Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträffen 2016 lördag 6 augusti 14.00


Herr Chang

Recommended Posts

Sen är Clion välkommen. Om han lovar att inte vilja rensa fisken [emoji6] i rummet [emoji4]

Tapatalkat

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 606
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    43

  • B747

    42

  • Odin

    40

  • clion

    31

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2016-08-15 at 13:22, skrev audirs2:

Ja JLH 66 borde man ha hälsat på, men kommer inte ihåg det om jag gjorde detta? Men man var nog lite tagen av att 33,an inte var med denna gång och att han aldrig mera gör det!

Jodå vi snackade allt en bra stund.(mest jobb:waaaht:) Det va jag som sa att du va lik RG och att du inte är en riktig finne :haha: 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev jlh66:

Jodå vi snackade allt en bra stund.(mest jobb:waaaht:) Det va jag som sa att du va lik RG och att du inte är en riktig finne :haha: 

Jo, jag tål att höra det mesta!:big_smile::hello::drinks:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Nilsson68:

Sen är Clion välkommen. Om han lovar att inte vilja rensa fisken emoji6.png i rummet emoji4.png

Tapatalkat
 

ok då da :dribble:

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite sent omsider har jag nu räknat ihop resultatet för Västgötaträffen 2016. Siffror från Västgötaträffen 2015 är inom parentes.

 

 

Screen Shot 2016-08-21 at 14.26.53.png

Som ni ser gick vi 2099 kronor back i år. Men fortfarande tillräckligt med överskott för att kunna arrangera nästa års träff utan deltagaravgifter.

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Hoppsan, glömde visst ta med L64s utgifter!
Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2016‎-‎08‎-‎21 at 14:18, skrev Herr Chang:

Lite sent omsider har jag nu räknat ihop resultatet för Västgötaträffen 2016. Siffror från Västgötaträffen 2015 är inom parentes.

 

 

Screen Shot 2016-08-21 at 14.26.53.png

Som ni ser gick vi 2099 kronor back i år. Men fortfarande tillräckligt med överskott för att kunna arrangera nästa års träff utan deltagaravgifter.

 

Herr Chang har talat.

Du är underbar Chang perfekt Synd bara vi inte hade nåt pris för lotteriet ha ha  jäklar va skit jag fick sälja lotter men inget pris typisigt Göteborgare

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev clion:

Du är underbar Chang perfekt Synd bara vi inte hade nåt pris för lotteriet ha ha  jäklar va skit jag fick sälja lotter men inget pris typisigt Göteborgare

Så 2017 tycker jag vi ska ge en slant till di behövande i Thailand Där har vi nått och gaga om vid polisvakten i september

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...