Jump to content
krisiisaan

Chaiyaphum, Number 1 Bar - Bens Bar

Recommended Posts

Surin P3

Komiskt. 

• Fint 3

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Scandinaviancorner
3 timmar sedan, skrev krisiisaan:

Chaiyaphum och Ban Khai en underbar stad att bo i, var med motorbiken ner på stan och tillbaka igen, träffade och pratade med 2 andra falanger jag inte sett förr. mycket trevliga.

Jag undrar varför Soengsang är så otrevlig egentligen??? Kan inte hålla isär olika människor och avatarer... Kanske du skulle göra som scandinaviancorner gör nu sedan 1 timme tillbaka, han tar inte längre forumlivet på blodigt allvar och han är inte längre taskig emot sina medkompisar på forumen..

Soengsang ta lärdom av honom, en trevlig kille visade det sig.Hur du är i grunden, inte en aning,,,,, detta kanske är "grunden" i ditt fall, i så fall så kan vi nog inte göra mera...

Ha en god dag,,,, Tai di dai dee..... om du nu fattar nån thai..

Inte mycket Thai du kan va!!

• Fint 5

Soengsang
Han kan inte skriva thai.Bara räkna till 6.

Vi är nog många som inte kan skriva Thai här, men samtidigt kan harkla fram några fraser, men de flesta kloka nog för att utge sig för att kunna.

Gleggo tillhör tydligen inte den kloka skaran :)

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

• Fint 4

krisiisaan

Soengsang, "kloka nog för att INTE utge sig för att kunna.."

Till den som gör gott, kommer gott åter.... är alltså den svenska innebörden.... och det var riktat, just det, till visa av Er som kanske skulle fokusera mera på det positiva istället för att bara gräva ner Er...

Edited by krisiisaan
  • Fint 1

krisiisaan
53 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Inte mycket Thai du kan va!!

Jag tror jag kan ENORMT mycket mer än dig i alla fall,,, men visst,,,, finns säkert mängder av killar här som kan mer... om ni nu inte skrämt iväg dom alla...

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Nemo
2 timmar sedan, skrev Gusse:

Han kan inte skriva thai.Bara räkna till 6.

Mmm, 7 kan ju bli lite pinsamt om man uttalar det fel....

• Fint 2

conservator
27 minuter sedan, skrev Nemo:

Mmm, 7 kan ju bli lite pinsamt om man uttalar det fel....

Kärt barn har många namn, den du menar är nog den grövsta av dem alla så det är nog bäst att stanna vid sex när man räknar:-)

Edited by conservator
  • Fint 1

Gusse
3 timmar sedan, skrev Soengsang:

Vi är nog många som inte kan skriva Thai här, men samtidigt kan harkla fram några fraser, men de flesta kloka nog för att utge sig för att kunna.

Gleggo tillhör tydligen inte den kloka skaran :)

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Gigolo vet allt och enligt honom är alla andra idi*ter som inte förstår hans storhet. På sitt familjeforum raderar han alla inlägg som har en annan uppfattning än den allsmäktige Herr Gigolo själv har.Han är särskilt negativt inställd till dom som bor nära havet p.g.a. att han som bott hela sitt liv vid havet inte får bo där för att hans fru vill ha ett hus nära mamma. Vilken Toffel!

• Fint 7

Scandinaviancorner
21 minuter sedan, skrev Gusse:

Gigolo vet allt och enligt honom är alla andra idi*ter som inte förstår hans storhet. På sitt familjeforum raderar han alla inlägg som har en annan uppfattning än den allsmäktige Herr Gigolo själv har.Han är särskilt negativt inställd till dom som bor nära havet p.g.a. att han som bott hela sitt liv vid havet inte får bo där för att hans fru vill ha ett hus nära mamma. Vilken Toffel!

Jag som trodde han var från Hovås men det kanske inte så långt från havet..

• Fint 4

conservator
7 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Stenkast!

• Fint 1

Guest Oregistrerad knasen

Det är onekligen högt underhållningsvärde på den här tråden, men jag måste erkänna att jag fattar ungefär lika lite av innehållet av den som Boa52 förstår rent allmänt. Nu väntar jag bara på att uncen ska regga sig igen så han slipper skriva konstiga försvarstal i tredje person :D 

Edited by knasen

Gusse
33 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Han bodde i Pilegården och Järnbrott innan han tvingades flytta till Isaan efter som han säger träffat den stora kärleken på Walking street i Pattaya. Jag trodde först att det var hans dotter men han säger att det är hans fru.

• Fint 7

Scandinaviancorner
3 minuter sedan, skrev Gusse:

Han bodde i Pilegården och Järnbrott innan han tvingades flytta till Isaan efter som han säger träffat den stora kärleken på Walking street i Pattaya. Jag trodde först att det var hans dotter men han säger att det är hans fru.

Han gillar småtjejer den gubben??

• Fint 6

leifen
2 timmar sedan, skrev Gusse:

Hans eget forum blev lite annorlunda då han blev moderator, han raderar friskt och snackar skit om många. Han har lyckats halvera medlemsantalet på egen hand genom att utesluta en del eller att de begär utträde själva.

Tror även att den som startade forumet Sawatdee.se har gett upp eller kanske uteslutits. 

• Fint 4

Gusse
10 timmar sedan, skrev leifen:

Hans eget forum blev lite annorlunda då han blev moderator, han raderar friskt och snackar skit om många. Han har lyckats halvera medlemsantalet på egen hand genom att utesluta en del eller att de begär utträde själva.

Tror även att den som startade forumet Sawatdee.se har gett upp eller kanske uteslutits. 

Idag hotar han utesluta en av dom sista som orkar argumentera med en som alltid vet bäst.Han till och med under ytterligare ett nytt nick håller med sig själv att medlemmen bör uteslutas från detta rövslickarforum. Han verkar fått panik och vet inte vad han skall ta sig till i sin håla. Han behöver omedelbar hjälp.

• Fint 7