Jump to content
IGNORERAD

Västgötaträffen 2016 lördag 6 augusti 14.00


Herr Chang

Recommended Posts

broder tuk tuk
23 timmar sedan, skrev kycklingen:

Tyvärr har du riktigt fel, den största träffen där har redan varit. Tyvärr har jag inga bilder därifrån pga att träffen var så stor och så mycket folk härifrån så vi fick inte plats i kameran. Men vi som var här vet att träffen vsr störst och det går knappast att slå det.

 

Det är väl klart att din fest var störst. Mest beroende på det faktum att där tydligen bara varit en fest.

 

Min kommande fest kommer att bli av det större slaget.

 

Jag har redan pratat med mama lilla butiken och hon nämner namnen på åtminstone 25 olika gubbar som kommer att dyka upp.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 606
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    43

  • B747

    42

  • Odin

    40

  • clion

    31

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

HuaHindinnge
10 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Det är väl klart att din fest var störst. Mest beroende på det faktum att där tydligen bara varit en fest.

 

Min kommande fest kommer att bli av det större slaget.

 

Jag har redan pratat med mama lilla butiken och hon nämner namnen på åtminstone 25 olika gubbar som kommer att dyka upp.

 

BTT

I vilken butik? Jag var där och spanade in läget. Om det är på samma ställe d.v.s.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om nu min vän Bibben och dom andra Pelle jönsarna tillåter lite OT i denna eminenta tråd så har ju Btt en poäng, han har ju lyckats provocera dom mest rättrådiga töntarna.

Chan2014

 

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Det är väl klart att din fest var störst. Mest beroende på det faktum att där tydligen bara varit en fest.

 

Min kommande fest kommer att bli av det större slaget.

 

Jag har redan pratat med mama lilla butiken och hon nämner namnen på åtminstone 25 olika gubbar som kommer att dyka upp.

 

BTT

Men varför april, jag tycker det är för varmt då så jag seglar hemåt i feb/mar redan.

Har varit i naklua (tror jag) det luktade fi... sk. Damerna (ja det var tjejen och hennes vän) parkerade mig på en restaurang som underhäll mig med öl så jag inte skulle smita.

 

Men doften av fiskmarknaden sitter fan i än. Jomtien och upp (iväg från havet) från marknaden nära soi 5 finns det ju barer som inte har några kunder alls verkade det som sist jag var dit. Mycket trevligare, och krypavstånd för mig "hem". Tja, stappelavstånd i alla fall. Orkar inte krypa till soi 1, knäna håller inte. ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Chan2014:

Om nu min vän Bibben och dom andra Pelle jönsarna tillåter lite OT i denna eminenta tråd så har ju Btt en poäng, han har ju lyckats provocera dom mest rättrådiga töntarna.

Chan2014

 

Ja helt otroligt! han lyckades t.o.m lura in den största av alla Töntar himself(Chan2014) :D

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ja helt otroligt! han lyckades t.o.m lura in den största av alla Töntar himself(Chan2014) :D

Äh kom igen gröttmannen var inte avundsjuk klart ni kan dela priset

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev LOSForever:

Äh kom igen gröttmannen var inte avundsjuk klart ni kan dela priset

Det hade jag gott kunna gjort, men nu när du klev in i tråden så får nog jag och Chan dela på silvermedaljen :D

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Det hade jag gott kunna gjort, men nu när du klev in i tråden så får nog jag och Chan dela på silvermedaljen :D

Tack. Men tror inte han Chan vill ha silver siktar nog på guld altså 1 2 3

Ändrades av LOSForever
Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Det hade jag gott kunna gjort, men nu när du klev in i tråden så får nog jag och Chan dela på silvermedaljen :D

Du klarar dej Grotte..

 

 

 

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Odin:

Du klarar dej Grotte..

 

 

 

Nu jäklar är ni illa ute......

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Det är väl klart att din fest var störst. Mest beroende på det faktum att där tydligen bara varit en fest.

 

Min kommande fest kommer att bli av det större slaget.

 

Jag har redan pratat med mama lilla butiken och hon nämner namnen på åtminstone 25 olika gubbar som kommer att dyka upp.

 

BTT

Du är tamejfan dum i hela huvudet.

Vad är meningen med att låtsas utlysa träffar hela jävla tiden?

Jag får nog ringa dina personliga assistenter och be dem begränsa din surf-tid till ett absolut minimum.

 

BTT, lägg av nu  för faan, du är inte rolig, bara pinsam.

 

MVH Tommy

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Tommy:

Du är tamejfan dum i hela huvudet.

Vad är meningen med att låtsas utlysa träffar hela jävla tiden?

Jag får nog ringa dina personliga assistenter och be dem begränsa din surf-tid till ett absolut minimum.

 

BTT, lägg av nu  för faan, du är inte rolig, bara pinsam.

 

MVH Tommy

 

Ähh! det är väl ingen av "oss" som drabbas! Om grabben vill känna sig viktig och lite lycklig genom att "fixa" dessa lossas-träffar så låt han hålla på, det ökar ju på hans usla självförtroende varje gång han anordnar en träff, och det är väl bra :D

Men tyvärr åker det ner i botten igen varje gång träffarna uteblir........lite synd, det var bättre på ThaiTjejers tid, då fanns inga träffar och BroderTukTuk kunde spela kung :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Frågan är varför han i denna tråd ska utlysa en träff i Pattis  ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan är varför han i denna tråd ska utlysa en träff i Pattis  ?

Troligen för det e ett thaiforum?

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
43 minuter sedan, skrev Soengsang:

Troligen för det e ett thaiforum?

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Men tråden heter

 

Västgötaträffen 2016 lördag 6 augusti 14.00

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja man blir verkligen förvånad när man ser en tråd som gått offtopic här på Mpr. Hör inte till vanligheterna direkt. Passa på att ta en print screen och ramat in skiten :haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Ähh! det är väl ingen av "oss" som drabbas! Om grabben vill känna sig viktig och lite lycklig genom att "fixa" dessa lossas-träffar så låt han hålla på, det ökar ju på hans usla självförtroende varje gång han anordnar en träff, och det är väl bra :D

Men tyvärr åker det ner i botten igen varje gång träffarna uteblir........lite synd, det var bättre på ThaiTjejers tid, då fanns inga träffar och BroderTukTuk kunde spela kung :D

 

Nu måste jag protestera... det fanns träffar utlysta på Thaitjejer. Till exempel "Fru Changs bowlingafton" eller vad jag nu exakt kallade den. Det var 2005 eller 2006, och jag vill minnas att det var första gången jag träffade Kenneth4618 och andra trevliga medlemmar.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
32 minuter sedan, skrev Herr Chang:

 

Nu måste jag protestera... det fanns träffar utlysta på Thaitjejer. Till exempel "Fru Changs bowlingafton" eller vad jag nu exakt kallade den. Det var 2005 eller 2006, och jag vill minnas att det var första gången jag träffade Kenneth4618 och andra trevliga medlemmar.

 

Herr Chang har talat.

2004 var det visst enligt mitt fotoalbum

00006.jpg00009.jpg00010.jpg00012.jpg00017.jpg

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, de bilderna väcker en del minnen!

 

Hakancnx vinner bowlingen, och Swippe och Bibben ser betydligt yngre ut. Eller, alla ser betydligt yngre ut :)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu när jag vet att det var augusti 2004 kunde jag inte låta bli att kolla vad jag har för bilder från det spektaklet.

 

IMG_7317.jpg

 

Jag misstänker att denna träff även annonserades på Soi Sixten.

 

IMG_7319.jpg

 

IMG_7324.jpg

 

IMG_7334.jpg

 

Bibben flörtar med legendariska Anna, eller var det tvärtom :)

 

IMG_7345.jpg

 

PICT0004.jpg

 

Oj, här har jag blivit ännu mer trött...

 

PICT0007.jpg

 

Jag har tydligen blandat bilder från exfru Changs kamera och min så detta blev inte riktigt kronologiskt.

 

PICT0062.jpg

 

Herr Chang har talat.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Vi var på Liseberg också och åkte den då ett år gamla Balder men det har jag ingen bild på

00021.jpg00022.jpg00024.jpg00025.jpg

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Wtf, Bibbens lilla fjollsvans skulle man bra gärna ha en repris på.:blink:

 

Kul bilder förövrigt:great:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev hamnoi:

Wtf, Bibbens lilla fjollsvans skulle man bra gärna ha en repris på.:blink:

 

Kul bilder förövrigt:great:

 

Ja, det kan väl finnas mer närbilder på den... men jag tror att jag får smisk av Bibben om jag publicerar dom :)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
1 timme sedan, skrev hamnoi:

Wtf, Bibbens lilla fjollsvans skulle man bra gärna ha en repris på.:blink:

 

Kul bilder förövrigt:great:

Nu var du bra snäll när du kallade den för fjollsvans :-) du brukar ju kunna ha en skarp tunga :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Herr Chang:

 

Ja, det kan väl finnas mer närbilder på den... men jag tror att jag får smisk av Bibben om jag publicerar dom :)

 

Herr Chang har talat.

 

Tänkte mer på en irl-verision, att han sparar ut en ny mao:)

@BibbenI dare you .

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...