Jump to content
IGNORERAD

Chaiyaphum, Number 1 Bar - Bens Bar


krisiisaan

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen
28 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

Mitt inlägg handlade varken om frun eller hennes vin ,men det var väl för mkt begärt för en korkad brajare att förstå,som sagt var håll käften när du inte hänger med :waaaht:

 

Ärligt talat, dra åt helvete din otrevliga jävla idi*t! Så jävla less på din stora käft....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 352
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    40

  • leifen

    40

  • Scandinaviancorner

    39

  • krisiisaan

    32

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam
2 timmar sedan, skrev L64:

 

Det var inget tal om henne när den eminenta vinägern presenterades.

Precis

2 timmar sedan, skrev knasen:

 

Ärligt talat, dra åt helvete din otrevliga jävla idi*t! Så jävla less på din stora käft....

likt förbannat ska du citera mig med felaktigheter så du får igång min stora käft ,skyll dig själv,nej jag tänker inte dra hem till dig , märkligt att du ska spela bror duktig mot mig Ang vinet är det inte bättre du ger dig på dom som har haft roligt av vinägertjatet under ett par års tid eller är du för feg för det ? Träffade hans trevliga fru i vintras och smakade på vinet och det smakade inte vinäger

Ps det finns en ignorera funktion använd den så slipper du mina inlägg Ds

IMAG0646.jpg

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
2 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

Precis

likt förbannat ska du citera mig med felaktigheter så du får igång min stora käft ,skyll dig själv,nej jag tänker inte dra hem till dig , märkligt att du ska spela bror duktig mot mig Ang vinet är det inte bättre du ger dig på dom som har haft roligt av vinägertjatet under ett par års tid eller är du för feg för det ? Träffade hans trevliga fru i vintras och smakade på vinet och det smakade inte vinäger

IMAG0646.jpg

 

Ujujuj då, kommer jag bli bannad från dina grupper nu också? :waaaht:

 

Kan inte erinra mig att jag varit aktiv i någon diskussion där det där vinet varit på tapeten tidigare, så vem är det du tycker jag ska ge mig på? Den här gången var jag ju själv ifrågasättande av Chan2014 och då vinägertjatet dök upp mot honom så skrev jag bara att vi kan väl hålla familjemedlemmar utanför. 

 

Kalla det fegt om du vill, kan inte bry mig mindre..

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
10 minuter sedan, skrev knasen:

 

Ujujuj då, kommer jag bli bannad från dina grupper nu också? :waaaht:

 

Kan inte erinra mig att jag varit aktiv i någon diskussion där det där vinet varit på tapeten tidigare, så vem är det du tycker jag ska ge mig på? Den här gången var jag ju själv ifrågasättande av Chan2014 och då vinägertjatet dök upp mot honom så skrev jag bara att vi kan väl hålla familjemedlemmar utanför. 

 

Kalla det fegt om du vill, kan inte bry mig mindre..

 

 

Blanda då för fan inte in mig då ditt lilla brajenvrak

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
41 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

Precis

likt förbannat ska du citera mig med felaktigheter så du får igång min stora käft ,skyll dig själv,nej jag tänker inte dra hem till dig , märkligt att du ska spela bror duktig mot mig Ang vinet är det inte bättre du ger dig på dom som har haft roligt av vinägertjatet under ett par års tid eller är du för feg för det ? Träffade hans trevliga fru i vintras och smakade på vinet och det smakade inte vinäger

Ps det finns en ignorera funktion använd den så slipper du mina inlägg Ds

IMAG0646.jpg

:great:

Bra att det äntligen kom fakta om deras vin:great:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
6 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

Blanda då för fan inte in mig då ditt lilla brajenvrak

 

Lite svårt att bestämma mig om jag bara ska ignorera en sån otrevlig jävel som du visat dig vara eller om du ska sättas upp på samma lista som btt, uncen/krisiisaan, boa52 och andra storheter att driva gäck med som tidsfördriv?

 

Du har ju onekligen gjort dig förtjänt av en plats bland dessa stjärnor, så jag kan tyvärr inte lova att du inte blir inblandad fortsättningsvis :big_smile:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Sam sip sam:

Precis

likt förbannat ska du citera mig med felaktigheter så du får igång min stora käft ,skyll dig själv,nej jag tänker inte dra hem till dig , märkligt att du ska spela bror duktig mot mig Ang vinet är det inte bättre du ger dig på dom som har haft roligt av vinägertjatet under ett par års tid eller är du för feg för det ? Träffade hans trevliga fru i vintras och smakade på vinet och det smakade inte vinäger

Ps det finns en ignorera funktion använd den så slipper du mina inlägg Ds

IMAG0646.jpg

 

31 minuter sedan, skrev knasen:

 

Ujujuj då, kommer jag bli bannad från dina grupper nu också? :waaaht:

 

Kan inte erinra mig att jag varit aktiv i någon diskussion där det där vinet varit på tapeten tidigare, så vem är det du tycker jag ska ge mig på? Den här gången var jag ju själv ifrågasättande av Chan2014 och då vinägertjatet dök upp mot honom så skrev jag bara att vi kan väl hålla familjemedlemmar utanför. 

 

Kalla det fegt om du vill, kan inte bry mig mindre..

 

 

 

19 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

Blanda då för fan inte in mig då ditt lilla brajenvrak

 

14 minuter sedan, skrev stefan5300:

:great:

Bra att det äntligen kom fakta om deras vin:great:

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Soengsang:

Det där var lägre än Glocalnet.

Är det nått jag verkligen föraktar så är det när stolpskott gör sig grön över folks utsende pga bilder de publicerat.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Och nu kommer den vita riddaren in och styr upp, det handlar inte om utseende, vacker och så, utan om profil, lite Gudrun stuk om du förstår.

Vidare har jag ingen till övers för Svenska kärringar, gör att man får lätta rysningar, tjöta som han sa, det är ju en av anledningarna att man är i Thailand och gift och allt, om du förstår vad jag menar, sen ska du ge fan och kalla mej stolpskott det kan du få fan för framöver.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
1 timme sedan, skrev ellim63:

 

 

 

 

 

 

Jag litar nog på den finkänsliga 33´an i detta fall.:sure:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

 

Jag litar nog på den finkänsliga 33´an i detta fall.:sure:

Varför lita på någon det är ju bara massa misslyckade idi*ter här med få undantag.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev leifen:

Stämmer att jag har förändrats och insett faran med att bo isolerad och hur psyket förändras till bitterhet. Man kan lära av andras misslyckanden likaväl som sida egna.

Jag flyttar runt och umgås med mycket trevliga människor istället. Det ger mer livskvalité. 

 

Du är säkert samma personlighet som förr?

Det där får du nog förklara lite närmare, ex. sida egna?

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Jag hade rätt du är dum i huvet.

Vad har du själv för meriter SC, du kallar personer för dumma i huvudet, vad har du för preferenser, att driva bar på Phuket sen urminnes tider?

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
2 timmar sedan, skrev Chan2014:

Och nu kommer den vita riddaren in och styr upp, det handlar inte om utseende, vacker och så, utan om profil, lite Gudrun stuk om du förstår.

Vidare har jag ingen till övers för Svenska kärringar, gör att man får lätta rysningar, tjöta som han sa, det är ju en av anledningarna att man är i Thailand och gift och allt, om du förstår vad jag menar, sen ska du ge fan och kalla mej stolpskott det kan du få fan för framöver.

Chan2014

 

11227605_898864103560094_1190634460613299094_n.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu kommer den vita riddaren in och styr upp, det handlar inte om utseende, vacker och så, utan om profil, lite Gudrun stuk om du förstår.

Vidare har jag ingen till övers för Svenska kärringar, gör att man får lätta rysningar, tjöta som han sa, det är ju en av anledningarna att man är i Thailand och gift och allt, om du förstår vad jag menar, sen ska du ge fan och kalla mej stolpskott det kan du få fan för framöver.

Chan2014

Är du BOA:s bror eller, otrevlig mot alla nu, oavsett?

Att ge sig på kyllingen med hjälp av bilder var lågt. För övrigt tycker jag hon ser bra ut med tanke på att det är en 50+ kvinna, lite för ung för dig kanske?

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Soengsang:

Är du BOA:s bror eller, otrevlig mot alla nu, oavsett?

Att ge sig på kyllingen med hjälp av bilder var lågt. För övrigt tycker jag hon ser bra ut med tanke på att det är en 50+ kvinna, lite för ung för dig kanske?

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

C14 metoden fungerar inte i sällskapslivet eller i socialt umgänge  

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
4 timmar sedan, skrev Chan2014:

Varför lita på någon det är ju bara massa misslyckade idi*ter här

Du är ett bra exempel på det

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Ifrån en klart underhållande tråd till rena Colosseum, frapperande att Stockholmsbröderna försöker ta livet av varandra, menar att ni  måste väl ha träffats massvis med gånger irl.

Link to comment
Dela på andra sajter

krisiisaan

Idag så blev det debut på min nyinköpta cykel. Tog en räd in till Chaiyaphum nästan 12 km ena vägen. Käkade lunch på Bens Bar... Som vanligt utsökt käk där, och gris-steken med moset och salladen och glaset med rödvin var kanongott.

 

Hoppas innerligen att Ben klarar av att hålla liv i denna bar, tror att många här är tacksamma att ha den mötesplatsen..

 

Ha det bra alla..... tack för alla inlägg... Men glöm nu inte vem ni verkligen tycker illa om... jo mig.... så inga löjliga sidospår nu med Chan2014 och Samsipsam,,, se till nu att "följa John" även fortsättningsvis.

 

Så på med blind-skarfen, och vita käppen, och haka på Soengsang och ScandinavianKaoLakcorner GLÖM ICKE FOKUS mina vänner.....

Link to comment
Dela på andra sajter

On 5/26/2016 at 13:31, skrev leifen:

C14 metoden fungerar inte i sällskapslivet eller i socialt umgänge  

En sak ska du veta Leifen, ingen överträffar mej i social kompetens, om inte hur i helvete tror du att det har kunnat gå så bra för mej så långt, flyt eller, nä det är inte troligt, lär dej att skilja på ett forum och verkliga livet och det som är viktigt, men det har du väl inte vett att begripa i din lilla forum värld, jag har inga behov att umgås med MPR medlemmar, vänner väljer varandra, jag har tillräckligt med vänner, behöver inte ragga på MPR, men om någon vill komma och hälsa på och lära känna oss är dom hjärtligt välkomna förutsättnings löst.

Chan2014

Ändrades av Chan2014
tillägg
Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
3 minuter sedan, skrev Chan2014:

En sak ska du veta Leifen, ingen överträffar mej i social kompetens, om inte hur i helvete tror du att det har kunnat gå så bra för mej så långt, flyt eller, nä det är inte troligt, lär dej att skilja på ett forum och verkliga livet och det som är viktigt, men det har du väl inte vett att begripa i din lilla forum värld.

Chan2014

Vad är det som har gått så bra för dig !!

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag så blev det debut på min nyinköpta cykel. Tog en räd in till Chaiyaphum nästan 12 km ena vägen. Käkade lunch på Bens Bar... Som vanligt utsökt käk där, och gris-steken med moset och salladen och glaset med rödvin var kanongott.

 

Hoppas innerligen att Ben klarar av att hålla liv i denna bar, tror att många här är tacksamma att ha den mötesplatsen..

 

Ha det bra alla..... tack för alla inlägg... Men glöm nu inte vem ni verkligen tycker illa om... jo mig.... så inga löjliga sidospår nu med Chan2014 och Samsipsam,,, se till nu att "följa John" även fortsättningsvis.

 

Så på med blind-skarfen, och vita käppen, och haka på Soengsang och ScandinavianKaoLakcorner GLÖM ICKE FOKUS mina vänner.....

Vem är du nu, Uncen eller krisiisaan?

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak
4 minuter sedan, skrev Chan2014:

En sak ska du veta Leifen, ingen överträffar mej i social kompetens, om inte hur i helvete tror du att det har kunnat gå så bra för mej så långt, flyt eller, nä det är inte troligt, lär dej att skilja på ett forum och verkliga livet och det som är viktigt, men det har du väl inte vett att begripa i din lilla forum värld.

Chan2014

Och blygsam är du åxå. ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
On 2016-05-31 at 13:38, skrev Chan2014:

En sak ska du veta Leifen, ingen överträffar mej i social kompetens,

Ja jävlar................... snacka om att ha 0 i självinsikt

:rotfl:

 

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev kitungmakmak:

Och blygsam är du åxå. ;)

Du världens äldsta student, tror du har mycket att lära av mej, hur gammal är du egentligen, väx upp för fan och ta tag i ditt liv.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Ja jävlar................... snacka om ha 0 i självinsikt

:rotfl:

 

 

Men för helvete, hur korkad får man bli, trodde du hade ignorerat mej och mina inlägg som du nämnde för ett tag sedan, du och din bror kmm var ju dom enda som inte fattade i pajkastning tråden, snacka om stolpskott med byxor nere så långt så ni snubblar.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...