin satt min fot där....?)

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sett skyltar om 150 spänn  i Uppsala

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Aldrig för sent att bli raggare, gubben är 97 bast! Körde tydligen lite för fort vid första turen och åkte av vägen, han missade ett gupp, sa han! :rofl:

20161108_125743.jpg

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Aldrig för sent att bli raggare, gubben är 97 bast! Körde tydligen lite för fort vid första turen och åkte av vägen, han missade ett gupp, sa han! :rofl:

20161108_125743.jpg



Helt rätt!

Fast med den där moderna mustangen, V8 förvisso, så kan han nog inte kvalificera sig som raggare.

Men motorburen ungdom kanske.?


Sent from fiskebyn using Tapatalk HD
Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎11‎-‎05 at 18:28, skrev Naam kaeng:

 

Själv gav jag bara 200 för en 10 dagar sedan. Vet inte om jag någonsin kommit undan så billigt - om man nu inte fixar det själv.

Sedan är det väl så att dessa däckkrängare kikar lite efter ev. merförsäljning. Nya ventiler? Smörja in? Dåligt mönster, köp nytt däck! Saknas mycket dubb... Balansera? Hjullås? Osv.....

 

 

 

Däckkrängaren driver förmodligen en firma och det är väl bra att få en koll på däckens kondition

Link to comment
Dela på andra sajter

Däckkrängaren driver förmodligen en firma och det är väl bra att få en koll på däckens kondition



Tjäna pengar på någons dåliga däck? Tjäna pengar på nån som är så utsatt att han riskerar att dö! Nån som samtidigt har så dåligt med pengar att han tvingas åka runt med dessa dåliga däck???

Nä nu jävlar går skam på torra land!!! Vi måste begränsa, nej helt ta bort, vinsterna här!

Jag föreslår -0,5 procent under Riksbankens diskonto på totalt kapital, inklusive svarta intäkter. Max.


Sent from fiskebyn using Tapatalk HD
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-09-07 at 16:50, skrev burrabus:

Det ser ut som test av Mercedes a-klass

 

Slå runt utan sprit o bärsa gör man bäst i liten Merca....

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

Slå runt utan sprit o bärsa gör man bäst i liten Merca....

 

"Vältklasse"

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.mestmotor.se/automotorsport/artiklar/nyheter/20161117/europeisk-polisaktion-15-personer-greps-pa-svenska-vagar?utm_campaign=2016-11-18&utm_content=17799227&utm_medium=email&utm_source=Nyhetsbrev

 

Det finns poliser i trafiken trots allt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,i Finland Lettland Estland och Litauen! :good:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lambon blir cab! Snyfft! :sweat:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Nu e snubben 16 och vill köra svenska rallyt, bara ett poplem= har inget körkort! :big_smile: 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...