Jump to content
IGNORERAD

Chaiyaphum, Number 1 Bar - Bens Bar


krisiisaan

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen
16 minuter sedan, skrev Chan2014:

Tycker inte du ska uttala dej med tanke på dom bilder som är publicerade på dej, det talar sitt tydliga språk, och ska man tro denna Uncen vad han skriver om dej samt dom bilderna på dej som SC har publicerat tycker jag nog att det är till Uncen's fördel, känner varken dej eller Uncen, kanske det är du som har dubbla nick och är denna Gusse, sen borde väl Gusse kunna svara för sig själv, tycker bara det är så jäkla töntigt med dom hysteriska påhoppen på ex.Uncen och BTT, låta dom ha fantasier och ha hur många nick dom vill, so what , vem bryr sig.

Chan2014

 

Blir lite komiskt när du beklagar dig om påhopp i samma inlägg som du själv begår ett rejält övertramp när det gäller påhopp. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 352
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    40

  • leifen

    40

  • Scandinaviancorner

    39

  • krisiisaan

    32

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Scandinaviancorner
28 minuter sedan, skrev Chan2014:

Tycker inte du ska uttala dej med tanke på dom bilder som är publicerade på dej, det talar sitt tydliga språk, och ska man tro denna Uncen vad han skriver om dej samt dom bilderna på dej som SC har publicerat tycker jag nog att det är till Uncen's fördel, känner varken dej eller Uncen, kanske det är du som har dubbla nick och är denna Gusse, sen borde väl Gusse kunna svara för sig själv, tycker bara det är så jäkla töntigt med dom hysteriska påhoppen på ex.Uncen och BTT, låta dom ha fantasier och ha hur många nick dom vill, so what , vem bryr sig.

Chan2014

Vad är det för bildser jag publicerar på Kycklingen som inte är till hennes fördel,  visa dom fram med dom nu med en helvetes fart

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Vad är det för bildser jag publicerar på Kycklingen som inte är till hennes fördel,  visa dom fram med dom nu med en helvetes fart

Lugna ner dej nu, det är inga bilder jag laddar ner, smaken är ju olika naturligt vis, inget som ligger i min smak precis, här full förståelse att du måste hålla din stam kunder om ryggen, keep up good working med dina utmärkta bildserier istället, det passar dej bättre.

Chan2014

Ändrades av Chan2014
tillägg
Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev knasen:

 

Blir lite komiskt när du beklagar dig om påhopp i samma inlägg som du själv begår ett rejält övertramp när det gäller påhopp. 

Ja visst är det komiskt.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev leifen:

Får mig att tänka på hysteriska inlägg mot L64 och Kenneth med jämna mellanrum, vem bryr sig??

Fel och ännu mer fel borde väl du veta leifen som lusläser forumet i tid och otid.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Precis när man sitter och sörjer att tråden börjar svalna så tänder den ta mig sjutton till igen till säkert mångas förtjusning, min i alla fall :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Chan2014:

Fel och ännu mer fel borde väl du veta leifen som lusläser forumet i tid och otid.

Chan2014

Mer rätt än du anar, du är lika blind som han i Chaiyaphum. Nästan lika lättretlig också och lika snabb till påhopp.

Läser mest bara de komiska trådarna för underhållningsvärdet.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
2 minuter sedan, skrev leifen:

Mer rätt än du anar, du är lika blind som han i Chaiyaphum. Nästan lika lättretlig också och lika snabb till påhopp.

Läser mest bara de komiska trådarna för underhållningsvärdet.

Ja nästan lite dum i huvudet också kan man tycka..

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Ja nästan lite dum i huvudet också kan man tycka..

Rätt man att uttala sig med din alko dopade hjärna, har lite att göra eller.

Va lite positiv för satan och det ska gå helvete snabbt, håll stilen grabbhalva, det är väl du som brukar hacka på Bibben, denna trevliga man, helt utan anledning.

Chan2014

 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev leifen:

Mer rätt än du anar, du är lika blind som han i Chaiyaphum. Nästan lika lättretlig också och lika snabb till påhopp.

Läser mest bara de komiska trådarna för underhållningsvärdet.

Fan leifen vad har hänt med dej, trivs du inte med din tillvaro i Thailand, vilken förändring sen jag träffade dej sist, du verkar ha blivit en riktig kappvändare. 

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
21 minuter sedan, skrev Chan2014:

Rätt man att uttala sig med din alko dopade hjärna, har lite att göra eller.

Va lite positiv för satan och det ska gå helvete snabbt, håll stilen grabbhalva, det är väl du som brukar hacka på Bibben, denna trevliga man, helt utan anledning.

Chan2014

 

Jag hade rätt du är dum i huvet.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Chan2014:

Fan leifen vad har hänt med dej, trivs du inte med din tillvaro i Thailand, vilken förändring sen jag träffade dej sist, du verkar ha blivit en riktig kappvändare. 

Chan2014

Stämmer att jag har förändrats och insett faran med att bo isolerad och hur psyket förändras till bitterhet. Man kan lära av andras misslyckanden likaväl som sida egna.

Jag flyttar runt och umgås med mycket trevliga människor istället. Det ger mer livskvalité. 

 

Du är säkert samma personlighet som förr?

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

kycklingen
2 timmar sedan, skrev Chan2014:

Tycker inte du ska uttala dej med tanke på dom bilder som är publicerade på dej, det talar sitt tydliga språk, och ska man tro denna Uncen vad han skriver om dej samt dom bilderna på dej som SC har publicerat tycker jag nog att det är till Uncen's fördel, känner varken dej eller Uncen, kanske det är du som har dubbla nick och är denna Gusse, sen borde väl Gusse kunna svara för sig själv, tycker bara det är så jäkla töntigt med dom hysteriska påhoppen på ex.Uncen och BTT, låta dom ha fantasier och ha hur många nick dom vill, so what , vem bryr sig.

Chan2014

Så är man inte vacker på utsidan så får man inte uttala sig på forum för dig?

Gusse kan svara för sig själv men du svarar ju för Uncen i nästan varje inlägg du gör.....

Hur snygg är du eftersom du får uttala dig i denna tråden?

Stolpskott.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
14 minuter sedan, skrev kycklingen:

Så är man inte vacker på utsidan så får man inte uttala sig på forum för dig?

Gusse kan svara för sig själv men du svarar ju för Uncen i nästan varje inlägg du gör.....

Hur snygg är du eftersom du får uttala dig i denna tråden?

Stolpskott.....

ja låt oss få se på stolpskottet Chan..På bild  in med bilder nu stolpskott

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Det är nog rätt stort korsdrag mellan öronen på Herr Uppblåst

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Det är nog rätt stort korsdrag mellan öronen på Herr Uppblåst

 

Vinäger är nog skadligt i för stor dos

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Det är nog rätt stort korsdrag mellan öronen på Herr Uppblåst

 

Viss talang att minns utseende på personer som han aldrig mött, tvärt emot motsvarigheten i CP som inte minns utseendet på dom han rätt nyligen suttit och pratat med i timmar :)

 

Demensen slår olika

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte du ska uttala dej med tanke på dom bilder som är publicerade på dej, det talar sitt tydliga språk, och ska man tro denna Uncen vad han skriver om dej samt dom bilderna på dej som SC har publicerat tycker jag nog att det är till Uncen's fördel, känner varken dej eller Uncen, kanske det är du som har dubbla nick och är denna Gusse, sen borde väl Gusse kunna svara för sig själv, tycker bara det är så jäkla töntigt med dom hysteriska påhoppen på ex.Uncen och BTT, låta dom ha fantasier och ha hur många nick dom vill, so what , vem bryr sig.

Chan2014

Det där var lägre än Glocalnet.

Är det nått jag verkligen föraktar så är det när stolpskott gör sig grön över folks utsende pga bilder de publicerat.

Skickat från min iPhone 7 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
44 minuter sedan, skrev Sam sip sam:

Vinäger är nog skadligt i för stor dos

 

Har inte hängt med riktigt i den här vinägerdebatten,men är det inte Chan2014`s fru som är vintillverkaren? Tycker att vi i så fall kan låta bli att dra ner familjemedlemmar ner i skyttegravarna i MPR´s sandlåda! :) 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev knasen:

 

Har inte hängt med riktigt i den här vinägerdebatten,men är det inte Chan2014`s fru som är vintillverkaren? Tycker att vi i så fall kan låta bli att dra ner familjemedlemmar ner i skyttegravarna i MPR´s sandlåda! :) 

 

Tack, jag kopplade inte riktigt vinägerkommentaren!:haha:

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
2 timmar sedan, skrev knasen:

 

Har inte hängt med riktigt i den här vinägerdebatten,men är det inte Chan2014`s fru som är vintillverkaren? Tycker att vi i så fall kan låta bli att dra ner familjemedlemmar ner i skyttegravarna i MPR´s sandlåda! :) 

 

Efter som du inte hängt med så gör du nog bäst i att hålla käften:haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Precis nyss, skrev Sam sip sam:

Efter som du inte hängt med så gör du nog bäst i att hålla käften:haha:

 

Nja, jag har läst mig till att det är hans fru som producerar och säljer vinet, så kanske det är du som borde hålla igen din stora trut istället :rap:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
3 minuter sedan, skrev knasen:

 

Nja, jag har läst mig till att det är hans fru som producerar och säljer vinet, så kanske det är du som borde hålla igen din stora trut istället :rap:

Mitt inlägg handlade varken om frun eller hennes vin ,men det var väl för mkt begärt för en korkad brajare att förstå,som sagt var håll käften när du inte hänger med :waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev knasen:

 

Nja, jag har läst mig till att det är hans fru som producerar och säljer vinet, så kanske det är du som borde hålla igen din stora trut istället :rap:

 

Det var inget tal om henne när den eminenta vinägern presenterades.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...