Jump to content
IGNORERAD

Chaiyaphum, Number 1 Bar - Bens Bar


krisiisaan

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Han har 77 medlemmar

77 nick menar du, han själv står nog för 10% av nicken, ett eget forum måste vara ett perfekt ställe för någon med personlighetsklyvning att leva ut sina lustar på.

Han skriver ju där och svarar sig själv i olika nick också......

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 352
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    40

  • leifen

    40

  • Scandinaviancorner

    39

  • krisiisaan

    32

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Han har 77 medlemmar

Var det dubbla innan han fick makten som moderator ;) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
46 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner:

Han har 77 medlemmar

 

78 nu, hur länge det nu varar :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

 

 

Hahah så underbart, tänk att man skulle få en stalker vid 50 års ålder, jag känner mig ärad :)

 

Som någon nämner SLU var rolig, men Uncen tar nog priset, med sin personlighetsklyvning och oförmåga att hålla isär människor.

Jag rekommenderar varmt hans forum, där han modererar allt till sin fördel, tar bort de som ifrågasätter etc. Det är ungefär som man tänker sig att SLU och BTT skulle ha en mack, forum tillsammans.

Har funderat lite, är väl ingen större skillnad på dom s.k grupperna här på detta forumet, oavsett om dom är öppna eller slutna, eller funderar jag fel?

Om jag funderar lite till blir jag ännu mer förvånad över dessa eskalerande

drev, att det kommer in snubbar som SC är ju ännu mer förvånande, lägg ner nu för fan, det börjar bli extremt tröttsamt.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev krisiisaan:

Kul grabbar, men för att ta bort fokuset ifrån Soengsang lite grand, så kan jag berätta att spagettin på Bens Bar i Chaiyaphum smakade speciellt gott denna dag på lunchen.. Pröva när ni kommer dit, ni ångrar Er inte.

 

Hav en god kväll.. Nu skall jag träffa uncen på en kopp kaffe, och få till livs lite mer skvaller om Soengsang.. 

 

Hahaha du är ju lysande, "ta bort fokuset från Soengsang", själv hade jag nog gissat att betydligt mer fokus ligger på dig men sluta inte. Du har med lätthet pulveriserat alla motståndare och kvalat in dig på hedersplatsen vad det gäller "Fan att jag skrev inlägg när jag var så satans packad-priset". 

 

Hälsa Uncen, gleggo, Legolas och vad det nu är mer du vill bli kallad, du behöver ju iaf aldrig känna dig ensam så länge du har dig själv :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
1 minut sedan, skrev Chan2014:

Har funderat lite, är väl ingen större skillnad på dom s.k grupperna här på detta forumet, oavsett om dom är öppna eller slutna, eller funderar jag fel?

Om jag funderar lite till blir jag ännu mer förvånad över dessa eskalerande

drev, att det kommer in snubbar som SC är ju ännu mer förvånande, lägg ner nu för fan, det börjar bli extremt tröttsamt.

Chan2014

 

Detta "drev" har han ju i allra högsta grad orsakat själv och att det eskalerar beror ju på att han är inne här och svamlar under ett fejknick titt som tätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gigolo säger att han måste ha många vänner att prata med. vilket då är mycket bra att ha många olika nick att prata med och får då dom svar han vill ha.Han är en dröm för en psykiatiker.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev knasen:

 

78 nu, hur länge det nu varar :D 

Lika bra att öka till 79 ;)

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev leifen:

Lika bra att öka till 79 ;)

Kritiska inlägg raderas som off topic av gigolo. Idag har 2 sådana inlägg raderats. Sanningen är svår att höra.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2016-05-24 at 10:18, skrev Gusse:

Att han är sjuk i huvudet är verkligen ett understatement. Det vore kul att se ett foto på uncen och krisisaan men då skulle han väl påstå att dom är tvillingar.

Kan inte hr Almergren, med kör, spela in och lägga upp "We Shall Overcome" på Youtube, så vore dagen räddad.

Ändrades av rowa
rättelse
Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Nemo:

 

På Bens Bar eller?

På The1Bar men du besöker väl aldrig såna inrättningar ;) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev leifen:

På The1Bar men du besöker väl aldrig såna inrättningar ;) 

 

Nä, det har du rätt i. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev Nemo:

 

På Bens Bar eller?

Ja, det skulle säkert gynna Ben' s Bar om G

 

51 minuter sedan, skrev Nemo:

 

På Bens Bar eller?

Med Gregor och ev. vänner som husband så kan det ju bara bli en hit för Ben.

 

 

Ändrades av rowa
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev rowa:

Ja, det skulle säkert gynna Ben' s Bar om G

 

Med Gregor och ev. vänner som husband så kan det ju bara bli en hit för Ben.

 

 

Det finns väl några ryggdunkare kvar som kan utgöra husbandet.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

555!

Nån Gleggo, tycker att de andra förstör hans fina tråd om Chaiyaphum, en sån gnällspik!

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev Gusse:

Det finns väl några ryggdunkare kvar som kan utgöra husbandet.

 

Skulle kanske vara de där "nicken", fast då blir det ju ett så kallat "one-man band".  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle tro att han är allergisk mot all from av musik, enligt bloggen så är hela gatan emot honom, kineskärringar och munkar tävlar om att sabba hans frid genom att turas om att leverera skrän från stora högtalare varvat oljud med från tuppdjävlar och hundar. Utskällningar har inte hjälpt utan bara gjort det värre.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev leifen:

Skulle tro att han är allergisk mot all from av musik, enligt bloggen så är hela gatan emot honom, kineskärringar och munkar tävlar om att sabba hans frid genom att turas om att leverera skrän från stora högtalare varvat oljud med från tuppdjävlar och hundar. Utskällningar har inte hjälpt utan bara gjort det värre.

Ha är väl lika populär där som här.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Gusse:

Ha är väl lika populär där som här.

Och vem är Gusse? Ny på MPR eller kanske nytt nick? Tufft att profilera sig i en tråd som denna, har några andra intressen?

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

kycklingen
1 timme sedan, skrev Chan2014:

Och vem är Gusse? Ny på MPR eller kanske nytt nick? Tufft att profilera sig i en tråd som denna, har några andra intressen?

Chan2014

Du är nästan lika underhållande som Legolas, du klagar på flera här men inte på den som har skapat problemen.

Hade jsg inte vetat bättre hade jag trott att även ditt nick är hans alias.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev kycklingen:

Du är nästan lika underhållande som Legolas, du klagar på flera här men inte på den som har skapat problemen.

Hade jsg inte vetat bättre hade jag trott att även ditt nick är hans alias.

Tycker inte du ska uttala dej med tanke på dom bilder som är publicerade på dej, det talar sitt tydliga språk, och ska man tro denna Uncen vad han skriver om dej samt dom bilderna på dej som SC har publicerat tycker jag nog att det är till Uncen's fördel, känner varken dej eller Uncen, kanske det är du som har dubbla nick och är denna Gusse, sen borde väl Gusse kunna svara för sig själv, tycker bara det är så jäkla töntigt med dom hysteriska påhoppen på ex.Uncen och BTT, låta dom ha fantasier och ha hur många nick dom vill, so what , vem bryr sig.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Får mig att tänka på hysteriska inlägg mot L64 och Kenneth med jämna mellanrum, vem bryr sig??

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...